Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej "Sanatorium" im. Jana Pawła II w Górnie ogłasza przetarg
- Adres: 36-051 Górno, ul. Rzeszowska 5
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 17 772 88 95 , fax. 17 772 89 68
- Data zamieszczenia: 2015-03-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej "Sanatorium" im. Jana Pawła II w Górnie
ul. Rzeszowska 5 5
36-051 Górno, woj. podkarpackie
tel. 17 772 88 95, fax. 17 772 89 68
REGON: 00029174700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.gorno.eu/
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
WYKONANIE PROJEKTÓW GRAFICZNYCH BROSZURY INFORMACYJNEJ DLA MŁODZIEŻY NA TEMAT PROBLEMÓW WIEKU PODESZŁEGO ORAZ BROSZURY INFORMACYJNEJ NA TEMAT PROJEKTU (PL/ENG) ORAZ WYDRUK TYCH MATERIAŁÓW - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie graficzne oraz wydruk: a) broszury informacyjnej dla młodzieży na temat problemów wieku podeszłego w ilości 10 000 szt., b) broszury informacyjnej na temat projektu w podwójnej wersji językowej: polskiej i angielskiej w ilości 3 000 szt., w ramach projektu pod nazwą: Rozbudowa, przebudowa pawilonu nr 10 zol dla osób starszych i przewlekle chorych w górnie wraz z infrastrukturą. Projekt ten finansowany jest ze środków Mechanizmu Finansowego EOG 2009 - 2014 i Norweskiego Mechanizmu Finansowego 2009 -2014 oraz środków Powiatu Rzeszowskiego. 2. Zakres prac jakie należy wykonać w ramach powyższego zadnia: 1) BROSZURA INFORMACYJNA DLA MOŁODZIEŻY NA TEMAT PROBLEMÓW WIEKU PODESZŁEGO a) Prace projektowe/graficzne broszury obejmują: - opracowanie projektu graficznego całej broszury w pełnym kolorze; - skład i łamanie dostarczonych tekstów; - korektę wydawniczą, wykonawca odpowiada za poprawność tekstu pod względem gramatycznym, ortograficznym, interpunkcyjnym itd., za zgodność korekty z podstawą. - Zamawiający zastrzega sobie na poszczególnych etapach projektowania możliwość stałej współpracy grafika z autorami broszury; - Wykonawca projektuje i opracowuje broszurę współpracując z autorami broszury, - zamawiający dostarcza wyłącznie teksty pozostałe elementy grafiki, np. zdjęcia, rysunki, piktogramy, schematy dostarcza wykonawca; - broszura składa się z czterech części z czego: a. pierwsza część - powinna zawierać ok. 10 do 12 zdjęć b. część druga, trzecia i czwarta - łącznie od 30 do 50 piktogramów (do opracowania graficznego) oraz dwa rysunki w cz. trzeciej c) w części pierwszej zamawiający wymaga aby Wykonawca zamieścił tło przebijające tematycznie dostosowane do treści. b) Parametry druku: - format: 18x18cm - objętość 48 stron (+/-4) oraz 4 strony okładki - druk 4+4 - środek: papier kreda 200-250g, druk 4+4 + lak. Offsetowy + lakier UV wybiórczo 1+1 - okładka: kreda 350g, druk 4+4, folia matowa 1+0, lak. off 0+1 + lakier UV wybiórczo 1+0 - szycie zeszytowe lub oprawa klejowa - ilość: 10 000 szt. 2) BROSZURA INFORMACYJNA NA TEMAT PROJEKTU (w wersji językowej PL/ENG) a) Prace projektowe obejmują: - wykonanie projektu graficznego broszury - skład i łamanie tekstów w 2 wersjach językowych (w jednej broszurze) - zamawiający dostarcza wyłącznie teksty oraz zdjęcia dotyczące działalności zakładu, pozostałe elementy grafiki - np. zdjęcia, rysunki, piktogramy dostarcza wykonawca, - tłumaczenie tekstów na inną wersję językową leży po stronie wykonawcy, - korektę wydawniczą, wykonawca odpowiada za poprawność tekstu pod względem gramatycznym, ortograficznym, interpunkcyjnym itd., za zgodność korekty z podstawą - Zamawiający zastrzega sobie na poszczególnych etapach projektowania możliwość stałej współpracy grafika z autorami broszury. b) Parametry druku: - format A4/DL (inaczej 3xDL) - składany w C lub Z - druk 4+4 - folia matowa/błyszcząca + lakier UV 1+1 - bigowanie - 2 bigi - ilość: 3 000 szt. 3. Projekty broszur wykonane przez Wykonawcę muszę być zgodne z wytycznymi w sprawie wdrażania funduszy norweskich i EOG. Szczegółowe wymagania w tym zakresie zawierają: -Podręcznik Komunikacji i Identyfikacji Wizualnej wraz z Wymogami dotyczącymi informacji i promocji - aktualny dokument w wersji elektronicznej dostępny pod adresem www.eog.gov.pl w zakładce (Dokumenty/Informacja i promocja) oraz pozostałe dostępne tam materiały tj. Wymogi dotyczące informacji i promocji (załącznik nr 4 do Regulacji), Logotypy, Wzory materiałów informacyjno-promocyjnych. 4. Zamawiający informuje, iż niniejsze zamówienie jest udzielane w częściach, z których każda stanowić będzie przedmiot odrębnego postępowania. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 392941000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 15 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie jest wymagane
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin płatności
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://przetargi.gorno.eu/
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa materiałów promocyjnych Miasta Rzeszowa
Dodano: 2016-07-25 - Dostawa materiałów promocyjnych
Dodano: 2016-06-09 - Dostawa artykułów promocyjnych
Dodano: 2016-05-13 - Dostawa systemów wizualizacyjnych Województwa Podkarpackiego
Dodano: 2016-05-12 - Dostawa stoiska promocyjnego programu Interreg Polska Słowacja 2014-2020 oraz systemów wizualizacji Województwa Podkarpackiego wraz z umieszczeniem nadruku i wyposażeniem
Dodano: 2016-04-14 - Dostawa artykułów promocyjnych.
Dodano: 2016-04-13 - Dostawa artykułów promocyjnych.
Dodano: 2016-03-30 - Dostawa artykułów promocyjnych
Dodano: 2016-02-10 - Dostawa materiałów promocyjnych
Dodano: 2016-02-05 - Dostawa artykułów promocyjnych
Dodano: 2015-11-23