Przetargi.pl
WYKONANIE PROJEKTÓW TECHNICZNYCH NA REMONT NIERUCHOMOŚCI W ŁODZI REALIZONEGO W RAMACH PROGRAMU MIA 100 KAMIENIC

Administracja Nieruchomościami Łódź-Polesie "Radwańska" ogłasza przetarg

  • Adres: 90-540 Łódź, ul. Radwańska 31
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 042 6372736 , fax. 042 6372826
  • Data zamieszczenia: 2013-06-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Administracja Nieruchomościami Łódź-Polesie "Radwańska"
    ul. Radwańska 31 31
    90-540 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 042 6372736, fax. 042 6372826
    REGON: 47203738000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: radwanska.com3.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    WYKONANIE PROJEKTÓW TECHNICZNYCH NA REMONT NIERUCHOMOŚCI W ŁODZI REALIZONEGO W RAMACH PROGRAMU MIA 100 KAMIENIC
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    71220000-6 - usługi projektowania architektonicznego; 71221000-3 - usługi architektoniczne w zakresie projektowania budynków; 71240000-2 - usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania; 71242000-6 - przygotowywanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów; 71245000-7 - plany zatwierdzające, rysunki robocze i specyfikacje; 71248000-8 - nadzór nad projektem i dokumentacją; 71250000-5 - usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe; 71320000-7 - usługi inżynieryjne w zakresie projektowania 1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji technicznej w zakresie projektu budowlano - wykonawczego dla nieruchomości gminnych administrowanych przez A.N. Łódź - Łódź Polesie Radwańska dostosowującej obiekty do wymogów obowiązujących przepisów i norm techniczno- użytkowych. Opracowanie dokumentacji technicznej w zakresie ekspertyzy konstrukcyjno budowlanej i inwentaryzacji oraz projektu budowlano - wykonawczego remontu nieruchomości położonej w Łodzi przy ul Zamenhofa 26 . 2. Budynki powinny spełniać podstawowe standardy wyposażenia instalacyjnego obiektu t.j. c.o., wody zimnej i c.w.u, kanalizacji sanitarnej, gazowej, elektrycznej, domofonowej, do odbioru RTV oraz innych niezbędnych zdaniem wykonawcy. 3. Przedmiot zamówienia, odpowiadający co do zakresu i formy przepisom Rozporządzenia Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012r w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z 2012r., Nr 0 poz 462) należy opracować zgodnie z przepisami: - Prawa budowlanego - ustawa z dnia 07 lipca 1994r. (Dz. U. z 1994r. Nr 89 poz 414 wraz z późniejszymi zmianami) - Prawa zamówień publicznych - ustawa z dnia 29 stycznia 2004r tekst jednolity (Dz. U. z 2010r., Nr 113 poz 759 z późn. zmianami) - kosztorysowania - Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004r w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno - użytkowym (Dz. U. nr 130, poz. 1389) - Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (Dz. U. nr 202, poz. 2072) W realizowanych projektach należy uwzględnić wytyczne Konserwatora Zabytków i wnioski z orzeczenia o stanie technicznym budynku (budynków znajdujących się na nieruchomości) W każdym przypadku należy indywidualnie podejść do remontu bądź rozbiórki budynków gospodarczych. Projekt musi obejmować wizualizację oraz dokumentację powykonawczą w skali 1:100 5. Wykonawca w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia na bieżąco będzie prowadził z Zamawiającym konsultacje i uzgodnienia w zakresie sporządzanej dokumentacji projektowo - kosztorysowej. 6. Wykonawca będzie zobowiązany do uzyskania wszelkich niezbędnych decyzji, opinii i uzgodnienia przyjętych rozwiązań projektowych z odpowiednimi służbami Ochrony Zabytków, uzyskania pozwolenia na budowę lub zgłoszenia zamiaru wykonania robót. 7. Wszelkie prace projektowe lub czynności nie opisane w niniejszej specyfikacji niezbędne do właściwego i kompletnego opracowania dokumentacji projektowo - wykonawczej, uzyskania niezbędnych uzgodnień oraz decyzji, należy traktować jako oczywiste i uwzględnić w kosztach i terminach przedmiotu zamówienia. 8. Dokumentacja projektowa musi być zaopatrzona w pisemne oświadczenie osoby uprawnionej, iż wykonana jest zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz normami oraz że została wydana w stanie kompletnym z punktu widzenia celu, któremu ma służyć. Przedmiotowe oświadczenie musi być złożone w siedzibie zamawiającego wraz z dokumentacją. 9. Wszelkie rozwiązania technologiczne i materiałowe wymagają uzgodnienia z Zamawiającym na etapie zatwierdzania koncepcji projektowej. 10. Wykonanie kompletnej, (z punktu widzenia celu, jakiemu ma służyć) dokumentacji projektowej i kosztorysowej remontu i przebudowy budynków, ma służyć do opisania przedmiotu zamówienia w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie robót budowlanych. 11. Wykonawca zobowiązany będzie do aktywnego udziału w prowadzonym przez zamawiającego postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie robót budowlanych w oparciu o dokumentację projektową. 12. Wykonawca wykona dokumentację techniczną w całości w 5 egzemplarzach w wersji papierowej wraz z wykazem opracowań oraz oświadczeniem o kompletności prac (dokumentacja powinna być wykonana w sposób uniemożliwiający jej dekompletację - wpięta w segregator). 13. Projekty branżowe winny być oprawione w oddzielnych teczkach. 14. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu dokumentację techniczną również w wersji elektronicznej (plik w formacie pdf oraz plik w formacie źródłowym dla programu AUTOCAD, a dla kosztorysu inwestorskiego szczegółowego plik w formacie ath i kst) oraz na płycie CD w formacie PDF w ilości 3 szt. 15. Wykonawcy przed przygotowaniem oferty powinni dokonać wizji lokalnej obiektów objętych przedmiotem zamówienia oraz zapoznać się z posiadaną przez zamawiającego dokumentacją
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 710000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem ważności oferty jest wniesienie przez Wykonawcę wadium w wysokości Część I 1 000,00 PLN słownie: tysiąc złotych. Wadium musi obejmować okres związania ofertą. Cześć II 1 000,00 PLN słownie: tysiąc złotych. Wadium musi obejmować okres związania ofertą. Część III 1 000,00 PLN słownie: tysiąc złotych. Wadium musi obejmować okres związania ofertą Część IV 1 000,00 PLN słownie: tysiąc złotych. Wadium musi obejmować okres związania ofertą Część V 1 000,00 PLN słownie: tysiąc złotych. Wadium musi obejmować okres związania ofertą Część VI 1 000,00 PLN słownie: tysiąc złotych. Wadium musi obejmować okres związania ofertą Część VII 1 000,00 PLN słownie: tysiąc złotych. Wadium musi obejmować okres związania ofertą Wpłaty wadium należy dokonać przed upływem terminu składania ofert tj. do dnia 12.07.2013 roku do godziny 10.00. Wadium może być wniesione w pieniądzu, przelewem na konto bankowe Zamawiającego z dopiskiem na przelewie WADIUM i oznaczyć: - WYKONANIE PROJEKTÓW TECHNICZNYCH NA REMONT NIRUCHOMOŚCI W RAMACH PROGRAMU MIA 100 KAMIENIC - CZĘŚĆ NR lub w formach wymienionych w art. 45 pkt.2-5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku- Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. Dz. U. z 2008 r. Nr 171 poz.1058 z późn. zm.) Wadium wnoszone w pieniądzu, przelewem do Banku musi znajdować się na koncie Zamawiającego w terminie składania ofert, a potwierdzenie wniesienia wadium należy załączyć do oferty. Wniesienie wadium w formie przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wtedy, gdy przed upływem terminu składania ofert, wpływ kwoty wymaganego wadium zostanie zarejestrowany przez bank na koncie Zamawiającego. Kopia polecenia przelewu wystawionego przez Wykonawcę, dołączona do oferty, nie jest warunkiem wystarczającym do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez Wykonawcę. 5. Wadium wnoszone w innych dopuszczonych przez Zamawiającego formach należy załączyć w formie oryginalnej do złożonej oferty. 6. Wykonawca zostanie wykluczony z niniejszego postępowania jeżeli jego oferta przed upływem terminu składania ofert nie zostanie zabezpieczona akceptowalną formą wadium w wymaganej wysokości. 7. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. 8. Wykonawca, który nie wniesie wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie zgodzi się na przedłużenie okresu związania ofertą, zostanie wykluczony z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego. 9. Złożone poręczenie lub gwarancja musi zawierać zobowiązanie zgodne z art. 46 ust. 5 ustawy Pzp. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy na zasadach określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. 11. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium według zasad określonych w art. 46 ustawy Pzp. 12. Zamawiający dokona zwrotu wadium w dziele zamówień publicznych lub przekaże dyspozycję do banku zgodnie z warunkami określonymi w art. 46 ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: radwanska.com3.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach