Przetargi.pl
Wykonanie projektów przebudowy dróg gminnych na terenie gminy Stare Babice

Gmina Stare Babice ogłasza przetarg

  • Adres: 05-082 Stare Babice, Rynek
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 0-22 722 95 36 , fax. 0-22 722 95 36
  • Data zamieszczenia: 2020-08-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Stare Babice
    Rynek 32
    05-082 Stare Babice, woj. mazowieckie
    tel. 0-22 722 95 36, fax. 0-22 722 95 36
    REGON: 13271855000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.stare-babice.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie projektów przebudowy dróg gminnych na terenie gminy Stare Babice
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie projektów przebudowy dróg gminnych na terenie gminy Stare Babice. Zamówienie zostanie udzielone w częściach, tj.: 1) Część 1 – Projekt i przebudowa ul. Osiedlowej w Zielonkach-Parceli od ul. Warszawskiej do ul. Piaskowej; 2) Część 2 – Projekt modernizacji ulicy Białej Góry; 2. Przedmiot zamówienia dla każdej z części zamówienia opisany jest szczegółowo w niniejszej SIWZ oraz wzorach umów dla poszczególnych części. 3. Przedmiot zamówienia dla części 1: 1) Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie projektów budowlanych i wykonawczych oraz uzyskanie decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej (dalej „ZRID” lub „decyzja o zezwoleniu na realizacji inwestycji drogowej”) na przebudowę drogi gminnej ul. Osiedlowej w miejscowości Zielonki Parcela na odcinku od skrzyżowania z drogą wojewódzką nr 580 ul. Warszawską do skrzyżowania z drogą gminną ul. Piaskową (około 185 m) jako ciąg pieszo-jezdny umożliwiający ruch w obu kierunkach z uwzględnieniem: a) skrzyżowania z drogą wojewódzką nr 580 (ul. Warszawską); b) skrzyżowania z drogą gminną ul. Piaskową; c) oświetlenia ulicznego i odwodnienia. 2) Wykonawca w ramach realizacji przedmiotu zamówienia uwzględni w dokumentacji projektowej: a) wymagania wynikające z ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji drogowych w zakresie dróg publicznych (Dz.U. 2020 poz. 1363) oraz złożenie w imieniu Zamawiającego skutecznego wniosku o wydanie decyzji ZRID, a także uzyskanie prawomocnej decyzji ZRID; b) wymagania wynikające z Rozporządzenia Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 21 kwietnia 2015 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać kanały technologiczne (Dz.U. z 2015 r. poz. 680); c) zaprojektowanie nawierzchni drogi z kostki betonowej bezfazowej w kolorze szarym; d) zjazdy z nowoprojektowanej drogi do posesji w śladzie istniejących i w uzgodnieniu z właścicielami nieruchomości – zaprojektowane z kostki betonowej bezfazowej w kolorze czerwonym; e) lokalizację zjazdów do działek niezabudowanych w uzgodnieniu z właścicielami, a gdy kontakt z nimi nie będzie możliwy w uzgodnieniu z osobami odpowiedzialnymi za realizację zamówienia ze strony Zamawiającego; f) włączenie nowoprojektowanej drogi ul. Osiedlowej w drogę wojewódzką – ul. Warszawską, uzgodnieniem w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Mazowieckiego w Departamencie Infrastruktury oraz w Mazowieckim Zarządzie Dróg Wojewódzkich; g) projekty branżowe usunięcia kolizji sieci i urządzeń podziemnych/nadziemnych kolidujących z przebudowywaną drogą; h) likwidację istniejących w pasie przebudowywanej drogi ogrodzeń, urządzeń infrastruktury technicznej lub innych elementów zagospodarowania terenu kolidujących z przebudowywaną drogą; i) pozostawanie w stałym kontakcie z osobami odpowiedzialnymi za realizację umowy ze strony Zamawiającego w celu uzgodnień dotyczących rozwiązań projektowych; j) inwentaryzację szaty roślinnej w celu określenia ilości i rodzaju drzew oraz krzewów, które kolidują z planowaną inwestycją i uzyskanie ewentualnych zezwoleń na wycinkę drzew i krzewów; k) wykonanie wszystkich opracowań niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia i uzyskania decyzji ZRID w zależności od przyjętych rozwiązań projektowych; l) wykonanie projektu stałej organizacji ruchu nowo projektowanej ul. Osiedlowej w miejscowości Zielonki Parcela na odcinku od ul. Warszawskiej do ul. Piaskowej, przy czym: - projekt stałej organizacji ruchu przed zaopiniowaniem i zatwierdzeniem należy uzgodnić z osobami odpowiedzialnymi za realizacje zamówienia ze strony Zamawiającego; - projekt stałej organizacji ruchu podlega zaopiniowaniu przez Referat Gospodarki Komunalnej i Administracyjno-Gospodarczy prowadzący zarząd nad drogami gminnymi; - projekt stałej organizacji ruchu we właściwym zakresie i zgodnie z posiadanymi kompetencjami podlega zatwierdzeniu w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Mazowieckiego; m) wykonanie badań geotechnicznych w zakresie projektowanej przebudowy drogi; n) całkowitą obsługę geodezyjną przedmiotu zamówienia, w tym uzyskanie map do celów projektowych, map podziałowych na potrzeby uzyskania decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej oraz uzyskanie opinii z koordynacji usytuowania projektowanych sieci uzbrojenia terenu; 4. Przedmiot zamówienia dla części 2: 1. przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie projektów budowlanych i wykonawczych oraz uzyskanie decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej (dalej „ZRID” lub „decyzja o zezwoleniu na realizacji inwestycji drogowej”) dla zadania przebudowy drogi gminnej ul. Białej Góry w miejscowości Zielonki Wieś na odcinku od ul. Sienkiewicza do ul. Warszawskiej (wraz ze skrzyżowaniami (około 1510 m), oznaczonej w MPZ jako 12-1KDL z uwzględnieniem: a) skrzyżowania z drogą powiatową nr 4126W (ul. Sienkiewicza); b) skrzyżowania z drogą gminną ul. Sportową (preferowane skrzyżowanie typu rondo); c) skrzyżowania z drogą gminną ul. Pogonowskiego (preferowane skrzyżowanie typu rondo); d) projektu drogi na działce 162/3 pomiędzy ul. Białej Góry a ul. Osiedlową; e) skrzyżowań z innymi drogami poprzecznymi wzdłuż całego projektowanego odcinka; f) skrzyżowania z drogą wojewódzką nr 580 (ul. Warszawską); g) ciągów pieszo-rowerowych, oświetlenia ulicznego i odwodnienia; h) przejść dla pieszych z doświetleniem. 2. Wykonawca w ramach realizacji przedmiotu zamówienia uwzględni w dokumentacji projektowej: a) wymagania wynikające z ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji drogowych w zakresie dróg publicznych (Dz.U. 2020 poz. 1363) oraz złożenie w imieniu Zamawiającego skutecznego wniosku o wydanie decyzji ZRID, a także uzyskanie prawomocnej decyzji ZRID; b) wymagania wynikające z Rozporządzenia Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 21 kwietnia 2015 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać kanały technologiczne (Dz.U. z 2015 r. poz. 680); c) wzmocnienie konstrukcji jezdni siatką z włókna szklanego o odpowiedniej wytrzymałości wraz z wykonaniem nakładki z asfaltobetonu (kategoria ruchu KR-2 chyba, że Projektant uzna, że należy zaprojektować jezdnię dla wyższej kategorii ruchu, wówczas należy uzgodnić takie rozwiązanie z osobami odpowiedzialnymi za realizację zamówienia ze strony Zamawiającego). Jeżeli badania wykażą, że powyższe rozwiązanie nie jest wystarczające dla danej kategorii ruchu zaprojektowana zostanie nowa konstrukcja jezdni z odpowiednią podbudową; d) ciąg pieszo-rowerowy, którego nawierzchnia w pasie rowerowym będzie zaprojektowana z asfaltobetonu, natomiast w pasie pieszym z kostki betonowej bezfazowej w kolorze szarym; e) zjazdy z nowoprojektowanej drogi do posesji w śladzie istniejących i w uzgodnieniu z właścicielami nieruchomości oraz zaprojektuje je z kostki betonowej bezfazowej w kolorze czerwonym, uwzględniając fragment chodnika umożliwiający dojście od bramy wjazdowej do furtki wzdłuż ogrodzenia; f) lokalizację zjazdów do działek niezabudowanych z właścicielami, a gdy kontakt z nimi nie będzie możliwy to w uzgodnieniu z osobami odpowiedzialnymi za realizację zamówienia ze strony Zamawiającego; g) w zakresie skrzyżowań z drogami poprzecznymi, przebudowę dróg poprzecznych w głąb na odcinku co najmniej 10 m – licząc od nowoprojektowanych krawędzi jezdni ul. Białej Góry; h) istniejące parkingi, a w przypadku zaistnienia konieczności przeniesienia/zlikwidowania parkingu Wykonawca zobowiązany jest uzgodnić zmianę lokalizacji z osobami odpowiedzialnymi za realizację zamówienia ze strony Zamawiającego; i) włączenie nowoprojektowanej drogi ul. Białej Góry w drogę wojewódzką ul. Warszawską, z uzgodnieniem szczegółów w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Mazowieckiego w Departamencie Infrastruktury oraz w Mazowieckim Zarządzie Dróg Wojewódzkich; j) włączenie nowoprojektowanej drogi ul. Białej Góry w drogę powiatową ul. Sienkiewicza z uzgodnieniem w Zarządzie Dróg Powiatowych w Ożarowie Mazowieckim; k) projekty branżowe usunięcia kolizji sieci i urządzeń podziemnych/nadziemnych kolidujących z przebudowywaną drogą; l) likwidację istniejących w pasie przebudowywanej drogi ogrodzeń, urządzeń infrastruktury technicznej lub innych elementów zagospodarowania terenu kolidujących z przebudowywaną drogą; m) inwentaryzację szaty roślinnej w celu określenia ilości i rodzaju drzew oraz krzewów, które kolidują z planowaną inwestycją i uzyskanie ewentualnych zezwoleń na wycinkę drzew i krzewów; n) wykonanie i uzgodnienie projektu stałej organizacji ruchu nowo projektowanej ulicy, przy czym: - projekt stałej organizacji ruchu przed zaopiniowaniem i zatwierdzeniem należy uzgodnić z osobami odpowiedzialnymi za realizacje zamówienia ze strony Zamawiającego; - projekt stałej organizacji ruchu podlega zaopiniowaniu przez Referat Gospodarki Komunalnej i Administracyjno-Gospodarczy prowadzący zarząd nad drogami gminnymi; - projekt zostanie uzgodniony w innych instytucjach zgodnie z wymogami prawa; o) wykonanie badań geotechnicznych w zakresie projektowanej przebudowy drogi; p) całkowitą obsługę geodezyjną przedmiotu zamówienia, w tym uzyskanie map do celów projektowych, map podziałowych na potrzeby uzyskania decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej oraz uzyskanie opinii z koordynacji usytuowania projektowanych sieci uzbrojenia terenu; q) wykonanie wszystkich opracowań, dokonanie wszelkich uzgodnień i uzyskanie wszystkich decyzji niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia i uzyskania decyzji ZRID w zależności od przyjętych rozwiązań projektowych; r) pozostawanie w stałym kontakcie z osobami odpowiedzialnymi za realizację umowy ze strony Zamawiającego w celu uzgodnień dotyczących rozwiązań projektowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71320000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść przed upływem terminu składania ofert wadium w wysokości: 1) dla części nr 1 zamówienia: 1 000 zł (słownie: jeden tysiąc zł); 2) dla części nr 2 zamówienia: 5 000 zł (słownie: pięć tysięcy zł); 2. Wadium może być wniesione w: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299). 3. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku WBS o/Stare Babice nr rachunku 65 8015 0004 3000 1124 3030 0009, z dopiskiem na przelewie: „Wadium w postępowaniu RZP.271.25.2020 pn. Wykonanie projektów przebudowy dróg gminnych na terenie gminy Stare Babice – część nr ……. Uwaga! Wykonawca w tytule przelewu musi również określić nr części, na którą składa ofertę. 4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w pkt. 11.3 niniejszej SIWZ, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej, jako ostateczny termin składania ofert). 5. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: 1) pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; 2) innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie wraz opisem „Wadium w postępowaniu RZP.271.25.2020 pn. Wykonanie projektów przebudowy dróg gminnych na terenie gminy Stare Babice – część nr ……. a jego kopia w ofercie; Kopertę należy złożyć wraz z ofertą w Sekretariacie w pok. Nr 18. Uwaga! Wykonawca w dokumencie musi również określić nr części, na którą składa ofertę. 6. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP. 7. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 8. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa PZP.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1) wypełniony Formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ, zawierający w szczególności: cenę ofertową brutto, zobowiązanie dotyczące terminu realizacji zamówienia, wypełnione przez Wykonawcę dane odnośnie kryteriów oceny ofert, oświadczenie o okresie związania ofertą oraz o akceptacji wszystkich postanowień SIWZ i wzoru umowy bez zastrzeżeń; 2) Oświadczenia wymienione w pkt. 8.1-4 według wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ; 3) Zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania Wykonawcy zasobu w trybie art. 22a ustawy pzp wymienione w pkt. 8.4 SIWZ według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3/3a do SIWZ – dokumenty należy złożyć wraz z ofertą w przypadku, gdy Wykonawca będzie korzystał z zasobów podmiotów trzecich w przeciwnym przypadku nie załączać do oferty; 4) Oświadczenie Wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO według wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ; W przypadku, gdy wykonawca nie przekazuje danych osobowych innych niż bezpośrednio jego dotyczących lub zachodzi wyłączenie stosowania obowiązku informacyjnego, stosownie do art. 13 ust. 4 lub art. 14 ust. 5 RODO treści oświadczenia wykonawca nie składa (usunięcie treści oświadczenia np. przez jego wykreślenie) – niezłożenie oświadczenia wraz z ofertą traktowane będzie jako deklaracja Wykonawcy o braku konieczności wykonania przez niego obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO. 5) Formularz – Dane ogólne według wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do SIWZ; 6) Dowód wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach