Przetargi.pl
Wykonanie pracowni językowej z rejestracją kanałów wszystkich stanowisk w segmencie tzw. Abecadła w budynku Collegium Chemicum UAM na potrzeby Katedry Orientalistyki

Uniwersytet im. A. Mickiewicza w Poznaniu ogłasza przetarg

  • Adres: 61-712 Poznań, ul. Wieniawskiego
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 61 8294440 , fax. 61 8294012
  • Data zamieszczenia: 2017-12-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet im. A. Mickiewicza w Poznaniu
    ul. Wieniawskiego 1
    61-712 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 61 8294440, fax. 61 8294012
    REGON: 1293330000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.amu.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia wyższa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie pracowni językowej z rejestracją kanałów wszystkich stanowisk w segmencie tzw. Abecadła w budynku Collegium Chemicum UAM na potrzeby Katedry Orientalistyki
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie pracowni językowej z rejestracją kanałów wszystkich stanowisk w segmencie tzw. „Abecadła” w budynku Collegium Chemicum UAM na potrzeby Katedry Orientalistyki. Wspólny Słownik Zamówień: 32320000-2 - Sprzęt telewizyjny i audiowizualny Przedmiot zamówienia został opisany w załącznikach: - nr 7 - Projekt wykonawczy z rysunkami – pracownia językowa - nr 8 - Przedmiar – pracownia językowa - nr 9 - Specyfikacja Urządzeń Restron zastosowanych w projekcie - nr 10 - Specyfikacja mebli zastosowanych w projekcie - nr 11 - Specyfikacja Laboratorium Fonetycznego. Odpowiedzi udzielane przez Zamawiającego na pytania składane przez Wykonawców należy uwzględnić w cenie oferty. Zamawiający określa warunki minimalne gwarancji na przedmiot zamówienia. Wykonawca udzieli minimum 60 - miesięcznej gwarancji, czas oczekiwania na przystąpienie do usunięcia uszkodzenia sprzętu/urządzenia/mebla pracowni do 72 godzin od momentu zgłoszenia w dni robocze, usunięcie uszkodzenia sprzętu/urządzenia/mebla pracowni do 14 dni roboczych od momentu reakcji na zgłoszenie oraz wymianę sprzętu/urządzenia/mebla na nowe po 3 naprawach gwarancyjnych danego sprzętu/urządzenia/mebla. Bieg gwarancji dla całego przedmiotu umowy rozpoczyna się w dniu następnym licząc od daty podpisania protokołu odbioru bez zastrzeżeń. Termin gwarancji ww postępowania stanowi jedno z kryteriów oceny ofert Zamawiający określa warunki minimalne gwarancji na powierzchnię tablicy suchościeralnej. Wykonawca udzieli 25 lat gwarancji na powierzchnię tablic suchościeralnych. Wykonawca zapewni nieodpłatne aktualizacje oprogramowania co najmniej przez okres obowiązywania gwarancji na pracownię. W przypadku pracowni Laboratorium Fonetycznego wymaga się aby Wykonawca poza dostarczeniem urządzenia, instalacją w miejscu wskazanym przez zamawiającego, rozruchem technologicznym dokonał przeszkolenia użytkowników z obsługi pracowni. Zaoferowany przez Wykonawcę przedmiot zamówienia winien spełniać wymienione i opisane szczegółowo w Załączniku nr 7-11 nr do SIWZ normy i parametry. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w Załącznikach do SIWZ. Odnośnie wymaganych w SIWZ certyfikatów lub atestów, wydanych przez uprawnioną jednostkę oceniającą zgodność, u Zamawiającego wskazuje, iż będzie akceptował odpowiednie inne środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, w przypadku gdy dany wykonawca nie ma ani dostępu do certyfikatów lub sprawozdań z badań, o których mowa w SIWZ, ani możliwości ich uzyskania w odpowiednim terminie, o ile ten brak dostępu nie może być przypisany danemu wykonawcy, oraz pod warunkiem że dany wykonawca udowodni, że wykonywane przez niego roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają wymogi lub kryteria określone w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Wykonawca załączy do oferty dokumenty (certyfikaty i atesty lub inne równoważne dokumenty), które potwierdzają zgodność przedmiotu zamówienia z opisanymi normami, wymienionymi w Załączniku nr 11 do SIWZ (Specyfikacja Laboratorium Fonetycznego). Dokumenty winny być złożone z wyraźnym wskazaniem, których pozycji dotyczą, tak aby można było przyporządkować dany dokument (certyfikat lub atest) konkretnej pozycji. Atesty winny być wystawione przez niezależną jednostkę uprawioną do wydawania tego rodzaju dokumentów. Certyfikaty winny być wystawione przez uprawnioną niezależną jednostkę certyfikującą, oceniającą zgodność. Ewentualne wskazanie nazwy produktów oraz ich producentów ma na celu jedynie przybliżyć wymagania, których nie można było opisać przy pomocy dostatecznie dokładnych i zrozumiałych określeń, wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Wykonawca może zaproponować asortyment równoważny do określonego w opisie przedmiotu zamówienia, który musi spełniać warunek, że jest minimum tej samej klasy, lub o tych samych parametrach jakich oczekuje Zamawiający tzn. asortyment równoważny musi spełniać wymogi techniczno-eksploatacyjne opisane przez Zamawiającego w SIWZ lub je przewyższać. Produkty równoważne nie mogą odbiegać jakością, standardem i parametrami technicznymi od założonych w SIWZ. Ponadto zamienne urządzenia przyjęte do wyceny: -winny spełniać funkcję, jakiej mają służyć, -winny być kompatybilne z pozostałymi urządzeniami, aby zespół urządzeń dawał zamierzony [zaprojektowany] efekt, -nie mogą wpływać na zmianę rodzaju i zakresu dostaw. Wykonawca w formularzu cenowym (Załącznik nr 2 do SIWZ) w ostatniej kolumnie: wskaże nazwę producenta, typ, model produktu jaki wycenia i jaki zostanie dostarczony do Zamawiającego po podpisaniu umowy oraz w przypadku zaproponowania asortymentu równoważnego do każdego oferowanego mebla/ sprzętu /urządzenia, Wykonawca winien załączyć osobną kartę katalogową z której by jasno wynikało, który sprzęt/urządzenie/mebel został zaoferowany Zamawiającemu, która musi zawierać co najmniej: - nazwę, typ, model mebla/ sprzętu/ urządzenia - zdjęcia lub rysunki oferowanych mebli/sprzętu/urządzenia (w rozmiarze pozwalającym dostrzec szczegóły, optymalnie formatu A5), wszystkie wymiary oraz opis szczegółów technicznych pozwalających zweryfikować wymagania Zamawiającego, - nazwę producenta. W przypadku, gdy karta katalogowa nie będzie zawierać wszystkich informacji pozwalających na weryfikację spełnienia wymagań Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest do załączenia innego dodatkowego dokumentu zawierającego te informacje. W cenie oferty należy uwzględnić wszystkie koszty wykonania zamówienia, w szczególności koszt sprzętu, transportu, montażu/instalacji, niezbędnego okablowania, integracji z istniejącymi urządzeniami w salach wykładowych, uruchomienia, oprogramowania urządzeń współpracujących z systemem, dostawę elementów i komponentów montażowych Przed przystąpieniem do realizacji umowy, wykonawca ma obowiązek sprawdzenia wymiarów i istniejącego wyposażenie instalacyjnego pomieszczeń. W razie występowania rozbieżności pomiędzy założeniami projektowymi a stanem istniejącym należy powiadomić Zamawiającego. Przed przystąpieniem do realizacji zamówienia- po podpisaniu umowy, Wykonawca dokona obmiaru z natury, uzgodni z użytkownikiem kolor okleiny oraz kolorystykę stelaża, kolorystykę tapicerki foteli i krzeseł -dostarczy próbniki płyty/stelaża, próbniki tapicerki na podstawie oferty/katalogu wybarwień konkretnego dostawcy w poszczególnych pomieszczeniach. Na etapie realizacji umowy należy umożliwić weryfikację dostarczanych urządzeń/ sprzętu/ mebli i w przypadku stwierdzenia niezgodności ze złożoną ofertą, możliwe jest wstrzymanie całej dostawy wraz z nakazem natychmiastowej wymiany na koszt i odpowiedzialność Wykonawcy. Wykonawca dostarczy, zamontuje i uruchomi przedmiot zamówienia na własny koszt i ryzyko w budynku Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, Collegium Chemicum, ul. Grunwaldzka 6 w Poznaniu. Dostarczony przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, tzn. nie używany przed dniem dostawy, nie pokazywany na konferencjach i imprezach targowych, ani używany w podobny sposób i posiadać instrukcję obsługi w języku polskim. Wykonawca zobowiązany jest do: - zabezpieczenia wszelkich elementów budynku/pomieszczenia mogących ulec zniszczeniu w trakcie prac montażowych. W razie ich uszkodzenia dostawca na własny koszt wymieni elementy zniszczone. - sprawdzenia i dostosowania elementów montażowych mebli (kołki, kotwy) do konstrukcji budynku. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom. Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez wykonawcę firm podwykonawców. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji, wykonawca jest obowiązany wykazać zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. Jeżeli zamawiający stwierdzi, że wobec danego podwykonawcy zachodzą podstawy wykluczenia, wykonawca obowiązany jest zastąpić tego podwykonawcę lub zrezygnować z powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy. Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia danego zadania częściowego zostaną odrzucone. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Zamówienie musi zostać zrealizowane w terminie: do 6 tygodni od dnia podpisania umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32320000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 3.500,00 zł (słownie: trzy tysiące pięćset złotych) Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: •Pieniądzu przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: BZ WBK SA 77 1090 1362 0000 0000 3601 7903 •poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; •gwarancjach bankowych; •gwarancjach ubezpieczeniowych •poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.).
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w załączniku nr 3 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu., w przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie składane jest przez każdego z członków konsorcjum; Oświadczenie te ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia. Oświadczenie dotyczące podmiotu, na którego zasoby powołuje się Wykonawca – załącznik nr 3a do SIWZ (Jeżeli dotyczy) Oświadczenie składa Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia - w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby - warunków udziału w postępowaniu oświadczenie o podwykonawcach – załącznik nr 3b (Jeżeli dotyczy) Oświadczenie składa Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom. wypełniony formularz ofertowy – załącznik nr 1 do SIWZ Jeżeli o udzielenie zamówienia wykonawcy ubiegają się wspólnie – dokument ten podpisuje pełnomocnik. wypełniony formularz cenowy– załącznik nr 2 do SIWZ Jeżeli o udzielenie zamówienia wykonawcy ubiegają się wspólnie – dokument ten podpisuje pełnomocnik. zobowiązanie do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów , o którym mowa w art. 22a ust. 2 ustawy Pzp na potrzeby realizacji zamówienia – załącznik nr 5 do SIWZ (jeżeli dotyczy) UWAGA: niniejsze zobowiązanie składa każdy podmiot na zasobach, którego Wykonawca polega wskazując spełnianie warunków udziału w postepowaniu, a które to podmioty będą brały udział w realizacji zamówienia. dowód wniesienia wadium pełnomocnictwo jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o zamówienie, jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik (jeżeli dotyczy)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach