Urząd Gminy ogłasza przetarg
- Adres: 26-050 Zagnańsk, ul. Spacerowa 8
- Województwo: świętokrzyskie
- Telefon/fax: tel. 041 3001322 , fax. 041 3001373
- Data zamieszczenia: 2009-07-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy
ul. Spacerowa 8 8
26-050 Zagnańsk, woj. świętokrzyskie
tel. 041 3001322, fax. 041 3001373
REGON: 00055194100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zagnansk.biuletyn.net
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie projektów budowlanych linii oświetlenia drogowego w msc. Ścięgna, Zachełmie, Bartków gm. Zagnańsk. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Oznaczenie CPV 74232000-4 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie projektów budowlanych linii oświetlenia drogowego w Ścięgnach, Zachełmiu, Bartkowie. gm. Zagnańsk a) Projekt linii oświetlenia w Ścięgnach- obejmuje zaprojektowanie przewodu wraz z dowieszeniem oprawy oświetleniowej na istniejącym słupie b) Projekt linii oświetlenia w Bartkowie- obejmuje zaprojektowanie przewodu wraz z zaprojektowaniem słupa z oprawa oświetleniową c) Projekt linii oświetlenia w Zachełmiu- zaprojektowanie linii oświetlenia na odcinku około 300 m , co 40 m zaprojektować słup oświetleniowy d) Projektowane linie oświetlenia drogowego i ulicznego muszą być zaprojektowana zgodnie z miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego dla sołectwa Zagnańsk, Zachełmie, Bartków, gm. Zagnańsk 2. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje m. in.: 1) Wykonanie lub aktualizację map sytuacyjno-wysokościowych dla celów projektowych, w zakresie niezbędnym do opracowania przedmiotowej dokumentacji w skali 1: 500, 2) sporządzenie aktualnego wykazu właścicieli nieruchomości przez które przebiegać będą projektowane trasy oświetlenia, 3) podpisanie umów o wyrażeniu zgody na przejście trasy oświetlenia z właścicielami gruntów przez, które faktycznie przechodzić będzie oświetlenie drogowe (załącznik nr 5 do SIWZ), w/w umowy podpisywane będą na podstawie pełnomocnictwa udzielonemu przez gminę przyszłemu wykonawcy, 4) opracowanie dokumentacji projektowych zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz.U. z 2003 r. nr 120, poz. 1133, zm. Dz. U. z 2008 r. nr 201, poz. 1239) w zakresie szczegółowości wymaganym do uzyskania wszelkich opinii, uzgodnień, zatwierdzeń i pozwoleń wynikający z przepisów i ustaw. Opracowanie powinno być opracowane w zakresie koniecznym do uzyskania pozwolenia na budowę dla inwestycji oraz ma stanowić materiał wyjściowy do realizacji inwestycji zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych ; 5) wykonanie projektów budowlanych po- 5 egz. oraz po 1 egz. wersji elektronicznej 6) wykonanie przedmiarów robót i kosztorysów ślepych - po. 2 egz. oraz 1 egz. w wersji elektronicznej, 7) opracowanie kosztorysów inwestorskich, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzenia kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (DZ. U z 2004 r. Nr 130, poz.1389 z późni. zm.) - po 1 egz. oraz po 1 egz. w wersji elektronicznej, 8) opracowanie szczegółowej specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (Dz.U. z 2004 r Nr 202, poz. 2072, zm. Dz. U. z 2005 r. Nr 75, poz. 664) -po 1 egz. oraz po 1 egz. w wersji elektronicznej. 3. Przed rozpoczęciem prac projektant wraz z Zamawiającym przeprowadzi wizję lokalną w terenie i uszczegółowi zakres prac projektowych. 4. Projekty mają być opracowane zgodnie z warunkami technicznymi uzyskanymi przez wykonawcę od PGE ZOERK Rejonowy Zakład Energetyczny Sp. z o.o. w Kielcach 5. Obowiązkiem projektanta będzie zaprojektowanie przebudowy kolidujących urządzeń technicznych, w granicach opracowań, jeżeli z warunków technicznych uzyskanych od zarządców sieci będzie wynikała taka konieczność, w ramach ceny ofertowej, niezależnie od zakresu przebudowywanych urządzeń technicznych. 6. Wykonawca uzgodni z Zamawiającym koncepcje przebiegu tras linii oświetleniowej oraz przebudowy urządzeń technicznych w formie prezentacji (przed uzyskaniem uzgodnień branżowych a przede wszystkim ZUDP). Zamawiający uzgodni koncepcje w ciągu 7 dni roboczych. 7. Zakres rzeczowy zamówienia nie wyklucza wykonania innych niezbędnych opracowań wynikających z przepisów min. Prawa Budowlanego koniecznych do uzyskania pozwolenia na budowę. Wykonawca ponosi wszelkie koszty z tego tytułu bez dodatkowego wynagrodzenia w ramach złożonej oferty. 8. Koszty wszelkich uzgodnień ponosi Wykonawca. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 742320004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do postępowania jest obowiązany wnieść wadium w następującej wysokości:170 zł (słownie: sto siedemdziesiąt złotych 00/100 ). 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wniesione w: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z 9.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późniejszymi zmianami). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy zamawiającego w Banku Spółdzielczym w Samsonowie nr 58851200022001000001430005 z adnotacją: /Wykonanie projektów budowlanych linii oświetlenia drogowego w msc. Ścięgna, Zachełmie, Bartków, Gm. Zagnańsk/ 5. Zamawiający zwróci wadium, jeżeli: a) upłynie termin związania ofertą, b) zawarta zostanie umowa w sprawie zamówienia publicznego, c) postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego zostanie unieważnione, a protesty zostaną ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynie termin do ich wniesienia; 6. Zamawiający zwróci również wadium na wniosek wykonawcy w przypadku: a) wycofania przez wykonawcę oferty przed upływem terminu składania ofert, b) wykluczenia wykonawcy z postępowania, c) odrzucenia oferty wykonawcy. 7. Wniosek o zwrot wadium musi być podpisany przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy. 8. Wykonawca traci wadium na rzecz zamawiającego wraz z odsetkami w przypadku: a) odmowy podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniesienia wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. d) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art.25 ust.1, lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia . d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zmówienia. 2. W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ocena spełniania warunków określonych w pkt 1 lit. b), c) i d) będzie dokonana łącznie w stosunku do wykonawców. 3. Ocena spełniania warunków zostanie dokonana na podstawie oświadczeń i dokumentów wymienionych w rozdziale VI. 4. Przy dokonaniu oceny spełniania warunków Zamawiający będzie się kierował regułą:/spełnia/ albo /nie spełnia/. 5. Ocena dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach dołączonych do złożonej oferty. Z treści złożonej oferty, a także dołączonych dokumentów i oświadczeń w sposób jednoznaczny musi wynikać, że wykonawca spełnia warunki wymagane w niniejszym postępowaniu.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawca jest zobowiązany przedłożyć: a) oświadczenie o spełnieniu przez wykonawcę warunków, o których mowa w rozdziale V pkt. 1 (załącznik nr 2 do SIWZ), b) w celu potwierdzenia warunków, o których mowa w rozdziale V pkt 1 lit. a) i d); I. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; II. dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; III. potwierdzenie przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa; c) w celu potwierdzenia warunków, o których mowa w rozdziale V pkt 1 lit. b): I. referencje; II. wykaz wykonanych prac odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia zrealizowanych przez Wykonawcę w ciągu ostatnich trzech lat polegającej na zaprojektowaniu linii oświetlenia o długości nie mniejszej niż. 300 mb. (załącznik nr 3 do SIWZ) 2. Dokumenty, o których mowa w pkt 1 składane są w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zagnansk.biuletyn.net
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Termomodernizacja i przystosowanie dla osób niepełnosprawnych budynku Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej we Włoszczowie
Dodano: 2015-03-13 - Połaniec: Kontrakt 04: Projekt oraz roboty budowlane, montażowe i instalacyjne w zakresie modernizacji Oczyszczalni Ścieków w Łęgu wraz z dostawą urządzeń technologicznych i wyposażenia, modernizacji i rozbudowy sieci wodociągowej i kanalizacyjnej wraz z monitoringiem - wdrożenie na podstawie Warunków Kontraktowych wg FIDIC Żółta Księga realizowany w ramach Projektu Modernizacja Oczyszczalni Ścieków oraz sieci wodociągowej i kanalizacyjnej na terenie gminy Połaniec
Dodano: 2015-02-13 - Kontrakt 04: Projekt oraz roboty budowlane, montażowe i instalacyjne w zakresie modernizacji Oczyszczalni Ścieków w Łęgu wraz z dostawą urządzeń technologicznych i wyposażenia, modernizacji i rozbudowy sieci wodociągowej i kanalizacyjnej wraz z monitoringiem - wdrożenie na podstawie Warunków Kontraktowych wg FIDIC Żółta Księga realizowany w ramach Projektu Modernizacja Oczyszczalni Ścieków oraz sieci wodociągowej i kanalizacyjnej na terenie gminy Połaniec
Dodano: 2015-01-07 - NA WYKONANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ BUDOWY MECHANICZNO - BIOLOGICZNEJ OSZCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW DLA GMINY ŁUBNICE
Dodano: 2013-02-12 - Opracowanie dokumentacji projektowej oraz pełnienie nadzoru autorskiego dla zadania Przebudowa i rozbudowa ujęcia wody w Wodzisławiu
Dodano: 2013-01-09 - Opracowanie dokumentacji projektowej na Budowę wodociągu Sadki - Nawarzyce Leśne
Dodano: 2013-01-02 - Opracowanie dokumentacji budowlano - wykonawczej na aktualnych podkładach geodezyjnych wraz z kosztorysami, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, informacją BIOZ, studium wykonalności i uzyskaniem pozwolenia na budowę: na rozbudowę i przebudowę istniejącej oczyszczalni ścieków w Stąporkowie przy ul. Odlewniczej 2 o przepustowości Q śr.d = 2500 m?/d - dostosowując ją do przepisów krajowych jak i unijnych z zakresu m.in. ochrony środowiska i budownictwa.
Dodano: 2012-05-07 - Opracowanie wniosku o dofinansowanie oraz studium wykonalności dla projektu pn. Likwidacja barier rozwojowych - most na Wiśle z rozbudową drogi wojewódzkiej Nr 764 oraz połączeniem z drogą wojewódzką Nr 875
Dodano: 2012-03-27 - OPRACOWANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ DLA INWESTYCJI POLEGAJĄCEJ NA: Rozbudowa mostu na rzece Pilica w km 1+822 w ciągu drogi powiatowej nr 0195T Dąbrowica-Obiechów-Węgrzynów-Raszków
Dodano: 2011-09-23 - Wykonanie kompletnego projektu budowlano-wykonawczego remontu budynku kuchni.
Dodano: 2011-08-04