Przetargi.pl
Wykonanie programu funkcjonalno - użytkowego dla zadania pn. Rewitalizacja budynku przy ul. Bydgoskiej 50-52 w Toruniu.

Gmina Miasta Toruń reprezentowana przez Prezydenta Miasta Torunia ogłasza przetarg

  • Adres: 87-100 Toruń, ul. Wały gen. Sikorskiego 8
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 056 6118713 , fax. 056 6118622
  • Data zamieszczenia: 2015-10-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasta Toruń reprezentowana przez Prezydenta Miasta Torunia
    ul. Wały gen. Sikorskiego 8 8
    87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 056 6118713, fax. 056 6118622
    REGON: 00059690300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: um.torun.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie programu funkcjonalno - użytkowego dla zadania pn. Rewitalizacja budynku przy ul. Bydgoskiej 50-52 w Toruniu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie programu funkcjonalno - użytkowego dla zadania pn. Rewitalizacja budynku przy ul. Bydgoskiej 50-52 w Toruniu. 1.2. Podstawą realizacji przedmiotu zamówienia jest rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz.U. z 2013 r., poz. 1129). 1.3. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie programu funkcjonalno-użytkowego dla zrealizowania remontu i przebudowy budynku, w tym także zapewnienia dostępu dla osób niepełnosprawnych oraz podłączenia do infrastruktury i zagospodarowania terenu. 1.4. Wytyczne do realizacji przedmiotu zamówienia: - Teren opracowania: działki geod. o numerach: 268/1, 268/3, 268/4, 268/5, 270/1, 270/3, 270/23, 271/5, 269/2, 269/1, 267, 295/2 - obręb 8. - Materiałem wyjściowym do realizacji przedmiotu zamówienia jest inwentaryzacja budynku wykonana w 2011 r. przez DEMIURG Mikołaj Jankowski, ul. Płowiecka 11/2, 60-277 Poznań (stanowiąca załącznik do SIWZ), którą należy sprawdzić i zweryfikować w zakresie wszystkich wykonanych i przekazanych Wykonawcy opracowań. - Celem określenia oczekiwań Zamawiającego w stosunku do funkcji obiektu załączono do SIWZ zarys wstępnej koncepcji zagospodarowania nieruchomości (oprac. WKSiI lipiec 2015 r.) oraz raport z konsultacji społecznych w sprawie sposobu zagospodarowania obiektu - jako materiał dodatkowy, stanowiący podstawę do sporządzenia wstępnej koncepcji zagospodarowania nieruchomości. Należy także we współpracy z Zakładem Gospodarki Mieszkaniowej uwzględnić możliwość przeniesienia do obiektu Społecznego Ogniska Artystycznego (z budynku Przedszkola Miejskiego nr 4), ewentualnie innych podobnych działalności z terenu osiedla. - W ramach prac przedmiotu zamówienia należy przewidzieć prezentacje multimedialne wykonanego opracowania oraz udział w konsultacjach społecznych w charakterze prelegenta. 1.5. Wykaz opracowań wchodzących w skład przedmiotu zamówienia: 1) program funkcjonalno-użytkowy (składający się z części opisowej i informacyjnej) wraz z koncepcją zagospodarowania obiektu (schematy zagospodarowania kondygnacji i terenu), 2) ustalenie szacowanych kosztów realizacji zadania w zakresie robót budowlanych jak i wyposażenia, umów przyłączeniowych, kosztów dokumentacji, nadzorów autorskich i inwestorskich oraz innych niezbędnych do oddania obiektu do użytkowania, 3) program funkcjonalno-użytkowy także w wersji elektronicznej w formacie doc, pdf i dwg. 1.6. Przedmiot zamówienia obejmuje ponadto: 1) wykonanie mapy syt.-wys. w skali 1:500 z aktualizacją do celów projektowych, 2) wykonanie mapy ewidencyjnej terenu objętego projektowaną inwestycją wraz z wypisem z rejestru gruntów, 3) uzyskanie warunków technicznych przyłączenia do infrastruktury technicznej od właściwych instytucji eksploatujących sieci (na podstawie przygotowanych przez Wykonawcę stosownych kompletnych wniosków z wymaganymi załącznikami do podpisu przez Zamawiającego, w terminie do 3 tygodni od zawarcia umowy), 4) uzyskanie opinii czy zamierzenie inwestycyjne wymaga przeprowadzenia oceny oddziaływania przedsięwzięcia na środowisko (na podstawie przygotowanego przez Wykonawcę stosownego wniosku do podpisu przez Zamawiającego wraz z załącznikami, w terminie do 3 tygodni od zawarcia umowy), 5) przygotowanie dokumentów do wystąpienia przez Zamawiającego o wymagane decyzje administracyjne, w tym decyzję o warunkach zabudowy i inne wymagane przy projektowaniu przedsięwzięcia (przygotowane przez Wykonawcę stosowne kompletne wnioski z wymaganymi załącznikami do podpisu przez Zamawiającego, w terminie do 3 tygodni od zawarcia umowy), 6) przeniesienie na Zamawiającego praw autorskich majątkowych do wykonanych opracowań w zakresie objętym umową. 1.7. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej, obowiązującymi w tym zakresie przepisami, warunkami technicznymi i normami, na podstawie oględzin terenu inwestycji, przyjętą przez Zamawiającego ofertą oraz niniejszą umową. 1.8. Ustala się wykonanie opracowań przedmiotu zamówienia (wersja papierowa) w ilości: po 5 egz. każdego opracowania. Przedmiot zamówienia należy wykonać także w wersji elektronicznej - w 2 egz. (w formacie doc, pdf i dwg; 1egz. wersji elektronicznej powinien obejmować wszystkie opracowania za wyjątkiem szacowanych kosztów realizacji zadania; a 2-gi egz. wersji elektronicznej powinien obejmować szacowane koszty realizacji zadania), którą Wykonawca dostarczy w terminie określonym w § 3 wzoru umowy. Wersja elektroniczna winna posiadać nazewnictwo identyczne z zawartością opracowania w wersji papierowej. Szczegółowe informacje dotyczące opisu przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy stanowiący załącznik do SIWZ. 1.9. Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 pzp oraz postawienia zastrzeżeń, o których mowa w art. 36 a ust. 2 ustawy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 722500005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 91 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 200,00 zł (słownie: dwieście złotych 00/100) powinno być wniesione przed upływem terminu składania ofert. Okres ważności wadium powinien być zgodny z terminem związania ofertą. Wadium może być wniesione w następujących formach; a) pieniądzu - na konto UMT nr 67 1160 2202 0000 0000 6171 9146 z adnotacją: Wadium - Przetarg nieograniczony nr 202/2015: PROGRAM FUNKCJONALNO-UŻYTKOWY dla zadania pn. Rewitalizacja budynku przy ul. Bydgoskiej 50-52 w Toruniu. Za datę wniesienia wadium przyjmuję się datę jego wpływu na konto zamawiającego. b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin rękojmi w miesiącach - nie krócej niż 48 miesięcy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.torun.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną