Przetargi.pl
Wykonanie projektów technicznych na wykonanie sieci wodociągowej i sieci kanalizacji sanitarnej wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę dla terenów objętych miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego w Oleśnie

Gmina Olesna ogłasza przetarg

  • Adres: 46-300 Olesno, ul. Pieloka 21
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 034 3597841-44 w. 204 , fax. 034 3597283
  • Data zamieszczenia: 2010-03-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Olesna
    ul. Pieloka 21 21
    46-300 Olesno, woj. opolskie
    tel. 034 3597841-44 w. 204, fax. 034 3597283
    REGON: 00052572500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.olesno.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie projektów technicznych na wykonanie sieci wodociągowej i sieci kanalizacji sanitarnej wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę dla terenów objętych miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego w Oleśnie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1 Przedmiotem zamówienia w przetargu nieograniczonym jest wykonanie projektów technicznych na wykonanie sieci wodociągowej i sieci kanalizacji sanitarnej wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę dla terenów objętych miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego w Oleśnie oznaczonych jako 4MN i 5MN w rejonie ulic: -Kluczborskiej -Lipowej -Powstańców Śląskich -Akacjowej z uwzględnieniem rozbudowy w/w sieci na pozostały teren objęty wyżej wymienionym planem 3.2 Prace należy wykonać zgodnie z: - Ustawą z dnia 07.07.1994 r. Prawo Budowlane (Dz. U. Nr 207 z 2003 r., poz. 2016 z późn. zm.) - Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 03.07.2003 r. - w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. Nr 120 z 2003 r., poz. 1133). - Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 02.09.2004 r. - w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. Nr 202 z 2004 r., poz. 2072). - Rozporządzeniem ministra Infrastruktury z dnia 18.05.2004 - w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym, (Dz. U. Nr 130 z 2004 r., poz. 1389). - Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23.06.2003 r. - w sprawie informacji dotyczących bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, (Dz. U. Nr 120 z 2003 r., poz. 1126) 3.3 Dokumentacja projektowo - kosztorysowa musi być wykonana w formie pisemnej oraz w formie elektronicznej na płycie CD. 3.4 Wersja elektroniczna musi być zapisana w programie ogólnodostępnym na płycie CD i dostarczona wraz z dokumentacją. 3.5 Kosztorys inwestorski i przedmiary robót należy wykonać w formie pisemnej po 2 egzemplarze dla każdej z branż z osobna i 1 egzemplarz w formie elektronicznej na płycie CD. 3.6 Wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej obejmuje sporządzenie: - Projektu budowlanego (Projekt należy opracować na podstawie projektu koncepcyjnego uzgodnionego z Zamawiającym.) - 5 sztuk; - Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót ujętych w projekcie - 3 sztuki; - Przedmiary robót - 2 sztuki; - Kosztorys inwestorski (Przed sporządzeniem kosztorysu inwestorskiego Wykonawca zobowiązany będzie do uzgodnienia z zamawiającym założeń wyjściowych do jego wykonania, tzn. określić wysokość stawki za roboczogodzinę, wysokość kosztów ogólnych, podstawę cen materiałów i sprzętu itp.) - 2 sztuki. 3.3 Dokumentację należy sporządzić w języku polskim, zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej, obowiązującymi normami i przepisami. 3.4 Dokumentacja powinna zawierać: - Wykaz poszczególnych elementów i opracowań; - Oświadczenie wykonawcy, że projekt został wykonany zgodnie z umową, obowiązującymi przepisami i zasadami wiedzy technicznej oraz, że został wydany w stanie kompletnym z punktu widzenia celu, któremu ma służyć. Wykaz opracowań i oświadczenie Wykonawcy stanowią integralna część dokumentacji. 3.5 Dokumentacja powinna zawierać optymalne rozwiązania materiałowe i kosztowe oraz wszystkie niezbędne rysunki, zestawienia szczegółów i detali wraz z dokładnym opisem i podaniem wszystkich niezbędnych parametrów pozwalających na identyfikację materiału, czy urządzenia. 3.6 Informacje zawarte w dokumentacji w zakresie technologii wykonania robót, doboru materiałów i urządzeń powinny określać przedmiot zamówienia poprzez określenie parametrów precyzujących rodzaj, wielkość i standard oraz inne istotne elementy. 3.7 Każdy rysunek dokumentacji musi być podpisany oryginalnie przez projektanta i sprawdzającego. 3.8 Dokumentację należy sporządzić w sposób czytelny - nie dopuszcza się opisów ręcznych. 3.9 Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania wszelkich niezbędnych opinii, uzgodnień i weryfikacji w zakresie wynikającym z obowiązujących przepisów prawa oraz przekazania ich kserokopii Zamawiającemu. 3.10 Wraz z odbiorem opracowań projektowych Zamawiający przejmuje autorskie prawa osobiste i majątkowe do opracowań projektowych wykonanych w ramach niniejszego postępowania. 3.11 Rękojmia za wady fizyczne dokumentacji projektowej zostanie rozszerzona do upływu terminu rękojmi Wykonawcy za roboty budowlane prowadzone na podstawie sporządzonej dokumentacji projektowej. 3.12 Wykonawca w ramach rękojmi zobowiązany będzie do dokonywania aktualizacji dokumentacji projektowej w związku ze zmianami w przepisach prawnych RP. 3.13 Wykonawca zobowiązany będzie do odpowiadać na pytania związane z dokumentacją projektową kierowane do Zamawiającego przez Wykonawców biorących udział w postępowaniu na roboty budowlane prowadzone na podstawie dokumentacji projektowej. 3.14 Wykonawca zobowiązany będzie do informowania Zamawiającego o postępie prac związanych z opracowaniem dokumentacji oraz konsultowania z przedstawicielem Zamawiającego proponowanych rozwiązań projektowych i uzyskania dla nich akceptacji
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712200000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: (nie dotyczy)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://olesno.biuletyn.info.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach