Starostwo Powiatowe ogłasza przetarg
- Adres: 28-400 Pińczów, ul. Zacisze 5
- Województwo: świętokrzyskie
- Telefon/fax: tel. 041 3576001 , fax. 041 3576007
- Data zamieszczenia: 2009-11-04
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe
ul. Zacisze 5 5
28-400 Pińczów, woj. świętokrzyskie
tel. 041 3576001, fax. 041 3576007
REGON: 29101850800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pinczow.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie prac związanych z modernizacją ewidencji gruntów i budynków dla jednostki ewidencyjnej Działoszyce - obszar wiejski - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Wykonanie prac związanych z modernizacją ewidencji gruntów i budynków dla jednostki ewidencyjnej Działoszyce - obszar wiejski wg Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712222002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wadium: 4000zł
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy , którzy : -posiadają uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w geodezji i kartografii -uprawnienia zawodowe wynikające z art.43 pkt.2 ustwy Prawo geodezyjne i kartograficzne -posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (co najmniej trzy osoby z wykształceniem minimum średnim technicznym geodezyjnym ) -znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia -nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust.1i2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych -wykonywali w okresie ostatnich 3 lat modernizacje ewidencji gruntów i budynków
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: -oświadczenie w zakresie okoliczności , o których mowa w art. 24 ust.1i2 ustawy Prawo zamówień publicznych -oświadczenie , dotyczące art. 22 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych -pisemna zgoda na 3-letnią rękojmię i ustalenie kar umownych za przeterminowanie prac w wysokości do 20 % -dowód wniesienia wadium -zestawienie dotyczące potencjału kadrowego -aktualne zaswiadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub odpis z właściwego rejestru , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej , wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert -parafowany przez upełnomocnionego przedstawiciela firmy projekt umowy -referencje z innych instytucji dotyczące prawidłowego wykonania modernizacji ewidencji gruntów i budynków w okresie ostatnich 3 lat -kopie uprawnień zawodowych
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pinczow.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną