Przetargi.pl
Wykonanie projektów decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu tj. projektów decyzji o warunkach zabudowy albo projektów decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego w przypadku braku miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego i projektów zmian tych decyzji oraz projektów postanowień opiniujących wstępne projekty podziału nieruchomości wydawanych przez Gminę Międzyzdroje w 2013 roku.

Gmina Międzyzdroje ogłasza przetarg

  • Adres: 72-500 Międzyzdroje, ul. Książąt Pomorskich 5
  • Województwo:
  • Telefon/fax: tel. 091 3275652 , fax. 0913275630
  • Data zamieszczenia: 2012-12-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Międzyzdroje
    ul. Książąt Pomorskich 5 5
    72-500 Międzyzdroje
    tel. 091 3275652, fax. 0913275630
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.miedzyzdroje.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie projektów decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu tj. projektów decyzji o warunkach zabudowy albo projektów decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego w przypadku braku miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego i projektów zmian tych decyzji oraz projektów postanowień opiniujących wstępne projekty podziału nieruchomości wydawanych przez Gminę Międzyzdroje w 2013 roku.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie projektów decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu tj. projektów decyzji o warunkach zabudowy albo projektów decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego w przypadku braku miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego i projektów zmian tych decyzji na podstawie ustawy z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j.: Dz. U. 2012r. poz. 647, ze zm.) i ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks postępowania administracyjnego (tj.: Dz. U. z 2000r. Nr 98, poz. 1071, ze zm.) oraz projektów postanowień opiniujących wstępne projekty podziału nieruchomości na podstawie ustawy z dnia 21 sierpnia 1997r. o gospodarce nieruchomościami (t.j.: Dz. U. z 2010r. Nr 102, poz. 651, ze zm.) wydawanych przez Gminę Międzyzdroje w 2013 roku, o której mowa w pkt 3 opisu przedmiotu zamówienia. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: - sporządzanie analiz warunków i zasad zagospodarowania, wynikających z przepisów odrębnych, dokonywanie analiz stanu faktycznego i prawnego terenu, na którym przewiduje się realizację inwestycji, zgodnie z art. 53 ust. 3 ustawy z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j.: Dz. U. 2012r. poz. 647, ze zm.), w formie papierowej i elektronicznej; - sporządzanie analiz funkcji oraz cech zabudowy i zagospodarowania terenu w zakresie warunków, o których mowa w art. 61 ust. 1-5 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym - obszaru dla którego mają być ustalone warunki zabudowy, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003r. w sprawie sposobu ustalania wymagań dotyczących nowej zabudowy i zagospodarowania terenu w przypadku braku miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz. U. Nr 164, poz. 1588), w formie papierowej i elektronicznej; - sporządzanie projektów decyzji o warunkach zabudowy, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j.: Dz. U. 2012r. poz. 647, ze zm.) oraz zgodnie z przepisami wykonawczymi, w tym zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003r. w sprawie oznaczeń i nazewnictwa stosowanych w decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego oraz w decyzji o warunkach zabudowy (Dz. U. Nr 164, poz. 1589), w formie papierowej i elektronicznej; - sporządzanie projektów decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j.: Dz. U. 2012r. poz. 647, ze zm.) oraz zgodnie z przepisami wykonawczymi, w tym zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003r. w sprawie oznaczeń i nazewnictwa stosowanych w decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego oraz w decyzji o warunkach zabudowy (Dz. U. Nr 164, poz. 1589), w formie papierowej i elektronicznej; - sporządzanie projektów zmian decyzji o warunkach zabudowy albo projektów zmian decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego, zgodnie z ustawą o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j.: Dz. U. 2012r. poz. 647, ze zm.) oraz zgodnie z Kodeksem postępowania administracyjnego (t.j.: Dz. U. z 2000r. Nr 98, poz. 1071 ze zm.) oraz zgodnie z przepisami wykonawczymi, w formie papierowej i elektronicznej; - sporządzanie projektów postanowień opiniujących wstępne projekty podziału nieruchomości, zgodnie z art. 93 i 94 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997r. o gospodarce nieruchomościami (tj. Dz. U z 2010r. Nr 102, poz. 651, ze zm.) oraz zgodnie z przepisami wykonawczymi, w formie papierowej i elektronicznej; - dokonywanie wizji terenu przewidzianego pod realizację inwestycji; - sporządzanie dokumentacji fotograficznej do poszczególnych projektów decyzji o warunkach zabudowy i projektów decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego oraz postanowień opiniujących wstępne projekty podziału nieruchomości; - stawianie się w Urzędzie Miejskim w Międzyzdrojach, na zaplanowane spotkania w celu odbioru przygotowanych wniosków, o których mowa w pkt 4 opisu przedmiotu zamówienia i omówienia bieżących spraw związanych z prowadzonymi postępowaniami administracyjnymi; - współpracę z Burmistrzem Międzyzdrojów na wszystkich etapach prowadzonego postępowania administracyjnego dotyczącego wniosków, o których mowa w pkt 4 opisu przedmiotu zamówienia, polegającą m.in. na: korygowaniu przygotowanych projektów decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu tj. projektów decyzji o warunkach zabudowy albo projektów decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego w przypadku braku miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego i projektów zmian tych decyzji o zapisy wynikające z procedury uzgodnieniowej oraz przygotowywaniu projektów odpowiedzi na pisma stron kierowane w toku prowadzonych postępowań administracyjnych, dotyczących wniosków, o których mowa w pkt 4 opisu przedmiotu zamówienia, w tym również współpracę w postępowaniu odwoławczym; 3. Określa się szacunkową ilość: 150 szt. rocznie projektów decyzji o warunkach zabudowy i projektów decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego, 50 szt. rocznie projektów zmian decyzji o warunkach zabudowy i projektów zmian decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego, 50 szt. rocznie projektów postanowień opiniujących wstępne projekty podziału nieruchomości. 4. Obowiązki Wykonawcy: - Wykonawca jest zobowiązany do odbioru w siedzibie Zamawiającego, kompletnego wniosku o ustalenie warunków zabudowy lub ustalenie lokalizacji inwestycji celu publicznego lub zmiany decyzji o warunkach zabudowy albo zmiany decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego lub wniosku o zaopiniowanie wstępnego projektu podziału nieruchomości, na podstawie obustronnie podpisanego protokołu odbioru jako zlecenie wykonania prac, w terminie trzech dni, od telefonicznego lub e-mailowego powiadomienia; - Wykonawca przekaże każdorazowo Zamawiającemu prace stanowiące przedmiot umowy w terminie określonym w pkt 5 opisu przedmiotu zamówienia, na podstawie protokołu zdawczo-odbiorczego dokumentacji w jednym egzemplarzu; - w razie stwierdzenia wad w przedmiocie umowy Zamawiający wyznaczy Wykonawcy termin ich usunięcia uwzględniający jego wnioski i możliwości realizacyjne. Opóźnienie wykonania umowy spowodowane koniecznością usunięcia wad nie stanowi podstawy do zmiany terminu wykonania umowy; - jeżeli Wykonawca nie odbierze prac stanowiących przedmiot umowy na warunkach określonych w pkt 5 opisu przedmiotu zamówienia Zamawiający sporządzi protokół określający zaawansowanie prac. Datę sporządzenia protokołu traktuje się jako datę odbioru dokumentacji. 5. Wymagany termin sporządzenia przez Wykonawcę każdorazowo pracy planistycznej: - projektu decyzji o warunkach zabudowy wraz z analizą i załącznikami graficznymi oraz dokumentacją fotograficzną albo projektu decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego wraz z analizą i załącznikami graficznymi oraz dokumentacją fotograficzną, w formie papierowej i elektronicznej w terminie 14 dni, licząc od daty każdorazowego otrzymania wniosku na sporządzenie projektu decyzji; - projektu zmiany decyzji o warunkach zabudowy albo projektu zmiany decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego wraz z analizą i załącznikami graficznymi oraz dokumentacją fotograficzną, w formie papierowej i elektronicznej w terminie 7 dni, licząc od daty każdorazowego otrzymania wniosku na sporządzenie projektu zmiany decyzji; - projektu postanowienia opiniującego wstępny projekt podziału nieruchomości wraz z załącznikami graficznymi oraz dokumentacją fotograficzną, w formie papierowej i elektronicznej w terminie 7 dni, licząc od daty każdorazowego otrzymania wniosku; - przedmiot umowy zostanie dostarczony do siedziby Zamawiającego. - termin zakończenia realizacji umowy nastąpi 31 grudnia 2013 roku. kod CPV 71.20.00.00 - 0 71.22.20.00 - 0
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712000000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.miedzyzdroje.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach