Przetargi.pl
Wykonanie projektów budowlanych i wykonawczych zagospodarowania terenów oraz modernizacji budynków

Miejski Zarząd Usług Komunalnych ogłasza przetarg

  • Adres: 44-109 Gliwice, ul. Strzelców Bytomskich 25c
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2310031, 3350444 , fax. 032 2310032
  • Data zamieszczenia: 2015-04-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zarząd Usług Komunalnych
    ul. Strzelców Bytomskich 25c 25c
    44-109 Gliwice, woj. śląskie
    tel. 032 2310031, 3350444, fax. 032 2310032
    REGON: 27104821200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzuk.gliwice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka budżetowa samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie projektów budowlanych i wykonawczych zagospodarowania terenów oraz modernizacji budynków
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    CZEŚĆ I - projekt zagospodarowania terenów przy ul.H.Sawickiej oraz przy ul.Jesiennej A. Projekt zagospodarowania terenu zieleńca przy ul. Hanki Sawickiej. Opis przedmiotu zamówienia. W zakres opracowania projektu budowlanego i wykonawczego wchodzi: 1. Projekt instalacji elektrycznych: - usunięcie starych słupów oświetleniowych, - projekt oświetlenia (zasilanego z alternatywnych źródeł - solarny i na wiatr). 2. Projekt małej architektury: - demontaż starych i rozmieszczenie nowych ławek oraz koszy (w tym wprowadzenie 2-ch zestawów koszy do segregacji odpadów), - rozmieszczenie stojaków na rowery (w kształcie litery U). 3. Projekt ciągów pieszych: - rozbiórka starych alejek, - projekt alejek - nawierzchnia z kolorowej kostki brukowej. 4. Projekt siłowni na wolnym powietrzu: - rozmieszczenie urządzeń siłowych - 7 szt., - projekt nawierzchni pod urządzeniami siłowymi - z kostki brukowej. 5. Projekt zieleni: - założenie nowych trawników dywanowych z siewu, - projekt nasadzeń drzew (z odtworzeniem szpaleru głogów) i krzewów, - wysypanie miejsc nasadzeń korą. B. Projekt zagospodarowania terenu przy ul. Jesienna - przy zbiornikach wodnych. Opis przedmiotu zamówienia. W zakres opracowania projektu budowlanego i wykonawczego wchodzi: 1. Projekt instalacji elektrycznych: - projekt oświetlenia, - przyłącze elektryczne (skrzynka elektryczna). 2. Projekt ciągów pieszych i małej architektury: - rozmieszczenie ławek oraz koszy, - rozmieszczenie stojaków na rowery (w kształcie litery U), - projekt alejek (z wykorzystaniem istniejących przedeptów) - nawierzchnia z kolorowej kostki brukowej. 3. Projekt zieleni: - założenie nowych trawników dywanowych z siewu, - projekt nasadzeń drzew i krzewów, - wysypanie miejsc nasadzeń korą. CZEŚĆ II - projekt zagospodarowania terenu przy ul.Sikorskiego Aktualizacja i poszerzenie projektu zagospodarowania terenu przy ul. Sikorskiego wokół hali sportowej i Zespółu Szkół Ekonomiczno-Technicznych. Opis przedmiotu zamówienia. W zakres opracowania projektu budowlanego i wykonawczego wchodzi: 1. Projekt instalacji elektrycznych: - projekt oświetlenia, - przyłącze elektryczne (skrzynka elektryczna). 2. Projekt prac rozbiórkowych, ciągów komunikacyjnych i małej architektury: - rozbiórka starej nawierzchni asfaltowej, - projekt nowych ciągów komunikacyjnych - z kostki brukowej, - uwzględnienie i wydzielenie drogi p. pożarowej, - projekt nowego wjazdu i wyjazdu (droga jednokierunkowa) na teren skweru, - projekt miejsc parkingowych przed szkołą oraz przy skwerze, - rozmieszczenie nowych ławek oraz koszy, - demontaż waz betonowych z terenu skweru, - projekt dwóch boksów na odpady - jeden na potrzeby hali sportowej a drugi na potrzeby szkoły, 3. Projekt zieleni: - założenie nowych trawników dywanowych z siewu, - projekt nasadzeń drzew i krzewów, - wysypanie miejsc nasadzeń korą, - uwzględnienie w kosztorysie ewentualnej wycinki drzew (o decyzję wystąpi Zespół Szkół Ekonomiczno-Technicznych). Uwaga: aktualizacja istniejącego projektu wraz z poszerzeniem o dodatkowe działki nr 1681 i fragment działki nr 1682 obręb Sośnica. CZEŚĆ III - projekt zagospodarowania Lasu Komunalnego przy ul.Chorzowskiej Projekt zagospodarowania fragmentu Las Komunalny przy ul. Chorzowskiej. Opis przedmiotu zamówienia. W zakres opracowania projektu budowlanego i wykonawczego wchodzi: 1. Projekt instalacji elektrycznych: - projekt oświetlenia - kontynuacja istniejącego (z założeniem zastosowania lamp kompozytowych z ledowym źródłem światła, o kształcie zbliżonym do istniejących), - przyłącze elektryczne (skrzynka elektryczna) - w razie konieczności. 2. Projekt małej architektury i ciągów komunikacyjnych: - rozmieszczenie ławek oraz koszy, - rozbiórka istniejących nawierzchni, - projekt alejki do jazdy na rolkach (z wykorzystaniem istniejących alejek na terenie lasu i dopasowaniem się do ich szerokości) - nawierzchnia np. z cienkiej warstwy asfaltu. Ustalenia do przedmiotu zamówienia wspólne dla części I, II, III : 1. Wykonanie trzech wstępnych koncepcji do wyboru przez Zamawiającego (za wyjątkiem Lasu Komunalnego). 2. Uzyskanie w imieniu Zamawiającego wszelkich uzgodnień i zgody właścicieli wszelkiej infrastruktury znajdującej się na terenach objętych opracowaniem (m.in. uzgodnienie projektu oświetlenia z Wydziałem PU Urzędu Miejskiego oraz firmą TAURON). 3. Uzyskanie zgody Zarządu Dróg Miejskich na wykonanie prac na działkach określonych użytkiem dr. 4. Uzyskanie w imieniu Zamawiającego z Wydział Architektury i Budownictwa Urzędu Miejskiego pozwolenia na budowę (lub dokonanie zgłoszenia). 5. Wykonanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. 6. Wykonanie osobnego kosztorysu inwestorskiego i przedmiaru robót do każdego z wymienionych projektów (projekt oświetlenia, placu zabaw, zieleni itp.). 7. Dostarczenie do siedziby Zamawiającego 5 egzemplarzy projektu budowlanego i 5 egzemplarzy projektu wykonawczego oraz 2 egzemplarzy specyfikacji technicznych, kosztorysu i przedmiaru robót. 8. Dostarczenie do siedziby Zamawiającego 2 egzemplarzy płyt CD z pełną dokumentacją (projekt budowlano-wykonawczy, specyfikacja techniczna, kosztorys inwestorski i przedmiar robót winny być zapisane na nośniku elektronicznym w formie plików pdf). CZEŚĆ IV - projekt modernizacji budynku nr 1010 oraz części budynku nr 1013 zlokalizowanych na terenie Giełdy Samochodowej A. Wykonanie projektu modernizacji budynku nr 1010 Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie projektu modernizacji budynku nr 1010 złożonego z hali produkcyjnej, łącznika i części biurowo - socjalnej zlokalizowanego na terenie Gliwickiej Giełdy Samochodowej. Powierzchnia obiektu - około 2012 m2, w tym hala produkcyjna - 1586 m2, łącznik - 32 m2, części biurowo - socjalna - 394 m2 Zakres modernizacji: - częściowe zamurowanie otworów okiennych - częściowa wymiana ślusarki okiennej i drzwiowej - roboty wyburzeniowe - roboty murarskie - roboty tynkarskie - roboty malarskie - remont toalet: płytkowanie ścian, posadzek, wymiana armatury i białego montażu - naprawa posadzek w hali - roboty elektryczne i instalacyjne Do obowiązków projektanta będzie należało uzyskanie mapy do celów projektowych jeżeli będzie to konieczne, uzyskanie wszelkich niezbędnych uzgodnień i pozwoleń oraz uzyskanie pozwolenia na budowę lub uzyskanie potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia wykonania robót nie wymagających pozwolenia na budowę. Oferta powinna zawierać koszt nadzoru autorskiego nad realizacją zadania (należy przewidzieć minimum 4 wizyty na placu budowy w czasie trwania prac budowlanych). Zakres opracowania - inwentaryzacja budowlana - 3 egz. - projekt budowlany - 5 egz. - projekt wykonawczy - 5 egz. - kosztorys inwestorski - 2 egz. - przedmiar robót - 4 egz. - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - 2 egz. - wersja elektroniczna dokumentacji na płycie CD Zamawiający udzieli wykonawcy pisemnego pełnomocnictwa do reprezentacji MZUK w celu uzyskania niezbędnych do wykonania projektu uzgodnień. Koszt wszelkich materiałów niezbędnych do wykonania projektu, map do celów projektowych i ich aktualizacji oraz innych pomocniczych materiałów, dokumentów i prac uznanych przez wykonawcę za niezbędne należy ująć w oferowanej cenie. UWAGA: Zamawiający nie dysponuje inwentaryzacją budowlaną przedmiotowego obiektu. B. Wykonanie projektu modernizacji części budynku nr 1013 Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie projektu modernizacji części budynku nr 1013 (hala produkcyjna) zlokalizowanego na terenie Gliwickiej Giełdy Samochodowej. Powierzchnia obiektu - około 800 m2. Zakres modernizacji: - częściowe zamurowanie otworów okiennych - częściowa wymiana ślusarki okiennej i drzwiowej - roboty wyburzeniowe - roboty murarskie - roboty tynkarskie - roboty malarskie - remont toalet: płytkowanie ścian, posadzek, wymiana armatury i białego montażu - naprawa posadzek w hali - roboty elektryczne i instalacyjne Do obowiązków projektanta będzie należało uzyskanie mapy do celów projektowych jeżeli będzie to konieczne, uzyskanie wszelkich niezbędnych uzgodnień i pozwoleń oraz uzyskanie pozwolenia na budowę lub uzyskanie potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia wykonania robót nie wymagających pozwolenia na budowę. Oferta powinna zawierać koszt nadzoru autorskiego nad realizacją zadania (należy przewidzieć minimum 4 wizyty na placu budowy w czasie trwania prac budowlanych) Zakres opracowania - inwentaryzacja budowlana - 3 egz. - projekt budowlany - 5 egz. - projekt wykonawczy - 5 egz. - kosztorys inwestorski - 2 egz. - przedmiar robót - 4 egz. - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - 2 egz. - wersja elektroniczna dokumentacji na płycie CD UWAGA: Zamawiający nie dysponuje inwentaryzacją budowlaną przedmiotowego obiektu. WYMAGANIA DLA WSZYSTKICH CZĘŚCI : Zamawiający udzieli pisemnego pełnomocnictwa do reprezentowania MZUK w celu uzyskania materiałów wyjściowych w sprawach dotyczących uzgodnienia i realizacji w/w projektu. UWAGA: Koszt wszelkich materiałów wyjściowych, mapy do celów projektowych, ich aktualizacji oraz innych prac pomocniczych uznanych przez wykonawców za niezbędne, jak również uzgodnień obligatoryjnych należy ująć w oferowanej cenie usługi. W przypadku konieczności wykonania jednokrotnej aktualizacji kosztorysów inwestorskich, Wykonawca będzie zobowiązany do ich zaktualizowania na wezwanie Zamawiającego w ramach wynagrodzenia określonego w umowie (koszt aktualizacji kosztorysów należy uwzględnić w cenie ryczałtowej zamówienia). Dokumentacja projektowa zostanie przygotowana zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych (w szczególności art. 29, 30, 31 ustawy Prawo zamówień publicznych) i obowiązującymi aktami wykonawczymi do ustawy Prawo zamówień publicznych, które będą gwarantować bezpośrednie ich użycie w procedurze udzielenia zamówienia publicznego na wykonanie projektowanego zadania. Prace projektowe w rozumieniu zapisów niniejszej SIWZ obejmują wykonanie projektu architektoniczno-budowlanego, projektu wykonawczego, innych projektów, przedmiarów robót, kosztorysów, rysunków, szkiców, a także dokonanie wszelkich innych prac i czynności koniecznych do uzyskania przewidzianych prawem aktów administracyjnych uprawniających do rozpoczęcia robót budowlanych oraz prac i czynności umożliwiających wykonanie obiektu budowlanego na podstawie rezultatu prac projektowych. Wykonawca zobowiązany jest do zapoznania się z Polityką Bezpieczeństwa Pracy oraz Polityką Środowiskową obowiązującymi w MZUK.* Wykonawca zobowiązany jest do stosowania zasad środowiskowych, bezpieczeństwa i higieny pracy dla dostawców towarów, usług i robót budowlanych obowiązujących w MZUK.* * - dokumenty dostępne na stronie internetowej www.mzuk.gliwice.pl pod hasłem Certyfikat ISO
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712220000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie: 400,00 zł

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzuk.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach