Gmina Kędzierzyn-Koźle, Wydział Zamówień Publicznych ogłasza przetarg
- Adres: 47-200 Kędzierzyn-Koźle, ul. Piramowicza
- Województwo: opolskie
- Telefon/fax: tel. 77 40 34 451 , fax. 77 40 34 451
- Data zamieszczenia: 2020-10-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Kędzierzyn-Koźle, Wydział Zamówień Publicznych
ul. Piramowicza 32
47-200 Kędzierzyn-Koźle, woj. opolskie
tel. 77 40 34 451, fax. 77 40 34 451
REGON: 52450700000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://przetargi.kedzierzynkozle.pl/, https://e-propublico.pl/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie programu funkcjonalno-użytkowego modernizacji budynku DDP nr 2 w Kędzierzynie-Koźlu wraz z audytem energetycznym - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zakres zamówienia obejmuje opracowanie programu funkcjonalno-użytkowego wraz ze wskaźnikami cenowymi na wykonanie dokumentacji projektowej i robót budowlanych modernizacji budynku Domu Dziennego Pobytu nr 2 w Kędzierzynie-Koźlu oraz wykonanie audytu energetycznego. I. Założenia ogólne do projektowania: 1. Program funkcjonalno-użytkowy: a) opracowany zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego. b) Zawierający wskaźniki cenowe dla określenia wartości prac projektowych i robót budowlanych, c) Szczegółowo opisujący wymagania Zamawiającego dotyczące: uwarunkowań inwestycji, charakterystycznych parametrów, szczegółowych właściwości funkcjonalno-użytkowych, powierzchni poszczególnych zakresów itp.; dokumentacji projektowej (z odpowiednim podziałem: PB, PW, STWiOR, przedmiary, uzyskaniem odpowiednich wymaganych decyzji.); realizacji prac budowlanych; przygotowaniu terenu pod budowę; rozwiązań architektoniczno-budowlanych, technologicznych; wykonania i odbioru robót budowlanych. 2. Audyt energetyczny musi być opracowany zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 17 marca 2009 r. w sprawie szczegółowego zakresu i form audytu energetycznego oraz części audytu remontowego, wzorów kart audytów, a także algorytmu oceny opłacalności przedsięwzięcia termomodernizacyjnego, zmienionym Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 3 września 2015r. 3. Dokumentacja musi być opracowana w sposób kompleksowy zgodny z ustaleniami określonymi w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego miasta Kędzierzyna-Koźla, wymaganiami ustaw, przepisami (zwłaszcza Prawo budowlane oraz rozporządzeniach wykonawczych do nich) i zasadami wiedzy technicznej oraz niniejszym opisem przedmiotu zamówienia. 4. Dokumentacja powinna być wykonana w stanie kompletnym z punktu widzenia celu, któremu ma służyć. II. Wymóg zatrudnienia na umowę o pracę. Zamawiający informuje, iż nie stawia wymogu określonego w art. 29 ust. 3a Ustawy Pzp, polegającego na tym, że osoby zaangażowane w realizację zamówienia były zatrudnione na umowie o pracę na podstawie ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. u Kodeks Pracy (Dz. U. z 2014r., poz. 1502 z późn. zm). III. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa m.in. cz. III SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia, cz. II Istotne postanowienia umowy wraz z załącznikami zamieszczone w wersji elektronicznej na stronie internetowej Zamawiającego stanowiące integralną częścią SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71320000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz oferty, sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do IDW;2. Pełnomocnictwo Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, lub inne pełnomocnictwa jeżeli zasady reprezentacji nie wynikają jednoznacznie z dokumentu rejestracyjnego (ewidencyjnego). 3. Zobowiązanie innych podmiotów (w przypadku polegania na zasobach innych podmiotów, wzór stanowi załącznik nr 4 do IDW) lub inny dokument, z którego takie zobowiązanie wynika np. umowa itp. 4. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp (wzór stanowi załącznik nr 5 do IDW). Wraz ze złożeniem oświadczenia, w którym Wykonawca informuje o przynależności do tej samej grupy kapitałowej, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.5. Jeżeli okaże się to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunki udziału w postępowaniu lub kryteria selekcji, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Poprawa efektywności energetycznej w budynkach komunalnych w Gminie Zębowice
Dodano: 2024-06-14 - U/12/2024 Opracowanie dokumentacji projektowo kosztorysowej rozbiórki budynku hali B1 OZNS
Dodano: 2024-05-09 - Wykonanie Programu Funkcjonalno-Użytkowego w ramach Budowy ścieżek rowerowych w Powiecie Głubczyckim - Budowa ścieżki rowerowej w Kietrzu przy ul. Głowackiego (zamówienie z wolnej ręki)
Dodano: 2024-04-30 - Wykonanie Programu Funkcjonalno-Użytkowego w ramach Budowy ścieżek rowerowych w Powiecie Głubczyckim - Budowa ścieżki rowerowej w Kietrzu Kietrz - Gródczanki (zamówienie z wolnej ręki)
Dodano: 2024-04-30 - Wykonanie dokumentacji projektowej przebudowy SOR w Brzeskim Centrum Medycznym wraz z świadczeniem usługi wielobranżowego nadzoru autorskiego
Dodano: 2024-02-02 - „Wykonanie projektu oraz budowa oświetlenia ulicznego w Pustkowie przy ul. Powstańców Śląskich (1 kompletne stanowisko słupowe)” na działce nr 343
Dodano: 2023-08-16 - Wykonanie dokumentacji projektowej dla zadania pn. Przebudowa DP nr 1179 O w m. Gierszowice odc. od DK94 do m. Olszanka – drugie postępowanie
Dodano: 2023-07-05 - Opracowanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej przebudowy dróg w miejscowości Czarnolas gm. Skoroszyce wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego
Dodano: 2023-02-03 - Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej w ramach modernizacji dróg dojazdowych na terenie Gminy Dobrodzień
Dodano: 2022-12-12 - Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej w ramach modernizacji dróg dojazdowych na terenie Gminy Dobrodzień
Dodano: 2022-10-10