Przetargi.pl
Wykonanie projektów stałej organizacji ruchu dla dróg powiatowych Powiatu Grodziskiego

Powiatowy Zarząd Dróg w Grodzisku Mazowieckim ogłasza przetarg

  • Adres: 05-825 Grodzisk Mazowiecki, ul. Traugutta
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 227 240 570 , fax. 227 240 570
  • Data zamieszczenia: 2020-10-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg w Grodzisku Mazowieckim
    ul. Traugutta 41
    05-825 Grodzisk Mazowiecki, woj. mazowieckie
    tel. 227 240 570, fax. 227 240 570
    REGON: 14976316000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzdgm.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie projektów stałej organizacji ruchu dla dróg powiatowych Powiatu Grodziskiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonanie projektów stałej organizacji ruchu dla dróg powiatowych Powiatu Grodziskiego 1.2. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie dokumentacji – projektów stałej organizacji ruchu wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego, dla dróg powiatowych na terenie powiatu grodziskiego o łącznej długości ok. 100 km, z uwzględnieniem uwag, zaleceń i wytycznych Zamawiającego oraz uwag i koniecznych uzupełnień wymaganych przez instytucje opiniujące lub zatwierdzające poszczególne części dokumentacji projektowej. Szczegółowy wykaz dróg powiatowych objętych zamówieniem stanowi załącznik nr 7 do SIWZ. 1.3. Lokalizacja. Drogi powiatowe na terenie Powiatu Grodziskiego - Według wykazu dróg powiatowych Powiatu Grodziskiego objętych zamówieniem, stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ. 1.4. Zakres zamówienia: 1. Przeprowadzenie oceny i analizy istniejących rozwiązań w zakresie oznakowania pionowego i poziomego oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego dróg powiatowych. 2. Pozyskanie we własnym zakresie niezbędnych do wykonania zadania materiałów, w szczególności aktualnych map zasadniczych w skali 1:500 z Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Grodzisku Mazowieckim. 3. Inwentaryzacji istniejącego oznakowania pionowego i poziomego oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego, z uwzględnieniem wszystkich elementów geometrii pasa drogowego. 4. Opracowanie projektów dla poszczególnych dróg powiatowych objętych zamówieniem według wykazu dróg powiatowych (załącznik nr 7 do SIWZ), w zakresie oznakowania pionowego i poziomego oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego oraz przystanków komunikacji zbiorowej zgodnie z Uchwałą Rady Powiatu Grodziskiego nr 213/XXIII/20 z dnia 24 września 2020r. w sprawie określenia przystanków komunikacyjnych, których właścicielem lub zarządzającym jest Powiat Grodziski (załącznik nr 8 do SIWZ), a następnie przedstawienie ich do akceptacji zamawiającego przed rozpoczęciem procedur formalnych związanych z uzyskaniem zatwierdzenia projektów stałej organizacji ruchu dla poszczególnych dróg powiatowych. 5. Wykonanie dokumentacji projektowej – Projekt stałej organizacji ruchu w oddzielnych opracowaniach dla każdej z dróg powiatowych osobno. Opracowanie dla każdej drogi powiatowej powinno zawierać 4 egzemplarze dokumentacji w wersji papierowej oraz wersję cyfrową na płycie CD / Nośniku typu PENDRIVE. Wersja cyfrowa powinna być wykonana w formie PDF oraz w pliku edytowalnym typu DWG/DXF. 6. Opracowanie mapy zbiorczej w skali 1:10000 obejmującej przebieg wszystkich dróg na terenie powiatu Grodziskiego wraz z wyszczególnieniem na mapie punktów lokalizacji miejsc przystankowych wraz z opisem zgodnym z Uchwałą Rady Powiatu Grodziskiego nr 213/XXIII/20 z dnia 24 września 2020r. w sprawie określenia przystanków komunikacyjnych (załącznik nr 8 do SIWZ). 1.5. Wymagania dotyczące zaprojektowania: 1. Dokonania wizji w terenie. 2. Wykonanie projektów stałej organizacji ruchu zgodnie rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 września 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzaniem zamieszczone w Dz. U nr 177 poz.1729 z 2003 r., a także ustawą z dnia 20 czerwca 1997r „Prawo o ruchu drogowym” (Dz. U. z 2005r, Nr 108, poz. 908, z późn. zmianami), a w szczególności uzyskania niezbędnych uzgodnień w tym: • Opinii Zarządców dróg: Wójtowie/Burmistrzowie; Zarządy Powiatów; Mazowiecki Zarząd Dróg Wojewódzkich; Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad, • Opinii Komendantów Policji Stołecznej i Powiatowej, • Opinii organizatorów transportu zbiorowego w zakresie lokalizacji miejsc przystankowych, w odniesieniu do obowiązującej Uchwały Rady Powiatu Grodziskiego nr 213/XXIII/20 z dnia 24 września 2020r. w sprawie określenia przystanków komunikacyjnych, których właścicielem lub zarządzającym jest Powiat Grodziski , • Zatwierdzenia projektów stałej organizacji ruchu przez zarządzającego ruchem. 