Przetargi.pl
Wykonanie prac związanych z pielęgnacją zieleni na terenie zarządzanym przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Praga Północ m.st. Warszawy. Oznaczenie sprawy: ZP/9/LE/2009

Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Praga Północ m. st. Warszawy ogłasza przetarg

  • Adres: 03-719 Warszawa, ul. Jagiellońska 23
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 818 67 41 , fax. 022 818 67 41
  • Data zamieszczenia: 2009-03-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Praga Północ m. st. Warszawy
    ul. Jagiellońska 23 23
    03-719 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 818 67 41, fax. 022 818 67 41
    REGON: 01151334300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgn-praga-pn.waw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie prac związanych z pielęgnacją zieleni na terenie zarządzanym przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Praga Północ m.st. Warszawy. Oznaczenie sprawy: ZP/9/LE/2009
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje prace związane z: nasadzeniem drzew i krzewów, koszeniem trawników, cięciem pielęgnacyjnym żywopłotów, drzew, prześwietlaniem koron, usuwaniem odrostów korzeniowych, wywozem gałęzi do kompostowni, wycięciem drzew i ich wywozem. Opis przedmiotu zamówienia określono w załączniku Nr 2 do umowy oraz Szczegółowy rodzaj i zakres prac i warunki techniczne wykonania przedmiotu zamówienia określono w załączniku Nr 3 do umowy, które wraz z projektem umowy stanowią integralną część Opisu Warunków Uczestnictwa w Licytacji. Prace wykonywane będą na terenie zarządzanym przez ZGN - określonym w załączniku Nr 4 do umowy, który wraz z projektem umowy stanowią integralną część Opisu Warunków Uczestnictwa w Licytacji - do pobrania ze strony internetowej www.zgn-praga-pn.waw.pl
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 773000003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawcy zaproszeni do udziału w licytacji elektronicznej zobowiązani będą do wniesienia wadium w kwocie 6 000 zł słownie: sześć tysięcy złotych. Wadium należy wnieść w terminie wskazanym w zaproszeniu do udziału w licytacji elektronicznej. Wadium nie jest wymagane na etapie składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu prowadzonym w trybie licytacji elektronicznej.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego musi spełniać warunki udziału w postępowaniu wymagane art. 22 ust. 1 pzp: 1) posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tj: a) jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym; b) posiada aktualną, obejmującą okres realizacji zamówienia, umowę z kompostownią / składowiskiem lub umowę z firmą posiadającą aktualną umowę z kompostownią / składowiskiem, na które będą wywożone zanieczyszczenia wynikłe w trakcie realizacji prac; 2) posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tj.: a) wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej trzy zamówienia odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, każde o wartości powyżej 100 000zł. b) dysponuje lub będzie dysponował co najmniej: - 1 osobą posiadającą uprawnienia inspektora terenów zielonych i 1 osobą posiadającą uprawnienia architekta krajobrazu albo 1 osobą posiadającą łącznie w/w uprawnienia, do bezpośredniego nadzoru nad robotami, ich koordynacji; - osobą do kierowania zgodnie z § 8 ust. 3 i osobami do realizacji zgodnie z § 8 ust. 4 Rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004 r. Dz.U.z 2004 r Nr 150 poz.1579 w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych na terenie obiektów wpisanych do rejestru zabytków wraz z zielenią - zgodnie z wykazem terenów objętych zamówieniem ust. 5 załącznik Nr 4 do umowy; - osobami przeszkolonymi pod względem przepisów BHP i p.poż., posiadającymi stosowne uprawnienia wykonywania robót objętych przedmiotem zamówienia oraz potencjałem technicznym w ilości gwarantującej należyte i terminowe wykonywanie przedmiotu zamówienia; 3) znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. a) posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie niższą niż 50 000 zł oraz będzie posiadał takie ubezpieczenie w okresie realizacji przedmiotu zamówienia. 4) nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia z postanowień art.24 ust.1 i 2 pzp. 2. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawcę, warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń i dokumentów wymaganych postanowieniami Opisu Rozdział III ust. 5 na zasadzie spełnia - nie spełnia, złożonych przez Wykonawcę z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 2 do Opisu; 2)aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; 3)Wykaz wykonanych a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych (w zakresie już wykonanym) usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie informujący o zamówieniach odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, o wartości powyżej 100000zł wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie - wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 3 do Opisu; 4)aktualną polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie niższą niż 50000,00 zł; 5)Uwaga: w przypadku gdy Wykonawca będzie dysponował potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zobowiązany jest przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w ust. 1, składa odpowiednio dokument lub dokumenty zgodnie z postanowieniami § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane ( Dz.U. z 2006.87.605 zm.).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: licytacja elektroniczna
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach