Przetargi.pl
Wykonanie projektów budowlanych ciągów pieszo – rowerowych w ul. Mokronoskich i Dalekiej oraz w ul. Poniatowskiego w Grodzisku Maz. wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego.

Gmina Grodzisk Mazowiecki ogłasza przetarg

  • Adres: 05-825 Grodzisk Mazowiecki, ul. Kościuszki 32A
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 227 555 146 , fax. 227 555 327
  • Data zamieszczenia: 2020-09-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Grodzisk Mazowiecki
    ul. Kościuszki 32A
    05-825 Grodzisk Mazowiecki, woj. mazowieckie
    tel. 227 555 146, fax. 227 555 327
    REGON: 52478900000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.grodzisk.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie projektów budowlanych ciągów pieszo – rowerowych w ul. Mokronoskich i Dalekiej oraz w ul. Poniatowskiego w Grodzisku Maz. wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie dokumentacji projektowej, uzyskanie dokumentów umożliwiających budowę (decyzja pozwolenia na budowę lub skuteczne zgłoszenie robót) oraz nadzór autorski na budowie. Zakres prac projektowych obejmuje: • Ciągi pieszo-rowerowe o nawierzchni asfaltowej lub (odcinkowo) chodniki i ścieżki rowerowe, • Koordynację projektu z projektową (w ramach innego zlecenia) przebudową napowietrznych linii energetycznych i teletechnicznych na kablowe, • Przebudowa innych sieci uzbrojenia kolidującego ze ścieżką lub chodnikiem, • Przedmiary, kosztorysy inwestorskie, specyfikacje techniczne, • Skuteczne zgłoszenie robót lub uzyskanie decyzji pozwolenia na budowę, • Nadzór autorski na budowie. 2. W ramach zamówienia należy: 1) Wykonać aktualne mapy do celów projektowych. 2) Wykonać projekt koncepcyjny zagospodarowania terenu (min. 2 warianty dla każdego zadania inwestycyjnego). 3) Uzyskać warunki technicznych do projektowania przedmiotu zamówienia oraz warunki techniczne do projektów przebudowy kolizji od właścicieli mediów objętych projektowaniem. 4) Wykonać projekt budowlany we wszystkich branżach. 5) Uzgodnić projekt w ZUD. 6) Wykonać projekty wykonawcze do w/w projektów budowlanych oraz projekty wykonawcze usunięcia kolizji (poza energetyką i teletechniką) i przebudowy kolidującego uzbrojenia oraz uzgodnić je z właścicielami tych urządzeń. 7) Wykonać projekt gospodarowania drzewostanem. 8) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót odrębnie dla każdej z branż. 9) Kosztorys Inwestorski i Przedmiar robót. 10) Wszelkie materiały, uzgodnienia i opinie niezbędne do wniosku o wydanie decyzji pozwolenia na budowę lub zgłoszenia robót. 11) Uzyskanie decyzji o pozwoleniu wodno-prawnym (jeżeli dotyczy). 12) Uzyskanie decyzji pozwolenia na budowę i/lub dokonanie zgłoszenia wykonania robót (zgodnie z Prawem Budowlanym). 13) Pełnienie nadzoru autorskiego na budowie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71320000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp – załącznik nr 4. Przedmiotowe oświadczenie można również przesłać na adres: zamowienia@grodzisk.pl w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym. 2. Oferta powinna składać się z: 1) Formularz ofertowy zgodny z treścią Załącznika nr 1 do SIWZ, 2) Oświadczenia o spełnieniu warunków udziału i nie podleganiu wykluczeniu z postępowania (zwane dalej Oświadczeniem) stanowiącego wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu – zgodnego z treścią Załącznika nr 2 i 3 do SIWZ, 3) Zobowiązania innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (art. 22a ust. 2 ustawy Pzp) (jeżeli dotyczy), 4) Pełnomocnictwo w - oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza (jeżeli dotyczy), 5) Pozostałe dokumenty – wykaz osób, wykaz usług składane są przez Wykonawcę najwyżej ocenionego w rankingu ofert, na wezwanie Zamawiającego w trybie art. 26 ust. 2 ustawy Pzp. 6) Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej (KRS, CEIDG) składa Wykonawca najwyżej oceniony w rankingu ofert, na wezwanie Zamawiającego w trybie art. 26 ust. 2 ustawy Pzp, z zastrzeżeniem, że jeśli Wykonawca w formularzu ofertowym (załącznik nr 1) wskaże dostępność tego dokumentu, w formie elektronicznej pod określonym adresem internetowym ogólnopolskiej i bezpłatnej bazy danych, Zamawiający pobierze samodzielnie z tej bazy danych wskazany przez Wykonawcę dokument.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach