Przetargi.pl
Wykonanie prac z zakresu użytkowania, urządzania, ochrony, hodowli oraz utrzymania czystości na terenie Lasu Komunalnego w Gliwicach przy ul. Chorzowskiej, Oriona i Makuszyńskiego

Miejski Zarząd Usług Komunalnych ogłasza przetarg

  • Adres: 44-109 Gliwice, ul. Strzelców Bytomskich 25c
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2310031, 3350444 , fax. 032 2310032
  • Data zamieszczenia: 2012-12-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zarząd Usług Komunalnych
    ul. Strzelców Bytomskich 25c 25c
    44-109 Gliwice, woj. śląskie
    tel. 032 2310031, 3350444, fax. 032 2310032
    REGON: 27104821200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzuk.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka budżetowa samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie prac z zakresu użytkowania, urządzania, ochrony, hodowli oraz utrzymania czystości na terenie Lasu Komunalnego w Gliwicach przy ul. Chorzowskiej, Oriona i Makuszyńskiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest całoroczne utrzymanie Lasów Komunalnych na terenie miasta Gliwice o powierzchni 257,64 ha w oparciu o Plan Urządzania Lasu na lata 2013 - 2023 i obejmującym następujące prace: 1. Pozyskiwanie drewna (ciecia przygodne, użytki rębne, przedrębne, trzebieże). 2. Zrywka drewna. 3. Zagospodarowanie lasu (hodowla i ochrona lasu). 4. Stałe (codzienne) utrzymanie czystości i porządku na terenie lasu włącznie z usuwaniem dzikich wysypisk. 5. Koszenie łąk śródleśnych. 6. Odnowienia, zalesienia, poprawki. 7. Pielęgnowanie lasu ( koszenia upraw, czyszczenia wczesne, późne). 8. Melioracje agrotechniczne. 9. Zabezpieczenia upraw leśnych przed zwierzyną. 10. Czyszczenie rowów i przepustów. 11. Powierzchniowe naprawianie dróg leśnych gruntowych wraz z bieżącym utrzymaniem należytego stanu przejezdności dróg. 12. Odtworzenie istniejących rowów melioracyjnych. 13. Patrolowanie przeciwpożarowe lasu. 14. Utrzymywanie w należytej czystości latarni oraz kloszy latarni. 15. Utrzymanie w należytej czystości i stanie technicznym tablic regulaminowych i gatunkowych. 16. Zamiatanie alejek asfaltowych i betonowych. 17. Koszenia rowów, wygrabianie liści z rowów. 18. Odnowienia pasów przeciwpożarowych. 19. Ogrodzenie odnowien. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawieraja załaczniki A, B i C do niniejszej specyfikacji. Istotne warunki zamówienia: 1. Wykonawca powinien wystapic o zgode na wjazd do lasu z wyszczególnieniem pojazdów oraz z podaniem ich numerów rejestracyjnych. 2. Należy stosowac zabezpieczenie terenu poprzez widoczne i czytelne oznakowanie i wygrodzenie części lasu, przy której wykonywane beda prace (głównie przy wycince). 3. Wykonawca po wykonaniu prac na kazdej powierzchni (oddziale) ma obowiązek uporządkować cały teren, oczyscic miejsca pracy z wszelkiego typu odpadów. 4. Dowóz materiałów oraz wywóz wszelkich odpadów dokonywac pojazdami o max nosnosci do 5 ton. 5. Wykonawca powinien utrzymywać czystość i porządek na terenie lasu poprzez codzienne opróżnianie koszy z użyciem worków biodegradowalnych wraz z wygrabianiem smieci wokół ławek, zbieraniem śmieci na całym terenie do godziny 11:00 oraz usuwaniem dzikich wysypisk. 6. Koszty wywozu i składowania na wysypisku komunalnym ponosi Wykonawca. 7. Sadzonki do zalesień powinny być w wieku 3 - 4 lat gatunkowo dobrane do siedliskowego typu lasu i krainy przyrodniczo-lesnej potwierdzone dokumentem potwierdzajacym ich pochodzenie i wiek. Pożądany skład gatunkowy na powstałej uprawie to dab błotny (3000 szt.), grab pospolity (3000 szt.), daglezja (2000 szt.), dab szypułkowy (2000 szt.), sosna czarna (1000 szt.). 8. Pozyskanie drewna nastepuje na powierzchniach wskazanych przez osobe z ramienia Zamawiajacego. 9. Drzewa do scinki sa zaznaczone w terenie kropkami w widocznym kolorze. 10. Wykonawca zobowiazany jest do zakupienia pozyskanego i zerwanego drewna w cenie 80 zł/m3 brutto (270 m3) oraz zagospodarowaniu go we własnym zakresie. 11. Stosy do obmiaru drewna powinny mieć wymiary: wysokość 1m + 5%, szerokość 1m z wielokrotnością tych wymiarów, długość sortymentów stosowych od 1m wzwyż z od stopniowaniem co 10 cm. 12. Drewno dłużycowe mierzymy po zrywce na powierzchni po zakończeniu ścinki. 13. Miejsca do składowania drewna (stosy, mygła) wyznacza osoba z ramienia Zamawiajacego. 14. Wywóz drewna moze nastapic po protokolarnym odbiorze. 15. Wywóz drewna z lasu powinien nastapic w terminie nie dłuzszym niz 3 dni od momentu protokolarnego odbioru. 16. Wywóz drewna z lasu nastepuje na podstawie kwitu wywozowego drewna wystawionego przez osobę wskazana z ramienia Zamawiającego. 17. Rozliczenie za drewno moze miec forme potracenia z comiesiecznej faktury za wykonane prace lub wpłaty do kasy MZUK. 18.Trzykrotne koszenia łak nalezy wykonywac w miesiacach: - maj / czerwiec, - lipiec, - sierpien / wrzesień. 19. Wygrabianie lisci z rowów wykonywac w miesiacach: - marzec / kwiecien, - pazdziernik, - listopad. 20. Wykaszanie chwastów oraz usuwanie nalotów w uprawach wykonywac w miesiacach: - maj / czerwiec, - sierpien / wrzesień. 21. Zamiatanie alejek asfaltowych i betonowych nalezy wykonac w miesiacach: - pazdziernik, - listopad (dwukrotnie). 22. Zabezpieczanie upraw nalezy wykonac w miesiacu: - pazdziernik. 23. Patrolowanie przeciwpozarowe lasu nalezy wykonywac w miesiacach (trzykrotnie w kazdym miesiacu): - maj, - czerwiec, - lipiec, - sierpien, - wrzesień. 24. Wykonawca powinien w nieprzekraczalnym terminie 3 dni zgłosic zakonczenie prac na danej powierzchni (oddziale). 25. Wszelkie opóznienia w terminie realizacji poszczególnych składników zamówienia powinny być zgłaszane w formie pisemnej z tygodniowym wyprzedzeniem. 26. Termin i kolejnosc wykonywania poszczególnych prac Zamawiajacy ustali z Wykonawca. 27. Termin na wykonanie poszczególnych prac bedzie wyznaczany kazdorazowo przy określeniu zakresu czynności. 28.Wykonawca zobowiazany jest poza godzinami pracy oraz w dni wolne od pracy do ustalenia dyżuru oraz wskazania nr telefonu, na który zgłaszane beda potrzeby w zakresie wsparcia Straży Pożarnej w prowadzeniu akcji gasniczej, zabezpieczania pozarzysk, likwidacji zagrożeń bezpieczeństwa publicznego na skutek awarii technicznych, klesk zywiołowych i zdarzen losowych w lasach komunalnych. 29. Wykonawca bez dodatkowej zapłaty zobowiazany jest w ciagu 1 godziny od czasu powiadomienia do skutecznego podjecia działan w zakresie prowadzenia akcji gasniczej, zabezpieczenia pożarzysk, likwidacji zagrozen bezpieczenstwa publicznie na skutek awarii technicznych, klęsk żywiołowych i zdarzen losowych w lesie komunalnym. 30. Zamawiający wymaga aby baza Wykonawcy zlokalizowana była na terenie miasta Gliwice lub w odległosci nie wiekszej niz 10 km od granic administracyjnych miasta Gliwice. Wykonawca zobowiazany jest do zapoznania sie z Polityka Bezpieczenstwa Pracy oraz Polityka Środowiskową obowiazujacymi w MZUK.* Wykonawca zobowiazany jest do stosowania zasad srodowiskowych, bezpieczenstwa i higieny pracy dla dostawców towaru, usług i robót budowlanych obowiazujacych w MZUK.* * - dokumenty dostepne na stronie internetowej www.mzuk.pl pod hasłem Certyfikat ISO.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 772000002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzuk.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach