Przetargi.pl
Wykonanie projektów budowlano - wykonawczych do zadania pn. Aktywne Roztocze - turystyka przyrodnicza w Gminie Zamość

Urząd Gminy Zamość ogłasza przetarg

  • Adres: 22-400 Zamość, ul. Peowiaków 92
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2016-05-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Zamość
    ul. Peowiaków 92 92
    22-400 Zamość, woj. lubelskie
    REGON: 00054068200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://ugzamosc.bip.lubelskie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie projektów budowlano - wykonawczych do zadania pn. Aktywne Roztocze - turystyka przyrodnicza w Gminie Zamość
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    przedmiot zamówienia stanowi wykonanie projektów budowlano - wykonawczych: adaptacji budynku byłej szkoły na punkt informacji turystycznej wraz z budynkiem sanitarnym i zagospodarowaniem terenu na działce nr 205 w m. Lipsko Polesie,2. na utworzenie ścieżki edukacyjno-przyrodniczej (na szlaku),3. na zaprojektowanie na szlaku wież widokowych wraz z zagospodarowanie terenu, W zakres zamówienia wchodzi również zaprojektowanie - odnowienie szlaku konnego / korekta trasy - 20 km. Wykonawca będzie zobowiązany do uzyskania wszelkich dokumentów, pozwoleń, opinii niezbędnych do uzyskania przez Gminę Zamość prawomocnego pozwolenia na budowę. Zakres zamówienia: A) wykonanie dokumentacji technicznej na adaptację budynku byłej szkoły na punkt informacji turystycznej wraz z zagospodarowaniem terenu na działce nr 205 w m. Lipsko Polesie. 1. Zakres prac przedprojektowych i projektowych: a) inwentaryzacja architektoniczno-budowlana, b) koncepcja programowo - przestrzenna terenu i budynków z wizualizacją, c) badania podłoża gruntowego i opinia geotechniczna, d) audyt energetyczny, e) szacunkowa wycena realizacji inwestycji, f) koncepcja ścieżki. 2. Projekt budowlano - wykonawczy adaptacji budynku byłej szkoły na punkt informacji turystycznej wraz z budynkiem sanitarnym i zagospodarowaniem terenu ma obejmować: a) projekt zagospodarowania działki o numerze geodezyjnym 205 w m. Lipsko Polesie, b) projekt budowlany branży architektonicznej, c) projekt budowlany branży konstrukcyjnej, d) projekt budowlany branży drogowej, - projekt parkingu oraz zjazdów z drogi wewnętrznej gminnej nr geodezyjny 233, e) projekt budowlany zbiornika bezodpływowego, f) projekt budowlany branży sanitarnej instalacja wod-kan. instalacja wentylacji mechanicznej, instalacja centralnego ogrzewania, instalacja gazowa, instalacja dopływu gazu ze zbiornikiem gazu Propan-Butan, instalacja OZE; g) projekt budowlany branży elektrycznej przyłącza kablowe, instalacje elektryczne wewnętrzne, instalacja odgromowa i uziemiająca, instalacje okablowania strukturalnego, instalacja monitoringu, instalacja antenowa zbiorowa RTV, oświetlenie zewnętrzne terenu, charakterystyka energetyczna, instalacja OZE; 3. Projekt budowlany przyłączy: a) przyłącze wod-kan, b) przyłącze gazu, c) przyłącze kablowe. 4. Kosztorysy: a) budowlany, b) drogowy, c) sanitarny, d) elektryczny, e) STWiOR. 5. Po zrealizowaniu inwestycji budynek informacji turystycznej ma posiadać następujące pomieszczenia: miejsca noclegowe do 50 osób, kuchnia (do wydawania posiłków), zaplecze gospodarcze, szatnia, wc, wypożyczalnia sprzętu sportowego, sala ogólna, sala edukacyjno - multimedialna, hydrofornia, kotłownia, mieszkania na piętrze. 6. Zagospodarowanie terenu wokół budynku: budynek sanitarny (wyposażony w prysznice, wc, dostosowany dla osób niepełnosprawnych), pole biwakowe, altana dla turystów (ławeczki, stół, kosze na śmieci), wyznaczenie miejsca na ognisko, stojaki na rowery, oświetlenie, parking, ogrodzenie. B) wykonanie projektu budowlano - wykonawczego na utworzenie ścieżki edukacyjno - przyrodniczej (na szlaku ) w tym: zaprojektowanie wzdłuż ścieżek realistycznych modeli (gigantów) np. owady, zwierzęta o wysokości nie mniejszej niż 150 cm, grzybów o wysokości nie mniejszej niż 120 cm. opatrzone stosownymi opisami i informacjami ukazujących różnorodność i bogactwo okolicznych lasów, około 15 sztuk modeli, zaprojektowanie na szlaku miejsc odpoczynku dla turystów wyposażonych w altany z ławkami i stoły z zadaszeniem, kosze na śmieci, koniowiązy, stojaki na rowery - 4 komplety, zaprojektowanie przy świetlicy wiejskiej w Skaraszowie miejsca biwakowego wraz z budynkiem sanitarnym (wyposażony w prysznice, wc, dostosowanym dla osób niepełnosprawnych) oświetleniem terenu, ogrodzeniem i zagospodarowaniem terenu. C) wykonanie projektu budowlano - wykonawczego na: zaprojektowanie na szlaku wież widokowych - 3 sztuk wraz z zagospodarowaniem terenu. D) odnowienie szlaku konnego/ korekta trasy - nie mniej niż 20 km w tym: zaprojektowanie kierunkowskazów - nie mniej niż 20 szt, zaprojektowanie tabliczek - nie mniej niż 40 szt, zaprojektowanie oznaczenia szlaku (pomalowanie znaków na drzewach) - nie mniej niż 55 szt, zaprojektowanie czujników, bramek, urządzeń do pomiaru ruchu turystycznego. Do obowiązków Wykonawcy należy również: uzyskanie wypisów właścicieli działek, na których będą projektowane obiekty z rejestru ewidencji Starostwa Powiatowego, koszt uzyskania wypisów należy wliczyć w cenę ofertową. uzyskanie map zasadniczych, koszt uzyskania map należy wliczyć w cenę ofertową, pozyskanie zgód od właścicieli działek, na których będą zaprojektowane i wykonane w/w obiekty, wykonawca ma uzyskać wszystkie niezbędne decyzje wymagane Prawem Budowlanym i innymi powiązanymi, koszt należy wliczyć w cenę ofertową, sporządzenie i wystąpienie z wnioskiem do PGE Dystrybucja Zamość o warunki przyłączenia do sieci elektroenergetycznej, sporządzenie karty informacyjnej przedsięwzięcia i złożenie wniosku o wydanie decyzji środowiskowej wraz z wymaganymi załącznikami jeśli będzie to wymagane, koszt należy wliczyć w cenę ofertową, uzyskanie prawomocnej decyzji o warunkach zabudowy, projekty należy uzgodnić pod względem: ZUD, ochrony przeciwpożarowej, sanepidu, PTTK oraz uzyskać inne wymagane uzgodnienia. Informacje dodatkowe: Budynki muszą być dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych. Budynek wyposażony w infokioski zapewniające obsługę w dwóch językach obcych. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za błędy i braki w opracowanej dokumentacji, a także jest zobowiązany do ich poprawienia w ciągu 7 dni od zgłoszenia przez Zamawiającego. Dokumentację należy wykonać w wersji papierowej jak i również w wersji elektronicznej na płycie CD lub pamięci USB. Opracowana dokumentacja musi zawierać wykaz kompletności dokumentacji Opracowana dokumentacja projektowo - kosztorysowa nie powinna zawierać nazw firm producentów materiałów budowlanych. Budynek można oglądać od poniedziałku do środy w godzinach 8.00 do 14.00 po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym z pracownikiem Urzędu Gminy Zamość tel. 84 639 29 59 wewnętrzny 23. Wykonawca zobowiązany będzie do bezpośrednich kontaktów z Zamawiającym poprzez udział w spotkaniach roboczych w siedzibie Zamawiającego co najmniej raz w miesiącu, na których Wykonawca będzie przedstawiał postęp prac projektowych oraz do przyjazdów na każde wezwanie Zamawiającego Oferta musi zawierać ostateczną cenę obejmującą w każdej części (A, B, C, D): dokumentację projektową (5 egzemplarzy), kosztorysu, przedmiary robót, STWiOR ( po 2 egzemplarze). Inwestor będzie posiadał mapę do celów projektowych na działkę nr 205 w dniu 30.06.2016r. Gwarancja na wykonany przedmiot zamówienia - co najmniej 24 miesięcy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713220001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępując do przetargu jest obowiązany wnieść wadium nie później niż do dnia 31.05.2016 r. godz. 13.00 (wadium musi być do tej godziny na koncie Zamawiającego) w kwocie 1 200,00 zł (jeden tysiąc dwieście złotych 00/100). Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w w/w terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. 2. Wadium należy wnieść w pieniądzu na konto Urzędu Gminy Zamość, ul. Peowiaków 92, 22-400 Zamość - BGŻ 85 2030 0045 1110 0000 0230 3780 z dopiskiem: WADIUM - Wykonanie projektów budowlano - wykonawczych do zadania pn. Aktywne Roztocze - turystyka przyrodnicza w Gminie Zamość. Zamawiający nie będzie przyjmował wpłaty wadium gotówką w kasie UG Zamość. 3. Wadium wniesione w pieniądzu przechowywane jest przez Zamawiającego na rachunku bankowym i podlega oprocentowaniu. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż gotówka należy wprowadzić zapis umożliwiający zatrzymanie wadium przez Zamawiającego na podstawie art. 46 ust. 4a ustawy Prawo zamówień publicznych. W przypadku braku takiego zapisu oferta zostanie potraktowana jak w przypadku braku wpłaty wadium - zostanie odrzucona. 4. Oferta, która nie będzie zabezpieczona wadium odpowiadającemu powyższym wymaganiom, zostanie przez Zamawiającego odrzucona. 5. Wadium można wnieść w formie określonej w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 2 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 6. Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć ofertę wadium na cały okres związania ofertą tj. 30 dni licząc od daty składania ofert. 7. W ofercie należy złożyć potwierdzenie wniesienia wadium. 8. Wykonawca traci wadium na rzecz Zamawiającego jeżeli: a) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, c) nie złożył dokumentów lub oświadczeń lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie - art. 46 ust. 4a ustawy Prawo zamówień publicznych. 9. Zamawiający dokonuje zwrotu wadium na zasadach podanych w art. 46 ustawy Prawo zamówień oprócz przypadku opisanego w art. 46 ust. 4a ustawy Prawo zamówień publicznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://ugzamosc.bip.lubelskie.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach