Przetargi.pl
Wykonanie projektów budowlano – wykonawczych remontu ulic w Dzielnicy Śródmieście m.st. Warszawy, z podziałem na 7 części:

Zarząd Terenów Publicznych ogłasza przetarg

  • Adres: 00-261 Warszawa, ul. Podwale
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 27 70500 , fax. 22 27 70503
  • Data zamieszczenia: 2018-02-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Terenów Publicznych
    ul. Podwale 23
    00-261 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 27 70500, fax. 22 27 70503
    REGON: 104969210000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ztp.waw.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie projektów budowlano – wykonawczych remontu ulic w Dzielnicy Śródmieście m.st. Warszawy, z podziałem na 7 części:
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    7.1. Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia składa się z 7 części i obejmuje wykonanie projektów dla ulic w Dzielnicy Śródmieście m.st. Warszawy: - Część 1: ul. Polnej odc. Pl. Politechniki – ul. Waryńskiego, - Część 2: ul. Polnej odc. Trasa Łazienkowska – Pl. Unii Lubelskiej, - Część 3: ul. Zgoda odc. ul. H. Sienkiewicza – ul. Jasna, - Część 4: ul. Śliskiej odc. ul. J. Pawła II – ul. E. Plater i łącznika ul. Śliska – ul. Sienna, - Część 5: ul. Siennej odc. ul. J. Pawła II – ul. Sosnowa i ul. Sosnowej, - Część 6: Rynku Nowego Miasta, - Część 7: ul. S. Rychlińskiego. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. 7.2. Przedmiot zamówienia określają: 7.2.1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowiący odpowiednio załączniki nr 1 dla części 1 ÷ 7 do SIWZ i do umowy, 7.2.2. Plan sytuacyjny stanowiący odpowiednio załączniki nr 2 dla części 1÷7 do SIWZ i do umowy. 7.2.3. Wzór umowy stanowiący załącznik nr 10 do SIWZ. Sposób opisu urządzeń i materiałów przewidywanych do zastosowania spełniać musi wymogi dotyczące sposobu opisu przedmiotu zamówienia na roboty budowlane, wynikające z art. 29-31 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wskazanie w dokumentacji na znak towarowy, patent lub pochodzenie może nastąpić tylko w wyjątkowej sytuacji, tj. gdy przedmiotu zamówienia nie można opisać za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, a wskazaniu takiemu muszą towarzyszyć wyrazy „lub równoważny”. Należy wówczas określić parametry graniczne (brzegowe), na podstawie których można będzie stwierdzić równoważność zaoferowanych rozwiązań, technologii.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71000000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium na okres związania ofertą dla wszystkich części - 14.500,00 zł., oraz dla niżej wymienionych części: - dla części 1 w wysokości 2 500,00 zł, - dla części 2 w wysokości 2 500,00 zł. - dla części 3 w wysokości 2 000,00 zł, - dla części 4 w wysokości 2 000,00 zł, - dla części 5 w wysokości 1 700,00 zł, - dla części 6 w wysokości 2 500,00 zł, - dla części 7 w wysokości 1 300,00 zł.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 9. Warunki udziału w postępowaniu 9.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 9.1.1 spełniają warunki udziału w postępowaniu, dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej. 9.1.2 nie podlegają wykluczeniu,
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; lub zaświadczenia innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnym odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu b) zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnym odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach