Przetargi.pl
Wykonanie projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego miasta Czaplinka.

Gmina Czaplinek ogłasza przetarg

  • Adres: 78-550 Czaplinek, Rynek 6
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 94 37 26 200 , fax. 94 37 26 202
  • Data zamieszczenia: 2009-10-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Czaplinek
    Rynek 6 6
    78-550 Czaplinek, woj. zachodniopomorskie
    tel. 94 37 26 200, fax. 94 37 26 202
    REGON: 33092054100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.czaplinek.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego miasta Czaplinka.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac planistycznych dotyczących sporządzenia projektów zmiany planu ogólnego zagospodarowania przestrzennego miasta Czaplinka podjętego uchwałą Nr XVI/106/96 Rady Miasta i Gminy w Czaplinku z dnia 15 czerwca 1996 r. w sprawie zmian w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego miasta Czaplinka (Dz. Urz. Woj. Koszalińskiego z dnia 05.08.1996 r. Nr 38 poz. 111) określonych w uchwałach Rady Miejskiej w Czaplinku: a) Nr XXXII/287/08 z dnia 21.XI.2008 r. w sprawie przystąpienia do zmiany w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego miasta Czaplinka. b) Nr XXXVIII/335/09 z dnia 24 kwietnia 2009 r. w sprawie przystąpienia do zmiany w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego miasta Czaplinek. c) Nr XL/343/09 z dnia 05 czerwca 2009 r. w sprawie przystąpienia do zmiany w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego miasta Czaplinek. Obszar miasta Czaplinek wyznaczony w uchwałach Nr XXXII/287/08, Nr XXXVIII/335/09 i Nr XL/343/09 dla terenów do objęcia pracami planistycznymi wynosi ok. 14 ha. 2.Zakres prac obejmuje wykonanie: 2.1 Wykonanie projektów zmiany planu ogólnego zagospodarowania przestrzennego miasta Czaplinka w granicach określonych uchwałami Nr XXXII/287/08, Nr XXXVIII/335/09, Nr XL/343/09, na podstawie: a) ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2003 r. Nr 80, poz. 717 z późn. zm.), b) rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003r. w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz.U. z 2003 r. Nr 164, poz. 1587), c) przepisów szczególnych. 2.2. Sporządzenia projektów planów przez uprawnionego urbanistę. 2.3 Przygotowanie projektów, zawiadomień, obwieszczeń, uchwał, prowadzenia dokumentacji planistycznej. 2.4. Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania na własny koszt wszelkich materiałów wyjściowych do projektowania w tym podkładów mapowych we właściwych skalach i innych dokumentów niezbędnych do prawidłowego wykonania zamówienia w szczególności aktualnej dokumentacji i informacji, które są niezbędne do uzyskania niezbędnych uzgodnień. 2.5. Projekty wymienione w pkt. 2 należy wykonać w ośmiu egzemplarzach w formie tradycyjnej oraz jeden egz. w formie zapisu elektronicznego (cyfrowego). 2.6. Wykonawca zobowiązany będzie ponadto do wykonania projektów planów w ilości niezbędnej do jego zaopiniowania. 2.7Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić w kwocie umownej wszelkie koszty związane z prawidłowym wykonaniem zamówienia, w tym koszty przejazdów, noclegów, uczestnictwa w uzgodnieniach z zamawiającym, proponowanych wariantów rozwiązań planistycznych. 2.8.Granice obszarów objętych zmianą planu oznaczone są na załącznikach graficznych. 2.9.Obszary objęte pracami planistycznym wynoszą: -Obszar miasta Czaplinek wynosi ok. 14 ha. 2.10.Przedmiotem sporządzanych projektów będzie określenie nowych zasad kształtowania polityki przestrzennej, w tym lokalnych zasad gospodarowania przestrzennego oraz wzajemnych relacji między nimi z uwzględnieniem oddziaływania tej zmiany na otoczenie terenu objętego granicami opracowania 2.11.Realizacja zamówienia będzie składać się przede wszystkim z niżej wymienionych części: Część I - analiza danych wyjściowych: a)analiza stanu istniejącego oraz wniosków złożonych do planów, b)przedstawienie wyników analizy Zamawiającemu, wraz z opracowaniem uzasadnień uwzględnienia i nieuwzględnienia wniosków w projektach Część II - projektowanie: a)Sporządzenie projektów planów b)przekazanie w/w materiałów Zamawiającemu. Część III - komisja urbanistyczno-architektoniczna: a)uzyskanie opinii o projektach planu komisji urbanistyczno-architektonicznej, b) wprowadzenie do projektów, uwzględnionych przez Zamawiającego, korekt wynikających z uzyskanej opinii komisji, c)opracowanie uzasadnień nieuwzględnienia w projektach, uwag komisji urbanistyczno-architektonicznej Zamawiającemu. Część IV - uzgodnienie i opiniowanie: a)uzgodnienie projektów z właściwymi organami wymaganymi ustawą o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym i innymi przepisami szczególnymi, b)uzyskanie opinii o projektach od właściwych organów wymaganych ustawą, i innymi przepisami szczególnymi c)wprowadzenie do projektów korekt wynikających z uzyskanych opinii i dokonanych uzgodnień, d)opracowanie analizy uwzględnienia w projektach, uwag organów e)przekazanie uzgodnionych projektów wraz z uzasadnieniami Zamawiającemu f)przedstawienie projektów Zamawiającemu Część V - wyłożenie i dyskusja publiczna : a)wyłożenie projektów do publicznego wglądu, b)opracowanie analiz uwag wniesionych do projektów, c)sporządzenie uzasadnień do uwzględnionych jak i nieuwzględnionych uwag i uzyskanie akceptacji Zamawiającego, d)wprowadzenie do projektów korekt wynikających z rozpatrzenia uwag, e)przekazanie skorygowanych projektów Zamawiającemu. Część VI - uchwalenie: a)przedstawienie Radzie Miejskiej projektów uchwał wraz z listą nieuwzględnionych uwag wraz z uzasadnieniami w terminie do 30 września 2010 r., b)wprowadzenie zmian do projektów wniesionych przez Radę Miejską i udział w czynnościach ponowionej w niezbędnym zakresie, procedury planistycznej. c)uchwalenie sporządzonych miejscowych planów przez Radę Miejską w Czaplinku d)przedstawienie Wojewodzie uchwał o uchwaleniu planów wraz z załącznikami oraz dokumentacją prac planistycznych i przekazaniu kompletu opracowań Zamawiającemu w terminie 3 dni od daty podjęcia uchwały przez Radę Miejską w Czaplinku, e)udział w czynnościach niezbędnych do ewentualnego doprowadzenia uchwał do zgodności z przepisami prawnymi, w sytuacji stwierdzenia nieważności uchwały w tym udział w ewentualnych postępowaniach przed sądami administracyjnymi.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 714100005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 2000 PLN.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Spełnienie warunków , o których mowa w art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych: a)posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. b)posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawienie pismene zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c)znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d)nie podleganie wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Wniesienie wadium w kwocie 2000 PLN. 3. Wykazanie min. 1-go opracowania miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego obejmującego obszar min. 14 ha i o wartości ok. 50000PLN. Ocena spełniania warunków odbywać się będzie zgodnie z formułą: spełnia / nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Pisemne oświadczenie o spełnieniu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. Spełnieniem tego warunku będzie wykazanie w tymże czasie, wykonanych i potwierdzonych przez zamawiających referencjami min. 1-go opracowania planu miejscowego zagospodarowania przestrzennego obejmującego obszar min. 14 ha i wartości około 50 000,00zł. 5. Kserokopia dowodu wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.czaplinek.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach