Powiat Legionowski ogłasza przetarg
- Adres: 05-119 Legionowo, ul. gen. Władysława Sikorskiego
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 227 840 872 , fax. 227 742 551
- Data zamieszczenia: 2020-02-06
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Legionowski
ul. gen. Władysława Sikorskiego 11
05-119 Legionowo, woj. mazowieckie
tel. 227 840 872, fax. 227 742 551
REGON: 13269858000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: bip.powiat-legionowski.pl zakładka Zamówienia publiczne
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie projektów budowy odwodnienia miejscowego - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia obejmuje: 1) ofertę częściową nr 1 - Opracowanie dokumentacji projektowej dotyczącej „Przebudowy drogi powiatowej nr 1819W ul. Tadeusza Kościuszki w msc. Legionowo w zakresie budowy urządzeń odwadniających”, 2) ofertę częściową nr 2 - Opracowanie dokumentacji projektowej dotyczącej „Przebudowy drogi powiatowej nr 1820W ul. Warszawska w msc. Olszewnica Stara w zakresie budowy urządzeń odwadniających”, 3) ofertę częściową nr 3 - Opracowanie dokumentacji projektowej dotyczącej ,,Przebudowy drogi powiatowej nr 4303W ul. Fortowa w msc. Beniaminów w zakresie budowy urządzeń odwadniających”. 2. Zakres prac projektowych, o których mowa w ust. 1, dla każdej części zamówienia oddzielnie zawiera: 1) pozyskanie niezbędnych materiałów wyjściowych: aktualnych map do celów projektowych, wypisów i wyrysów z ewidencji gruntów i miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, niezbędnych warunków technicznych i uzgodnień, decyzji, uzgodnień Zespołu Uzgadniania Dokumentacji Projektowej (ZUD), itp., 2) opracowanie koncepcji dokumentacji projektowej dotyczącej przebudowy dróg powiatowych określonych odpowiednio w ust. 1 pkt 1, pkt 2 i pkt 3, w zakresie budowy urządzeń odwadniających. Opracowane koncepcje, dla każdej części zamówienia oddzielnie, należy przedłożyć Zamawiającemu do zaopiniowania do 4 tygodni od dnia podpisania umowy. Koncepcja zostanie zaopiniowana przez Zamawiającego w terminie do 14 dni od dnia złożenia jej przez Wykonawcę. W każdej koncepcji należy przedstawić linie graniczne zakresu opracowania przedmiotowego zadania inwestycyjnego, załączając szacunkowe koszty realizacji przedmiotowego zadania inwestycyjnego, 3) opracowanie projektu budowlanego, w ilości 5 egzemplarzy (opis techniczny, projekt zagospodarowania terenu, plan sytuacyjny, profile podłużne, przekroje normalne i konstrukcyjne, ZUD, informacja bioz i niezbędne detale), 4) opracowanie projektu wykonawczego, w ilości 5 egzemplarzy, 5) należy uwzględnić założenia projektowe: a) chodniki oraz zjazdy należy zaprojektować z kostki betonowej, b) odwodnienie powierzchniowe w grunt (rowy odwadniające, rury, sączki, drenaż, studnie chłonne, odwodnienie liniowe, skrzynki rozsączające itp…), c) zagospodarowanie zieleni (wycinka drzew, zakrzaczeń, prześwietlenie korony drzew), d) odtworzenie nawierzchni, 6) opracowanie projektów budowlano–wykonawczych w zakresie usunięcia ewentualnych kolizji projektowanego przedsięwzięcia drogowego, w szczególności z siecią: energetyczną, sanitarną, gazową, itp. (opis techniczny, projekt zagospodarowania terenu, plan sytuacyjny, profile podłużne, przekroje normalne i konstrukcyjne, informacja bioz i niezbędne detale), w ilości 5 egzemplarzy, przy założeniach: zachowanie dotychczasowych właściwości użytkowych tych urządzeń lub zgodnie z uzyskanymi warunkami technicznymi od właścicieli tych urządzeń, 7) przygotowanie materiałów i uzyskanie decyzji na wycinkę kolidujących drzew, 8) opracowanie operatu wodno–prawnego i uzyskanie pozwolenia wodno–prawnego, 9) opracowanie projektu czasowej organizacji ruchu na czas trwania robót, w ilości 4 egzemplarzy, 10) opracowanie projektu stałej organizacji ruchu, w ilości 4 egzemplarzy, 11) wykonanie kosztorysu inwestorskiego, w ilości 2 egzemplarzy, 12) wykonanie przedmiaru robót, w ilości 2 egzemplarzy, 13) opracowanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, w ilości 2 egzemplarzy, 14) operat geodezyjny wraz z mapą, wykazem zmian gruntowych i protokołem przyjęcia granic nieruchomości powinny być przyjęte do Państwowego Zasobu Geodezyjnego i Kartograficznego prowadzonego przez Powiatowy Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Legionowie, 15) przygotowanie wniosku o zezwolenie na realizację inwestycji drogowej, zgodnie z ustawą z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1474), 16) przygotowanie oraz złożenie wniosku o decyzję na budowę lub zgłoszenie o rozpoczęciu robót budowlanych, na podstawie upoważnienia Zarządu Powiatu w Legionowie. 3. Dokumentację, o której mowa w ust. 2, należy opracować również w wersji elektronicznej w formacie PDF oraz w wersji edytowanej np. w formacie dwg lub ath na płycie CD. 4. Dokumentacja posłuży Zamawiającemu do przeprowadzenia postępowania o zezwolenie na realizację inwestycji drogowej oraz o udzielenie zamówienia publicznego. 5. Dokumentacja projektowa powinna być zgodna z wymogami: 1) ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2019 r. poz. 1186 z późn. zm.), 2) rozporządzenia Ministra Transportu Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z 2018 r. poz. 1935), 3) obowiązującymi Polskimi Normami oraz zasadami wiedzy technicznej. 6. Wykonawca zobowiązany będzie do zaopatrzenia dokumentacji projektowej w wykaz opracowań oraz pisemne oświadczenie, że dostarczona dokumentacja stanowiąca przedmiot zamówienia jest wykonana zgodnie z umową, obowiązującymi przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej i że jest kompletna z punktu widzenia celu, któremu ma służyć. 7. W razie zachodzących potrzeb Wykonawca zobowiązany będzie do odbycia pięciu wizyt na budowie w trakcie realizacji przedmiotowego zadania inwestorskiego w zakresie sprawowania nadzoru autorskiego. 8. Ze względu na zamiar publicznego ujawniania przez Zamawiającego dokumentacji projektowej, w tym na stronie internetowej Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany będzie dołączyć do wykonanego operatu geodezyjnego, oświadczenia osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia o wyrażeniu zgody na publiczne ujawnienie danych, w tym danych osobowych zawartych w dokumentacji projektowej. Wykonana dokumentacja nie będzie naruszała praw osób trzecich, a w przypadku wystąpienia w tym względzie jakichkolwiek naruszeń, Wykonawca zobowiązany jest ponieść pełną odpowiedzialność odszkodowawczą z tego typu. 9. Dokumentacja projektowa w zakresie opisu proponowanych materiałów i urządzeń powinna być wykonana zgodnie z art. 29 ustawy Prawo zamówień publicznych. W przypadku, gdy Wykonawca sporządzając dokumentację projektową będzie powoływał się na pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów oraz na normy, o których mowa w art.30 ust. 1 3 ustawy Pzp, wówczas jest obowiązany: wskazać w dokumentacji, że dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych, doprecyzować zakres dopuszczalnej równoważności. 10. Okres gwarancji i rękojmi dla każdej części zamówienia oddzielnie wynosi 36 miesięcy od dnia podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego przedmiotu zamówienia podpisanego przez Zamawiającego i Wykonawcę. 11. Miejscem odbioru przedmiotu zamówienia jest siedziba Zamawiającego. 12. Dokumentem potwierdzającym przyjęcie przez Zamawiającego wykonanego przedmiotu zamówienia jest protokół zdawczo-odbiorczy podpisany przez Zamawiającego i Wykonawcę. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71320000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości: 1) 185,00 zł dla oferty częściowej nr 1 (słownie: sto osiemdziesiąt pięć złotych), 2) 185,00 zł dla oferty częściowej nr 2 (słownie: sto osiemdziesiąt pięć złotych), 3) 185,00 zł dla oferty częściowej nr 3 (słownie: sto osiemdziesiąt pięć złotych).
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych szczegółowych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać. Ocena spełniania ww. warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana przez Zamawiającego w oparciu o oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Pełnomocnictwo zgodnie z art. 23 ust 2 ustawy, jeżeli Wykonawcy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia (tylko, jeśli dotyczy), pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia (tylko, jeśli dotyczy). Dokument zobowiązania w swej treści musi zawierać, co najmniej następujące informacje: dane podmiotu udostępniającego zasób, dane podmiotu przyjmującego zasób, zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, charakter stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem, zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia, czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Opracowanie projektów przebudowy ul. Pogodnej, Pięknej, Złotej, Szmaragdowej i Błękitnej” Budżet Obywatelski 2024
Dodano: 2024-07-23 - Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej branży drogowej oraz elektrycznej na terenie Gminy Wieliszew w podziale na 5 części
Dodano: 2024-07-17 - Usługi polegające na bieżącym opracowaniu projektów wykonawczych, opracowaniu projektów odtworzenia/złożenia niwelety oraz opracowaniu dokumentacji zlokalizowania/korekty punktów odbioru wody.
Dodano: 2024-07-17 - remont placu zabaw przy ul. Józefa Bema 81 w Warszawie.
Dodano: 2024-07-16 - Zaprojektowanie i budowa sieci wodociągowej, sieci kanalizacji sanitarnej wraz z odgałęzieniami do granic nieruchomości, odgałęzień kanalizacji sanitarnej w Brwinowie i w gminie Brwinów
Dodano: 2024-07-11 - Opracowanie dokumentacji projektowej: Przebudowa i budowa oświetlenia ulic wraz z infrastrukturą towarzyszącą - doświetlenia przejść dla pieszych.
Dodano: 2024-07-10 - Opracowanie dokumentacji projektowej oraz realizacja robót budowlanych na potrzeby budowy infrastruktury drogowej, (...) w ramach zadania budżetowego pn. „Budowa zajezdni autobusowej(...)
Dodano: 2024-07-01 - Opracowanie kompletnej dokumentacji proj.-koszt. dla zadań pn.:„1) Rozbudowa ulicy Ciechomickiej” 2) „Rozbudowa/budowa ulicy Pedagogicznej, Nauczycielskiej, Edukacyjnej, Wakacyjnej, Semestralnej"
Dodano: 2024-06-28 - SVA/U/4620-22/2024: Opracowanie dokumentacji projektowej zewnętrznej instalacji gazu w Bobolinie, Ustroniu Morskim oraz Kołobrzegu.
Dodano: 2024-06-28 - Wykonanie dokumentacji projektowej budowy sieci kanalizacyjnej w miejscowości Borowo i Stopin
Dodano: 2024-06-25