3. Dokumentacja powinna być wykonana zgodnie ze stosowanymi dobrymi praktykami, uwzględniając szczegółowe wytyczne Zamawiającego wynikające z wymogów funkcjonalności, ekonomii realizacji, oraz powszechnie stosowanych standardów. 4. Opracowanie przedmiaru i kosztorysu inwestorskiego projektowanych zmian, zawartych w opracowanych projektach stałej organizacji ruchu. 1.6. Szczegółowe wymagania dotyczące zmian w organizacji ruchu : 1. Uporządkowanie istniejącego oznakowania pionowego i poziomego oraz urządzeń BRD (uzupełnienie, przeniesienie, likwidacja znaków), zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie. 2. Oznakowania miejsc przystankowych zgodnie z obowiązującą Uchwałą Rady Powiatu Grodziskiego nr 213/XXIII/20 z dnia 24 września 2020r. w sprawie określenia przystanków komunikacyjnych (załącznik nr 8 do SIWZ), poprzez zaprojektowanie miejsc przystankowych, weryfikację poprawności lokalizacji w stanie istniejącym. 3. Inne zmiany jakie będą wynikały z procesu projektowania oraz w trakcie prowadzonych uzgodnień z jednostkami opiniującymi. 1.7. Wymagania co do formy dokumentacji projektowej : Projekt stałej organizacji ruchu będzie sporządzony odrębnie dla każdej z dróg powiatowych objętej zamówieniem, powinien zawierać w szczególności: Opis techniczny, w tym:  Opis stanu istniejącego ;  Opis stanu projektowanego ;  Zestawienie oznakowania w formie tabelarycznej (z wyszczególnieniem podziału na oznakowanie istniejące oraz projektowane zmiany w oznakowaniu),  Plan orientacyjny w skali od 1:10000 do 1:25000  Rysunki w skali 1:500 z naniesionym oznakowaniem projektowanym oraz istniejącym. 1.8. Inwestor udzieli Wykonawcy pełnomocnictwa niezbędnego do uzyskania wszelkich opinii i uzgodnień dokumentacji wymaganych do prawidłowej realizacji zadania. Należy uwzględnić w procesie projektowym (strony tytułowe, opisy, tabelki, uzgodnienia, opinie itd.). Wykonawca zobowiązany jest do pisemnego informowania Zamawiającego o złożeniu do innych organów wszelkich wniosków w imieniu Inwestora (w zakresie uzgodnień, opinii itp.). 1.9. Wykonawca, spełniając wymagania Zamawiającego dotyczące przedmiotu zamówienia, winien uwzględnić nadrzędną rolę obowiązujących przepisów, norm i wytycznych projektowych oraz przepisów ustawy prawo zamówień publicznych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71320000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: działalność stanowiąca przedmiot zamówienia nie wymaga posiadania szczególnych uprawnień wynikających z przepisów prawa.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w ust. 4 lit. a-c. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w rozdziale VII ust. 4 lit. a-c niniejszej specyfikacji składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający odpowiednio, że: a) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo , że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, b) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sadowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. 5. Oświadczenia, o których mowa w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia dotyczące, wykonawcy i innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca na zasadach określonych, w art. 22a ustawy oraz dotyczących podwykonawców, składane są w oryginale. 6. Pozostałe dokumenty, o których mowa w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia, inne niż oświadczenia, o których mowa wyżej, składane są w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje wykonawca albo podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca- odpowiednio, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. 7. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. 8. Wszelkie druki, stanowiące załączniki do niniejszej SIWZ są wzorami mającymi ułatwić Wykonawcy złożenie oferty. Dopuszcza się zastosowanie innych druków oświadczeń i wykazów pod warunkiem, że będą one zawierały wszystkie wymagane informacje. 9. Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia/nie spełnia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach