Przetargi.pl
Wykonanie projektów budowlano – wykonawczych oraz projektów stałej organizacji ruchu dla wyszczególnionych ulic i/lub terenów w Dzielnicy Śródmieście m.st. Warszawy

Zarząd Terenów Publicznych ogłasza przetarg

  • Adres: 00261 Warszawa, ul. Podwale
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 27 70500 , fax. 22 27 70503
  • Data zamieszczenia: 2017-03-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Terenów Publicznych
    ul. Podwale 23
    00261 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 27 70500, fax. 22 27 70503
    REGON: 104969210000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: jednostka organizacyjna administracji samorządowej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie projektów budowlano – wykonawczych oraz projektów stałej organizacji ruchu dla wyszczególnionych ulic i/lub terenów w Dzielnicy Śródmieście m.st. Warszawy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia składa się z 5 części i obejmuje wykonanie projektów dla ulic i/lub terenów w Dzielnicy Śródmieście m.st. Warszawy obejmujących: - Część 1: projekt budowlano – wykonawczy remontu ul. Zajęczej odc. ul. Topiel – ul. Dynasy i ul. Dynasy, - Część 2: projekt budowlano – wykonawczy remontu Al. Przyjaciół, - Część 3: projekt budowlano – wykonawczy remontu oświetlenia na Skwerze S. Orgelbranda na terenie Mariensztatu, - Część 4: projekt budowlano – wykonawczy doświetlenia ścieżki rowerowej na skwerze przy ul. Wenedów, - Część 5: projekty stałej organizacji ruchu dla dopuszczenia ruchu rowerowego pod prąd na wybranych odcinkach ulic, określonych w załączniku nr 1 dla części 5. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Zamawiający dopuszcza złożenie oferty przez Wykonawcę do jednej, dwóch, trzech, czterech lub pięciu części. Wzory umowy stanowiący załącznik nr 7a (dla części 1-4) i 7b (dla części 5) do SIWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowiący odpowiednio załącznik nr 1 dla części 1, 2, 3, 4, i 5 do SIWZ i do umowy. Plan sytuacyjny stanowiący odpowiednio załącznik nr 2 dla części 1, 2, 3 i 4 do SIWZ i do umowy 7.3. Dodatkowe wymagania Wykonawcy: 7.3.1. Zamawiający nie określa w opisie przedmiotu zamówienia żadnych wymagań dotyczących zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r. poz. 1666, z późn. zm.). 7.3.2. Zgodnie z art. 12 ustawy Prawo budowlane (Dz. U. z 2016r. poz. 290) działalność obejmującą projektowanie może wykonywać osoba pełniąca samodzielną funkcję techniczną w budownictwie. 7.3.3. Samodzielną funkcję techniczną w budownictwie mogą wykonywać wyłącznie osoby posiadające „uprawnienia budowlane”. Uprawnienia budowlane przyznawane są imiennie. W związku z powyższym do opracowania projektu budowlanego nie jest wymagane nawiązanie stosunku pracy pod kierownictwem pracodawcy. 7.3.4. Sposób opisu urządzeń i materiałów przewidywanych do zastosowania spełniać musi wymogi dotyczące sposobu opisu przedmiotu zamówienia na roboty budowlane, wynikające z art. 29-31 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wskazanie w dokumentacji na znak towarowy, patent lub pochodzenie może nastąpić tylko w wyjątkowej sytuacji, tj. gdy przedmiotu zamówienia nie można opisać za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, a wskazaniu takiemu muszą towarzyszyć wyrazy „lub równoważny”. Należy wówczas określić parametry graniczne (brzegowe), na podstawie których można będzie stwierdzić równoważność zaoferowanych rozwiązań, technologii.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71000000-8

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: - dla części 1 w wysokości 1 300,00 zł, - dla części 5 w wysokości 1 300,00 zł.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach