Zarząd Terenów Publicznych ogłasza przetarg
- Adres: 00-261 Warszawa, ul. Podwale
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 27 70500 , fax. 22 27 70503
- Data zamieszczenia: 2018-02-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Terenów Publicznych
ul. Podwale 23
00-261 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 22 27 70500, fax. 22 27 70503
REGON: 104969210000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.ztp.waw.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie projektów budowlano – wykonawczych remontu ulic w Dzielnicy Śródmieście m.st. Warszawy, z podziałem na 7 części: - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
7.1. Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia składa się z 7 części i obejmuje wykonanie projektów dla ulic w Dzielnicy Śródmieście m.st. Warszawy: - Część 1: ul. Polnej odc. Pl. Politechniki – ul. Waryńskiego, - Część 2: ul. Polnej odc. Trasa Łazienkowska – Pl. Unii Lubelskiej, - Część 3: ul. Zgoda odc. ul. H. Sienkiewicza – ul. Jasna, - Część 4: ul. Śliskiej odc. ul. J. Pawła II – ul. E. Plater i łącznika ul. Śliska – ul. Sienna, - Część 5: ul. Siennej odc. ul. J. Pawła II – ul. Sosnowa i ul. Sosnowej, - Część 6: Rynku Nowego Miasta, - Część 7: ul. S. Rychlińskiego. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. 7.2. Przedmiot zamówienia określają: 7.2.1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowiący odpowiednio załączniki nr 1 dla części 1 ÷ 7 do SIWZ i do umowy, 7.2.2. Plan sytuacyjny stanowiący odpowiednio załączniki nr 2 dla części 1÷7 do SIWZ i do umowy. 7.2.3. Wzór umowy stanowiący załącznik nr 10 do SIWZ. Sposób opisu urządzeń i materiałów przewidywanych do zastosowania spełniać musi wymogi dotyczące sposobu opisu przedmiotu zamówienia na roboty budowlane, wynikające z art. 29-31 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wskazanie w dokumentacji na znak towarowy, patent lub pochodzenie może nastąpić tylko w wyjątkowej sytuacji, tj. gdy przedmiotu zamówienia nie można opisać za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, a wskazaniu takiemu muszą towarzyszyć wyrazy „lub równoważny”. Należy wówczas określić parametry graniczne (brzegowe), na podstawie których można będzie stwierdzić równoważność zaoferowanych rozwiązań, technologii. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71000000-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium na okres związania ofertą dla wszystkich części - 14.500,00 zł., oraz dla niżej wymienionych części: - dla części 1 w wysokości 2 500,00 zł, - dla części 2 w wysokości 2 500,00 zł. - dla części 3 w wysokości 2 000,00 zł, - dla części 4 w wysokości 2 000,00 zł, - dla części 5 w wysokości 1 700,00 zł, - dla części 6 w wysokości 2 500,00 zł, - dla części 7 w wysokości 1 300,00 zł.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 9. Warunki udziału w postępowaniu 9.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 9.1.1 spełniają warunki udziału w postępowaniu, dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej. 9.1.2 nie podlegają wykluczeniu,
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; lub zaświadczenia innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnym odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu b) zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnym odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zaprojektowanie i wybudowanie sieci kanalizacji sanitarnej w m. Wincentówek Nowe Gniewniewice Głusk oraz sieci wodociągowej w miejscowościach Stare Grochale Nowe Grochale Stanisławów gmina Leoncin
Dodano: 2024-04-11 - Wykonanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej budowy drogi w procedurze ZRID w Chotomowie.
Dodano: 2024-04-02 - Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn. „Modernizacja przystani jachtowej nad jeziorem Świecajty w miejscowości Ogonki”
Dodano: 2024-03-26 - Wykonanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej budowy drogi w procedurze ZRID na działkach nr 143 i 144 w obrębie 8- Rajszew
Dodano: 2024-03-25 - „Przebudowa dróg wewnętrznych na osiedlach mieszkaniowych w miejscowościach Osiek i Pilichowo w gminie Bulkowo”
Dodano: 2024-03-22 - "Remont dwóch sal rozpraw z dwoma pomieszczeniami przyległymi prowadzony w systemie „zaprojektuj i zbuduj"
Dodano: 2024-03-13 - Termomodernizacja budynku Koszarowca – wykonanie wielobranżowej dokumentacji projektowej.
Dodano: 2024-03-06 - Wykonanie dok. proj. kosztorysowej budowy strażnicy OSP Dziekanów Polski wraz z wyposażeniem realizowane w ramach zad. inwest. nr 2023/19„Opracowanie proj. budowy remizy OSP Dziekanów na dz. 197/44”
Dodano: 2024-02-28 - Zaprojektowanie i wybudowanie sieci kanalizacji sanitarnej w m. Wincentówek Nowe Gniewniewice Głusk oraz sieci wodociągowej w miejscowościach Stare Grochale Nowe Grochale Stanisławów gmina Leoncin
Dodano: 2024-02-27 - Wykonanie dokum. projektowo kosztorysowej budowy strażnicy OSP Dziekanów Polski wraz z wyposaż. zad.2023/19 „Opracowanie projektu budowy remizy Ochotniczej Straży Pożarnej Dziekanów na działce 197/44”
Dodano: 2024-02-16