Przetargi.pl
Wykonanie projektów i rozbudowa sieci LAN

Województwo Świętokrzyskie - Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 25-516 Kielce, al. IX Wieków Kielc 3
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 041 3443347, 3421549, 3421602 , fax. 041 3445265
  • Data zamieszczenia: 2011-01-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Województwo Świętokrzyskie - Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego
    al. IX Wieków Kielc 3 3
    25-516 Kielce, woj. świętokrzyskie
    tel. 041 3443347, 3421549, 3421602, fax. 041 3445265
    REGON: 29101900500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sejmik.kielce.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie projektów i rozbudowa sieci LAN
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w formie zaprojektuj i wybuduj zadania inwestycyjnego polegającego na zaprojektowaniu i wybudowaniu (w oparciu o załączony do SIWZ Program Funkcjonalno - Użytkowy) lokalnych sieci komputerowych w 59 jednostkach samorządu terytorialnego (dalej jst) znajdujących się na terenie województwa świętokrzyskiego. 2. Zamawiający podzielił niniejsze zamówienie na 10 części, dopuszczając składanie ofert częściowych. Wykonawcy mogą składać ofertę na wybrane części zamówienia (jedną, kilka lub wszystkie części). Podział zamówienia na części zawarty został w załączniku A do SIWZ. 3. Szczegółowy opis zamówienia w podziale na poszczególne części został zawarty w Programie Funkcjonalno Użytkowym (dalej PFU) stanowiącym Załącznik nr 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 do SIWZ. 4. Zamawiający w załączniku B do SIWZ wskazał osoby wyznaczone do kontaktu z Wykonawcą w ramach poszczególnych zadań. 5. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymaganiami zamawiającego, określonymi w niniejszej SIWZ. 6. Przedmiot zamówienia musi być realizowany zgodnie z SIWZ. 7. Wykonawca zapewni i zobowiązuje się dostarczyć dla każdego z Partnerów Projektu certyfikat gwarancji lub kartę gwarancyjną wydaną przez producenta okablowania użytego do wykonania sieci LAN na zasadach określonych w SIWZ. Wykonawca dostarczy w/w dokumenty w terminie trzech miesięcy od daty odbioru robót budowlanych. 8. Do obowiązków wykonawcy należeć będzie m. in.: a) posiadanie aktualnej polisy ubezpieczeniowej od odpowiedzialności cywilnej w wysokości nie niższej niż łączne wynagrodzenie ofertowe Wykonawcy, b) wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z PFU stanowiącym załączniki do SIWZ, normami i zasadami wiedzy technicznej, należytą starannością, bezpieczeństwem, obowiązującymi przepisami prawa, c) wykonanie przedmiotu umowy przy użyciu własnych materiałów, fabrycznie nowych, posiadających wymagane atesty i certyfikaty, sprzętu oraz wszelkich innych rzeczy zarówno o charakterze tymczasowym jak i finalnym, niezbędnych do wykonania i utrzymania robót w stopniu, w jakim wymaga tego jakość robót, d) zapewnienie nadzoru autorskiego, e) prowadzenie robót zgodnie z przepisami BHP oraz p.poż., f) pozostawienie w stanie niepogorszonym pomieszczeń w obiektach Partnerów Projektu po zakończeniu robót, g) wykonanie i terminowe przekazanie Zamawiającemu przedmiotu umowy, h) utrzymanie ładu i porządku w miejscach prowadzonych robót, i) przygotowanie wniosków o wydanie decyzji, opinii, uzgodnień itp., j) wykonania innych opracowań niezbędnych do prawidłowego zrealizowania przedmiotu zamówienia zgodnie z zapisami SIWZ. 9. Zamawiający wymaga, aby minimalny okres udzielonej przez wykonawcę rękojmi za wady przedmiotu zamówienia wynosił 60 miesięcy. 10. Cenę oferty wykonawca oblicza w Formularzu cenowym, stanowiącym dodatek nr 2A do 2J SIWZ, uwzględniając wszystkie koszty związane z wykonywaniem zamówienia. Wyliczoną cenę wykonawca podaje w dodatku nr 1 do SIWZ - Formularz oferty, który musi być wypełniony zgodnie z wymaganiami zamawiającego i podpisany przez wykonawcę. 11. Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia wykonany zostały przez wykonawcę zgodnie z wytycznymi zamawiającego z zachowaniem wysokiej jakości wykonanych robót. 12. Zamawiający dopuszcza powierzenie wykonania zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę w swojej ofercie zakresu zamówienia, którą zamierza powierzyć podwykonawcom. Nie dopełnienie w/w obowiązku oznaczać będzie, iż wykonawca wykona przedmiot zamówienia samodzielnie. 13. Przy realizacji zamówienia z udziałem podwykonawcy zastosowanie mają przepisy art. 647 kodeksu cywilnego. Do zawarcia przez wykonawcę umowy o roboty budowlane z podwykonawcą jest wymagana zgoda zamawiającego. Jeżeli zamawiający, w terminie 14 dni od przedstawienia mu przez wykonawcę umowy z podwykonawcą lub jej projektu, wraz z częścią dokumentacji dotyczącą wykonania robót, nie zgłosi na piśmie sprzeciwu lub zastrzeżeń, uważa się, że wyraził zgodę na zawarcie umowy. Zapłata należności dla wykonawcy za wykonanie robót powierzonych podwykonawcom nastąpi po przedstawieniu zamawiającemu oświadczenia podpisanego przez podwykonawcę, że otrzymał on należne wynagrodzenie od wykonawcy. 14. Zlecenie części przedmiotu zamówienia podwykonawcom nie zmienia zobowiązań wykonawcy wobec zamawiającego. Wykonawca będzie odpowiedzialny za działania, uchybienia i zaniedbania podwykonawców i ich pracowników w takim samym stopniu jakby to były działania, uchybienia i zaniedbania jego własnych pracowników. 15. Rozliczenia między Partnerami Projektu i Wykonawcą prowadzone będą w złotych polskich. 16. Szczegółowe zasady określające sposób realizacji zamówienia, rozliczeń, oraz wysokość kar umownych zawarte zostały w dodatku nr 4 do SIWZ - wzór umowy. 17. Zamawiający nie przewiduje: - zawarcia umowy ramowej, - aukcji elektronicznej, - zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453110000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 7 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia przez wykonawców wadium, którego wysokość ustalona została na kwotę: - I część zamówienia: 10 000,00 złotych (słownie zł.: dziesięć tysięcy 00/100) - II część zamówienia: 9 000,00 złotych (słownie zł.: dziewięć tysięcy 00/100) - III część zamówienia: 4 000,00 złotych (słownie zł.: cztery tysiące 00/100) - IV część zamówienia: 4 000,00 złotych (słownie zł.: cztery tysiące 00/100) - V część zamówienia: 5 000,00 złotych (słownie zł.: pięć tysięcy 00/100) - VI część zamówienia: 7 000,00 złotych (słownie zł.: siedem tysięcy 00/100) - VII część zamówienia: 7 000,00 złotych (słownie zł.: siedem tysięcy 00/100) - VIII część zamówienia: 6 000,00 złotych (słownie zł.: sześć tysięcy 00/100) - XI część zamówienia: 9 000,00 złotych (słownie zł.: dziewięć tysięcy 00/100) - X część zamówienia: 5 000,00 złotych (słownie zł.: pięć tysięcy 00/100) 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 3. Wadium musi być wniesione przez wykonawców przed upływem terminu wyznaczonego do składania ofert. 4. W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniądza liczy się termin wpływu środków na konto zamawiającego (moment uznania konta zamawiającego). 5. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy zamawiającego wg danych: - Nazwa banku i nr konta zamawiającego: BGŻ OR Kielce, 16 2030 0045 1110 0000 0114 2380 - Nazwa i adres zamawiającego: Województwo Świętokrzyskie - Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego, al. IX Wieków Kielc 3, 25-516 Kielce - Tytuł wpłaty: Wadium - przetarg nieograniczony, CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA - wykonanie projektów i rozbudowa sieci LAN 6. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 7. Wadium wnoszone w formach, o których mowa w pkt 2 lit b - e musi wskazywać przedmiot zamówienia i zabezpieczać złożoną ofertę na cały okres, na jaki wykonawca jest związany ofertą. Dokument taki musi zawierać nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie poręczyciela lub gwaranta wypłacenia zamawiającemu, na pierwsze jego żądanie, kwoty wadium w przypadkach, o których mowa w pkt 13 niniejszego rozdziału. Dokument może zostać załączony do oferty lub może zostać złożony w oddzielnej kopercie w siedzibie zamawiającego, pok. 146 przed upływem terminu wyznaczonego do składania ofert. 8. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy (pkt 13). 9. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 10. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 11. Zamawiający żądać będzie ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę któremu zwrócono wadium na podstawie pkt. 8, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 12. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający zwraca wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, w następujących przypadkach: a) zgodnie z art. 46 ust. 4a ustawy - jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie zamawiającego, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył wymaganych dokumentów lub oświadczeń, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie, b) zgodnie z art. 46 ust. 5 ustawy - jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sejmik.kielce.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach