Przetargi.pl
Wykonanie programu funkcjonalno - użytkowego niezbędnego do realizacji projektu pn."Zmiana efektywności energetycznej budynków DPS dla Dorosłych wraz z budową instalacji OZE"

Dom Pomocy Społecznej dla Dorosłych ogłasza przetarg

  • Adres: 41902 Bytom, ul. Dworcowa
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 322 814 123 , fax. 322 814 123
  • Data zamieszczenia: 2018-05-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej dla Dorosłych
    ul. Dworcowa 7
    41902 Bytom, woj. śląskie
    tel. 322 814 123, fax. 322 814 123
    REGON: 27783694000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.dpsdladoroslych.bytom.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka organizacyjna gminy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie programu funkcjonalno - użytkowego niezbędnego do realizacji projektu pn."Zmiana efektywności energetycznej budynków DPS dla Dorosłych wraz z budową instalacji OZE"
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie programu funkcjonalno - użytkowego niezbędnego do realizacji projektu pn. „Zmiana efektywności energetycznej budynków Domu Pomocy Społecznej dla Dorosłych wraz z budową instalacji OZE”, w formule „zaprojektuj i wybuduj”. 2. Termin realizacji: od daty podpisania umowy do 30.09.2018 r. 3. Zamawiający wymaga, aby program funkcjonalno – użytkowy (PFU) dotyczył zaprojektowania i wykonania robót niezbędnych do realizacji projektu pn. ”Zmiana efektywności energetycznej budynków DPS dla Dorosłych wraz z budową instalacji OZE”: a) opracowany był zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w tym Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 02 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno – użytkowego (t.j. Dz.U. z 2013 r. poz. 1129) i zawierał wszystkie niezbędne elementy b) wykonany był na podstawie: - inwentaryzacji budowlanej dostarczonej przez Zamawiającego - wytycznymi i uzgodnieniami z Zamawiającym c) zawierał koncepcję ujednoliconego systemu CO d) zawierał koncepcję zagospodarowania terenu poprzez nasadzenia i małą architekturę z uwzględnieniem potencjalnego posadowienia części instalacji OZE Poszczególne koncepcje wyszczególnione w pkt. c – e Wykonawca winien przedstawić w formie opisowej oraz w formie graficznej na rzutach e) określał szacunkową wartość zamówienia, którego przedmiotem będzie realizacja projektu pn. „Zmiana efektywności energetycznej budynków DPS dla Dorosłych wraz z budową instalacji OZE”. Szacunkowa wartość zamówienia obejmować ma wszelkie informacje, dane i ustalenia dokonane przez Wykonawcę przy sporządzaniu w ramach niniejszego zamówienia PFU f) załącznikami do PFU wymaganymi przez Zamawiającego są: - mapa do celów projektowych - badania geologiczne gruntu - pozyskanie warunków gestorów sieci. Oszacowanie wartości robót budowlano – montażowych powinno zawierać szacunkowe zbiorcze zestawienie kosztów, w tym m.in.: - koszty wykonania robót budowlanych związanych z przebudową budynków (przedmiary i kosztorysy) - koszty urządzeń i wyposażenia Wykonawca szacunkową wartość zamówienia określi zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w tym zakresie tj. Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określania metod i podstaw sporządzanie kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno – użytkowym (Dz. U. Nr 130, po. 1389) g) W czasie realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca ma obowiązek uzgadniać szczegółowe rozwiązania z Zamawiającym, opracowanie powinno spełniać wymogi ustawy Prawo zamówień publicznych, a zwłaszcza przepisów art. 29 i art. 30 tj. dokumentacja nie może zawierać wskazań znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, jeżeli mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów, chyba że jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, a wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważny”. Wykonawca zobowiązany jest więc do opisania proponowanych materiałów i urządzeń za pomocą parametrów technicznych tzn. bez podawania ich nazw. h) Zamawiający wymaga, aby PFU był kompletny w zakresie wytycznych do dalszego projektowania i wykonania robót budowlanych tj. spełniał warunki określone w obowiązujących przepisach prawa i służył jako opis przedmiotu zamówienia w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w celu wyłonienia Wykonawcy prac projektowych i budowlanych. i) Przyjęte rozwiązania PFU muszą uwzględniać potrzeby Zamawiającego i odpowiadać aktualnej wiedzy technicznej, obowiązującym Polskim Normom i przepisom techniczno – budowlanym z Prawem zamówień publicznych włącznie, a w szczególności: - Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 02 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno – użytkowego (Dz. U. z 2013 r. poz. 1129) - Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno – użytkowym (Dz. U. Nr 130, poz. 1389). 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w załączniku nr 5 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71320000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1 Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w kwocie 4 000,00 zł (słownie: cztery tysiące złoty 00/100) przed upływem terminu składania ofert. 2 Wadium może być wniesione w następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. z 2017 r. Dz. U. poz. 1089). 3 W przypadku wadium wniesionego w formie gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczenia, gwarancja/poręczenie ta powinna być gwarancją/poręczeniem nieodwołalną wykonywalną na terenie Rzeczpospolitej Polskiej oraz sporządzonej zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawiera następujące elementy: 1) gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta/poręczyciela (Instytucji udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib, 2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem, 3) kwotę gwarancji/poręczenia, 4) termin ważności gwarancji/poręczenia, 5) oświadczenie Gwaranta/Poręczyciela, w którym zobowiązuje się on do bezwarunkowej wypłaty kwoty wadium na pierwsze żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż zaszła jedna z przesłanek wymienionych w art. 46 ust. 4a lub ust. 5 ustawy 6) Jednocześnie Zamawiający wymaga, aby okres ważności gwarancji/poręczenia nie był krótszy niż okres związania ofertą i wynosił, co najmniej 30 dni od upływu ostatecznego terminu składania ofert. 4 Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego: 43 1560 1049 0000 9030 0025 9934 5 Na dowodzie przelewu należy wpisać: „Wadium – oznaczenie sprawy DZ.261.7.2018” 6 Wadium wnoszone w innych dopuszczonych przez Zamawiającego formach należy złożyć w oryginale w siedzibie DPS dla Dorosłych w osobnej kopercie odpowiednio oznaczonej („Wadium – DZ.261.7.2018” Adres Wykonawcy). Kserokopię wniesienia wadium należy dołączyć do składanej oferty. 7 W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia wadium może być wniesione przez Pełnomocnika. 8 Wadium należy wnieść przed upływem ostatecznego terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi uznanie środków na koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. W wymienionym przypadku dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez Wykonawcę jest warunkiem koniecznym, ale niewystarczającym do stwierdzenia przez Zamawiającego wniesienia wadium przez Wykonawcę. 9 Oferta niezabezpieczona jedną z form wadium zostanie odrzucona zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt. 7b) ustawy PZP. 10 Zwrot wadium nastąpi zgodnie z art. 46 ust. 1, ust. 1a, ust. 2 ustawy PZP. 11 Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 PZP, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) formularz oferty 2) kserokopia wniesienia wadium 3) oświadczenie wymagane od wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO oraz jeżeli dotyczy: 4) dowód/ dowody wskazujące, że zasoby innych podmiotów, na które powołuje się Wykonawca zostaną mu udostępnione, np. pisemne zobowiązania innych podmiotów. Zobowiązanie innego podmiotu należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Poświadczenie za zgodność z oryginałem należy dokonać zgodnie z § 14 ust. 3 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r. poz. 1126), 5) pełnomocnictwo do działania w imieniu wykonawcy, jeżeli do reprezentowania wykonawcy wskazano inną osobę niż upoważnioną z mocy prawa – oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza; 6) informacja, czy wybór oferty będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, wskazując nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania oraz wskazując ich wartość bez kwoty podatku

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach