Przetargi.pl
Wykonanie prac z zakresu użytkowania, urządzania, ochrony, hodowli oraz utrzymania czystości na terenie Lasu Komunalnego w Gliwicach

Miejski Zarząd Usług Komunalnych ogłasza przetarg

  • Adres: 44-109 Gliwice, ul. Strzelców Bytomskich 25c
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2310031, 3350444 , fax. 032 2310032
  • Data zamieszczenia: 2012-01-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zarząd Usług Komunalnych
    ul. Strzelców Bytomskich 25c 25c
    44-109 Gliwice, woj. śląskie
    tel. 032 2310031, 3350444, fax. 032 2310032
    REGON: 27104821200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzuk.gliwice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka budżetowa samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie prac z zakresu użytkowania, urządzania, ochrony, hodowli oraz utrzymania czystości na terenie Lasu Komunalnego w Gliwicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Wykonawca powinien wystąpić o zgodę na wjazd do lasu z wyszczególnieniem pojazdów oraz z podaniem ich numerów rejestracyjnych. 2. Należy stosować zabezpieczenie terenu poprzez widoczne i czytelne oznakowanie i wygrodzenie części lasu, przy której wykonywane będą prace (głównie przy wycince). 3. Wykonawca po wykonaniu prac na każdej powierzchni (oddziale) ma obowiązek uporządkować cały teren, oczyścić miejsca pracy z wszelkiego typu odpadów. 4. Dowóz materiałów oraz wywóz wszelkich odpadów dokonywać pojazdami o max dopuszalnej masie całkowitej do 5 ton. 5. Wykonawca powinien utrzymywać czystość i porządek na terenie lasu poprzez opróżnianie koszy z użyciem worków wraz z wygrabianiem śmieci wokół ławek, zbieraniem śmieci na całym terenie oraz usuwanie dzikich wysypisk. 6. Koszty wywozu i składowania na wysypisku komunalnym ponosi Wykonawca. Do faktury za wykonane prace Wykonawca zobowiązany jest dołączyć karty przekazania odpadów. 7. Sadzonki do zalesień powinny być w wieku 3 - 4 lat gatunkowo dobrane do siedliskowego typu lasu. 8. Pozyskanie drewna następuje na powierzchniach wskazanych przez osobę z ramienia Zamawiającego. 9. Drzewa do ścinki są zaznaczone w terenie kropkami w widocznym kolorze. 10. Wykonawca zobowiązany jest do zakupienia pozyskanego i zerwanego drewna w cenie 100 zł/m3 (230 m3) oraz zagospodarowaniu go we własnym zakresie. 11. Stosy do obmiaru drewna powinny mieć wymiary: wysokość 1m + 5%, szerokość 1m z wielokrotnością tych wymiarów, długość sortymentów stosowych od 1m wzwyż z od stopniowaniem co 10cm. 12. Drewno dłużycowe mierzymy po zrywce na powierzchni po zakończeniu ścinki. 13. Miejsca do składowania drewna (stosy, mygła) wyznacza osoba z ramienia Zamawiającego. 14. Wywóz drewna może nastąpić po protokolarnym odbiorze. 15. Wywóz drewna z lasu powinien nastąpić w terminie nie dłuższym niż 3 dni od momentu protokolarnego odbioru. 16. Wywóz drewna z lasu następuje na podstawie kwitu wywozowego drewna wystawionego przez osobę wskazaną z ramienia Zamawiającego. 17. Rozliczenie za drewno może mieć formę potrącenia z comiesięcznej faktury za wykonane prace lub wpłaty do kasy MZUK. 18. Trzykrotne koszenia łąk należy wykonywać w miesiącach: - maj-czerwiec - lipiec - sierpień-wrzesień 19. Wygrabianie liści z rowów wykonywać w miesiącach: - marzec-kwiecień - listopad 20. Wykaszanie chwastów oraz usuwanie nalotów w uprawach wykonywać w miesiącach: - maj-czerwiec - wrzesień-październik 21. Wykonawca powinien w nieprzekraczalnym terminie 3 dni zgłosić zakończenie prac na danej powierzchni (oddziale). 22. Wykonawca powinien wystawić fakturę za wykonane prace najpóźniej do ostatniego dnia bieżącego miesiąca. 23. Wszelkie odstępstwa od bieżącego zmówienia oraz opóźnienia w terminie realizacji poszczególnych składników zamówienia powinny być zgłaszane w formie pisemnej z tygodniowym wyprzedzeniem. 24. Termin i kolejność wykonywania poszczególnych prac Zamawiający ustali z Wykonawcą. 25. Termin na wykonania poszczególnych prac na wyznaczonych powierzchniach (oddziałach) nie powinien być dłuższy niż 3 tygodnie. Wykonawca zobowiązany jest do zapoznania się z Polityką Bezpieczeństwa Pracy oraz Polityką Środowiskową obowiązującymi w MZUK.* Wykonawca zobowiązany jest do stosowania zasad środowiskowych, bezpieczeństwa i higieny pracy dla dostawców towarów, usług i robót budowlanych obowiązujących w MZUK.* * - dokumenty dostępne na stronie internetowej www.mzuk.gliwice.pl pod hasłem Certyfikat ISO.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 772000002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzuk.gliwice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach