Przetargi.pl
Wykonanie prac związanych z budową i zagospodarowaniem placu zabaw przy ul. Zakładowej w Bielsku-Białej, w ramach zadania inwestycyjnego: „Modernizacja miejskich placów zabaw”.

Miasto Bielsko-Biała Urząd Miejski w Bielsku-Białej ogłasza przetarg

  • Adres: 43-300 Bielsko-Biała, pl. Ratuszowy
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 33 4971 851 , fax. -
  • Data zamieszczenia: 2017-12-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Bielsko-Biała Urząd Miejski w Bielsku-Białej
    pl. Ratuszowy 1
    43-300 Bielsko-Biała, woj. śląskie
    tel. 33 4971 851, fax. -
    REGON: 072181741
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.bielsko.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie prac związanych z budową i zagospodarowaniem placu zabaw przy ul. Zakładowej w Bielsku-Białej, w ramach zadania inwestycyjnego: „Modernizacja miejskich placów zabaw”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac związanych z budową i zagospodarowaniem placu zabaw przy ul. Zakładowej w Bielsku-Białej, w ramach zadania inwestycyjnego: „Modernizacja miejskich placów zabaw”. 2. Zakres prac obejmuje w szczególności: 1) roboty pomiarowe, przygotowawcze i rozbiórkowe: a) rozebranie obrzeży oraz kostki betonowej, b) wywiezienie i utylizacja gruzu betonowego, c) oczyszczenie terenu z resztek budowlanych z gruzu i śmieci; 2) demontaż i montaż istniejących urządzeń zabawowych: a) zestaw Emilka 02 Saternus – 1 szt. (do ponownego montażu), b) drabinka pozioma Saternus – 1 szt.(do ponownego montażu w inne miejsce), c) kiwak Foka Saternus – 2 szt. (do ponownego montażu w inne miejsce), d) huśtawki łańcuchowe – 2 szt. (do ponownego montażu w inne miejsce), e) ławka stalowa z siedziskiem drewnianym – 2 szt. ( stara wersja - do likwidacji), f) ławka betonowa z siedziskiem drewnianym – 1 szt. (do likwidacji), g) ławka stalowa z siedziskiem drewnianym – 3 szt. (do ponownego montażu w inne miejsce), h) piaskownica z obramowaniem drewnianym – 1 szt. (do likwidacji), i) kosze na śmieci – 2 szt. (do ponownego montażu w inne miejsce), j) tablica – regulamin – (do likwidacji); 3) remont istniejących urządzeń zabawowych: a) urządzenia „Emilka 02” – 1 szt. wymiana stopni schodów, podestu, malowanie, b) drabinka pozioma Saternus – 1 szt. malowanie; 4) wykonanie nawierzchni placu zabaw z gumowych mat przerostowych według następujących robót: a) wyrównanie terenu, b) na wyrównanym gruncie rozścielić warstwę humusu grubości 5 cm, c) rozłożyć warstwę biowłókniny z nasionami traw nawozami mineralnymi, d) na tak przygotowane podłoże należy ułożyć maty gumowe. Maty gumowe o wymiarach 1 m x 1,5 m, 22 mm grubości min. z atestem potwierdzającym parametry amortyzujące, atestem higienicznym, kartą nawierzchni i instrukcją montażu. Maty należy zamontować w taki sposób, aby była około 5 cm powyżej gruntu rodzimego. Zaproponowany system nie wymaga stosowania obrzeży. Nawierzchnia mocowana jest do podłoża na brzegach maty za pomocą systemowych szpilek (wbijane, co 4 oczko), e) wykonanie trawników dywanowych siewem na gruncie z nawożeniem (trawa na miejsca zacienione); 5) wykonanie ogrodzenia placu zabaw z paneli stalowych ocynkowanych i malowanych proszkowo w wysokości 120 cm z cokołem betonowym prefabrykowanym wysokości 20 cm, na słupach stalowych 40 x 60 mm. Nowe ogrodzenie usytuowano od ulicy Zakładowej oraz od strony bloku mieszkalnego w odległości 10 m. W ogrodzeniu zaprojektowano dwie furtki wejściowe o szerokości 100 cm zamykane na klamkę samozamykającą się. Roboty związane w wykonaniem ogrodzenia to: a) furtka systemowa (1,00 x 1,45 cm) wypełniona panelami ze słupkami, zamkiem i zawiasami 2 szt., b) łącznik betonowy do podmurówki wysokość 20 cm, c) obejmy paneli, d) panele ogrodzeniowe systemowe H=120 CM, L=250 cm, e) podmurówka betonowa cegiełka 248 x 20 x 5,5 cm, f) siatka, g) słupki stalowe systemowe do ogrodzeń panelowych, kształtnik 60 x 40 x 2 kolor zielony, h) szpilki systemowe z tworzywa sztucznego, i) drut stalowy okrągły miękki fi 0,5-0,8 mm 1,08 kg, j) materiały pomocnicze; 6) wykonanie fundamentów pod urządzenia zabawowe; 7) dostawa i montaż nowych urządzeń zabawowych: a) zestaw zabawowy – 1 szt., b) piaskownica ze stolikiem – 1 szt., c) karuzela z kierownicą – 1 szt., d) karuzela kręciołek do piruetów – 1 szt., e) domek wspinaczkowy – 1 szt., f) drążki do podciągania – 1 szt., g) ławka parkowa z oparciem – 6 szt., h) kosze na śmieci – 3 szt., i) tablice – Regulamin – 2 szt.; 8) inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza w wersji elektronicznej i papierowej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45112723-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta przetargowa (w oryginale); 2. Dokumenty (w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem, w języku polskim), opisujące techniczne parametry oferowanych materiałów i urządzeń lub materiałów i urządzeń równoważnych (np. karty techniczne), pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że spełniają one wymagania i parametry przyjęte przez zamawiającego w SIWZ i jej załącznikach (m.in. dokumentacji projektowej) – będą one stanowić załączniki do oferty. Dokumenty te należy dołączyć zarówno w przypadku zaoferowania przez wykonawcę materiałów i urządzeń o wymaganiach i parametrach przyjętych przez zamawiającego w SIWZ i jej załącznikach (m.in. dokumentacji projektowej), jak również materiałów i urządzeń równoważnych zaproponowanych przez wykonawcę, aby zamawiający mógł jednoznacznie stwierdzić, że spełniają one warunek równoważności; 3. Pełnomocnictwo (w oryginale) do reprezentowania wykonawców ubiegających się wspólnie (konsorcja, spółki cywilne) o przedmiotowe zamówienie, określające zakres udzielonego pełnomocnictwa (pełnomocnik winien być powołany przez wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie); 4. Upoważnienie (pełnomocnictwo) (w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem) do podpisania oferty, dołączone do oferty, o ile nie wynika ono z dokumentów rejestrowych wykonawcy; 5. Zobowiązanie innych podmiotów (w oryginale), w formie pisemnej, do oddania wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, w celu udowodnienia zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów – w przypadku, gdy wykonawca wskaże, że będzie polegał na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, zgodnie z art. 22a ust. 1 ustawy Pzp; 6. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (w oryginale), w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach