Przetargi.pl
Wykonanie prac związanych z konserwacją podświetlanych punktów informacyjnych z planem miasta na terenie miasta Wrocławia oraz tablic informacyjnych o obiekcie zabytkowym, patronie obiektu i tablic parkowych

Zarząd Dróg i Utrzymania Miasta ogłasza przetarg

  • Adres: 53-633 Wrocław, ul. Długa 49
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-71 3559076 , fax. 0-71 3734906, 3550866
  • Data zamieszczenia: 2013-01-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg i Utrzymania Miasta
    ul. Długa 49 49
    53-633 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 0-71 3559076, fax. 0-71 3734906, 3550866
    REGON: 00015014200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: wzp.zdium.wroc.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie prac związanych z konserwacją podświetlanych punktów informacyjnych z planem miasta na terenie miasta Wrocławia oraz tablic informacyjnych o obiekcie zabytkowym, patronie obiektu i tablic parkowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac związanych z konserwacją podświetlanych punktów informacyjnych z planem miasta na terenie miasta Wrocławia oraz tablic informacyjnych o obiekcie zabytkowym, patronie obiektu i tablic parkowych. 2.Zakres zamówienia obejmuje: 2.1 Prace związane z konserwacją podświetlanych punktów informacyjnych: a)utrzymanie w czystości i należytym stanie estetycznym podświetlanych punktów informacyjnych poprzez bieżące usuwanie nielegalnych reklam, ogłoszeń, naklejek, plakatów, napisów graffiti, pajęczyn i itp., minimum 1 raz w tygodniu, b)utrzymanie w czystości terenu bezpośrednio przyległego do podstawy punktu (ok.1-1,5m) polegającego na usuwaniu zieleni (np. trawy, chwastów itp.), śmieci i innych zanieczyszczeń minimum 1 raz w tygodniu, c)kontrolę świecenia w porze nocnej minimum 1 raz w tygodniu, d)całodobowe - przez wszystkie dni tygodnia przyjmowanie zgłoszeń o awariach, e)pisemne zgłoszenia Zamawiającemu wszelkich nieprawidłowości i awarii oświetlenia w terminie 1 dnia od stwierdzenia usterki (np. e-mail, fax, pismo), f)niezwłoczne zabezpieczenie punktów informacyjnych w przypadku uszkodzeń oraz zniszczeń powstałych w skutek wandalizmu, kolizji drogowych lub działania sił przyrody - max do 2 godzin od otrzymania zgłoszenia, g)wymianę na bieżąco uszkodzonych źródeł światła w zakresie oświetlenia wewnętrznego punktów świetlówkami wraz z wszelkimi potrzebnymi materiałami np. ze świetlówkami, 2.2 Prace wykonywane na podstawie odrębnych zleceń: a)wykonywane kompleksowe mycie wszystkich elementów punktów informacyjnych (zewnętrzne i wewnętrzne), b)wymianę zbitych szyb tj. usunięcie zbitego szkła i wstawienie szyby w gablotach wymienionych w wykazie nr 1 wraz z wszystkimi materiałami potrzebnymi do wykonania prac, c)wymianę zbitych szyb tj. usunięcie zbitego szkła, oczyszczenie z resztek kleju i szkła ram i wstawienie szyby w gablotach wymienionych w wykazie nr 2 wraz z wszystkimi materiałami potrzebnymi do wykonania prac , szyby w tych gablotach są przyklejone do ram klejem (np. firmy Bostik STR360, d)wymianę zniszczonych lub nieaktualnych map - mapy winny być wydrukowane na folii i przyklejone do pleksi o grubości 3 mm. Wydruk nowych map realizowany będzie na podstawie zakupionych przez Wykonawcę (rozliczonych na podstawie faktury za zakup) matryc mapy przez firmę wskazana przez Zamawiającego, e)wykonanie prac awaryjnych poprzez naprawę punktów informacyjnych uszkodzonych w wyniku zniszczeń czy aktów wandalizmu, f)pozostałe prace, tj. inne niż wymienione w pkt. a) do e). 2.3 Prace związane z konserwacją tablic informacyjnych o obiekcie zabytkowym, patronie obiektu i tablic parkowych: a)mycie tablic zlokalizowanych na murze (mur na którym zamontowane są tablice należy zabezpieczyć tak aby nie uszkodzić go w trakcie mycia tablic), b)mycie tablic parkowych, c)wymianę zniszczonych tablic zlokalizowanych na murze - demontaż zniszczonej i ponowny montaż nowej tablicy wraz z wszelkimi kosztami za wyjątkiem kosztu tablicy, który zostanie rozliczony na podstawie faktury za jej zakup , d)wymianę zniszczonych tablic parkowych - demontaż zniszczonej tablicy i montaż nowej tablicy, poprawa posadowienia tablic, wymiana konstrukcji na których jest zamontowana tablica wraz z wszelkimi kosztami za wyjątkiem kosztu tablicy, który zostanie rozliczony na podstawie faktury za jej zakup.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 502300006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 12000

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://wzp.zdium.wroc.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach