Przetargi.pl
Wykonanie programu funkcjonalno-użytkowego dla Międzynarodowego Centrum Spotkań Młodzieży w Toruniu - etap I - ul. Wo-la Zamkowa 12a - Św. Jakuba 3-5 (dz. 61/4, 61/3, 61/1, 60/4, 60/1, 60/3, 60/2, dz. 72 dr, 74, dr obręb 17).

Gmina Miasta Toruń reprezentowana przez Prezydenta Miasta Torunia ogłasza przetarg

  • Adres: 87-100 Toruń, ul. Wały gen. Sikorskiego 8
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 056 6118713 , fax. 056 6118622
  • Data zamieszczenia: 2009-03-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasta Toruń reprezentowana przez Prezydenta Miasta Torunia
    ul. Wały gen. Sikorskiego 8 8
    87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 056 6118713, fax. 056 6118622
    REGON: 00059690300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: um.torun.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie programu funkcjonalno-użytkowego dla Międzynarodowego Centrum Spotkań Młodzieży w Toruniu - etap I - ul. Wo-la Zamkowa 12a - Św. Jakuba 3-5 (dz. 61/4, 61/3, 61/1, 60/4, 60/1, 60/3, 60/2, dz. 72 dr, 74, dr obręb 17).
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) koncepcję zagospodarowania terenu 2) wykonanie programu funkcjonalno-użytkowego w zakresie niezbędnym dla zapewnienia spełnienia wszystkich zakładanych funkcji obiektów zarówno w zakresie obiektów kubaturowych (dz. 61/1, 60/4, 60/1, 60/3, 60/2) jak i podłączenia infrastruktury zewnętrznej, 3) inwentaryzację zieleni, 4) przygotowanie kompletnych wniosków o wydanie warunków technicznych, wszystkich wymaganych decyzji administracyjnych (w tym decyzji o warunkach zabudowy , środowiskowych uwarunkowań zgody na realizację przedsięwzięcia) oraz innych wymaganych przy projektowaniu i realizacji przedsięwzięcia, 5) wykonanie mapy sytuacyjno-wysokościowej w skali 1:500 z aktualizacją do celów projektowych, 6) wykonanie mapy stanu prawnego terenu objętego projektowaną inwestycją, z aktualnymi adresami właścicieli i władających nieruchomościami, z naniesieniem na mapie ewidencyjnej gruntów zakresu objętego planem realizacyjnym zagospodarowania terenu, 7) projekt i badania geologiczno-inżynierskie i hydrologiczne, 8) wielobranżową inwentaryzację obiektów budowlanych łącznie z niezbędnymi odkrywkami i ekspertyzami, 9) opinie kominiarską, 10) inwentaryzację i program konserwatorski, 11) opinię mykologiczną, 12) wykonanie ZZK inwestycji (wszystkie szacowane koszty związane projektowaniem, realizacją, pierwszym wyposażeniem, umowami przyłączeniowymi, nadzorem autorskim i inwestorskim oraz inne związane z realizacją zadania odrębne koszty dla dz. 61/1, 60/4, 60/1, 60/3, 60/2, 72 dr, 74dr i dz. 61/4, 61/3), 13) wszystkie opracowania w 6 egz. wersja elektroniczna wszystkich opracowań w formacie pdf , doc., dwg, ath w 2 egz (odrębnie szacowane kosztorysy inwestorskie) 3. Podstawę realizacji przedmiotu zamówienia stanowić będą: 1) koncepcja zagospodarowania oraz adaptacji budynków zlokalizowanych przy Placu Św. Katarzyny 9 w Toruniu pod kątem stworzenia produktów o charakterze turystyczno-rekreacyjnym z uwzględnieniem faktu zmiany lokalizacji centrum - załącznik nr 1 do siwz, 2) mapa poglądowa lokalizacji zadania - załącznik nr 2 do siwz, 4. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu umowy zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej, obowiązującymi w tym zakresie przepisami, warunkami technicznymi i normami obowiązującymi oraz na podstawie oględzin terenu inwestycji. 5. Do obowiązków oferenta należy też weryfikacja wszystkich otrzymanych materiałów i dokonanie wizji w terenie. 6. Opracowany przedmiot umowy powinien w szczególności: 1) spełniać wszystkie warunki określone w art. 34 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (tekst jednolity: Dz.U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118, z późn. zm.), rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz.U. Nr 120, poz. 1133), rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r.w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz.U. Nr 202, poz. 2072, z późniejszymi zmianami), rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz.U. Nr 130, poz. 1389) ustawie z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz.U. Nr 80, poz. 717, z późniejszymi zmianami), z zastrzeżeniem uwzględnienia wszelkich zmian obowiązujących w dniu składania wniosku o pozwolenie na budowę, o którym mowa w § 1 ust. 2 pkt. 5 wzoru umowy, z tym, że do opracowania kosztorysu inwestorskiego Wykonawca stosować będzie ceny jednostkowe robót określone na podstawie danych rynku lokalnego oraz czynniki cenotwórcze określone w aktualnej w okresie sporządzania informacji w systemie Sekocenbud, 2) posiadać komplet uzgodnień i pozwoleń wymaganych przepisami szczególnymi, w tym uzgodnienie z użytkownikiem całości zaprojektowanych rozwiązań (w tym przeznaczenia jak i wyposażenia dla całego zadania), 3) zawierać wszystkie niezbędne opinie, oceny, badania, ekspertyzy i inne niezbędne do prawidłowej realizacji prac projektowych i zapewniać możliwość wykonania robót i oddania obiektu do użytkowania, 4) uwzględniać, że całkowity koszt realizacji całości inwestycji (łącznie z kosztami realizacji zadania, wykonania dokumentacji, pierwszego wyposażenia, opłat za przyłączenie do zewnętrznej infrastruktury, nadzoru autorskiego, inwestorskiego, archeologicznego itp.) nie może przekroczyć kwoty 24.000.000,- zł brutto.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712400002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy (indywidualnie lub w ramach konsorcjum), którzy spełniają warunki określone w art.22 ust.1 ustawy oraz nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust 1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych (Dz. U z 2007r. Nr 223, poz.1655 ze zm) tj.: 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tj. a) osoby, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca muszą posiadać uprawnienia: do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie tj. do projektowania bez ograniczeń w następujących specjalnościach: architektonicznej, konstrukcyjno-budowlanej, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, wydane na podstawie Rozporządzenia Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2006 r. Nr 83, poz. 578) lub inne odpowiednie, wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz przynależeć do właściwej izby samorządu zawodowego, b) wykonawca zrealizował w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) co najmniej 2 usługi odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia tj. polegających na sporządzeniu programu funkcjonalno-użytkowego, projektu budowy lub modernizacji obiektów kubaturowych o wartości min 200 000 zł brutto każdy lub o wartości kosztorysowej robót min. 10 000 000 zł brutto każda. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie dokumentów i oświadczeń przedłożonych przez wykonawcę wraz z ofertą, zgodnie z formułą spełnia, nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu do oferty należy dołączyć następujące dokumenty i oświadczenia: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresem wykonywanych przez nich czynności. 3. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia (dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień i aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego - nr uprawnień). 4. Wykaz usług wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. 5.Dokumenty potwierdzające, że prace wskazane w tym wykazie (co najmniej 2), zostały wykonane należycie. 6. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w pkt. 2 wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. Oświadczenia: oświadczenie, iż Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 prawa zamówień publicznych i nie podlega wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1, 2 prawa zamówień publicznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uzp.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach