Przetargi.pl
Wykonanie prac z zakresu oznakowania poziomego na drogach powiatowych Powiatu Legionowskiego

Powiat Legionowski ogłasza przetarg

  • Adres: 05-119 Legionowo, ul. gen. Władysława Sikorskiego
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 227 840 872 , fax. 227 742 551
  • Data zamieszczenia: 2019-08-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Legionowski
    ul. gen. Władysława Sikorskiego 11
    05-119 Legionowo, woj. mazowieckie
    tel. 227 840 872, fax. 227 742 551
    REGON: 13269858000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.powiat-legionowski.pl zakładka Zamówienia publiczne

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie prac z zakresu oznakowania poziomego na drogach powiatowych Powiatu Legionowskiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty polegające na wykonaniu oznakowania poziomego dróg kategorii powiatowej (linie segregacyjne, przejścia dla pieszych, strzałki i symbole) na terenie Powiatu Legionowskiego – oznakowanie cienkowarstwową farbą akrylową z elementami odblaskowymi. 2. Zakres robót obejmuje: 1) prace pomiarowe, roboty przygotowawcze i oznakowanie robót, 2) przygotowanie i dostarczenie materiałów, 3) przygotowanie podłoża (nawierzchni) – oczyszczenie, likwidacja (frezowanie – ok. 15% przewidywanej całkowitej powierzchni wykonania oznakowania) istniejącego oznakowania (w przypadku wprowadzania zmian w stałej organizacji ruchu), 4) przedznakowanie, 5) naniesienie powłoki znaków na nawierzchnię drogi o kształtach i wymiarach zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3.07.2003 r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach - Załącznik nr 2 (Dz. U. z 2003r. nr 220, poz. 2181 ze zm.), 6) ochrona znaków przed zniszczeniem przez pojazdy w czasie prowadzenia robót. 3. Prace powyższe będą wykonywane z materiałów Wykonawcy, odpowiadającym wymogom Szczegółowych Specyfikacji Technicznych (SST) i posiadające aprobaty Instytutu Badawczego Dróg i Mostów lub innych upoważnionych jednostek badawczych. Przedmiotowe zamówienie należy zrealizować zgodnie jak i w oparciu o obowiązujące przepisy prawa budowlanego, normy, instrukcje i wymogi jakościowe. 4. Wykonanie jednorazowego pomalowania oznakowania poziomego obejmującego ok. 80% całości zamówienia przy sprzyjających warunkach atmosferycznych od otrzymania pisemnego zlecenia, lecz nie później niż 30 dni od wprowadzenia na roboty z uwzględnieniem kolejności uzgodnionej z Zamawiającym. Pozostałe 20% zamówienia zlecone będzie każdorazowo w zależności od potrzeb. Wykonawca będzie zobligowany do rozpoczęcia wykonania prac w terminie maksymalnie 5 dni od daty otrzymania zlecenia (termin wymagany). 5. Zaoferowanie czasu wykonania 80% całkowitej powierzchni oznakowania w czasie krótszym niż 30 dni oraz rozpoczęcia wykonywania pozostałych 20% prac w czasie krótszym niż 5 dni będzie dodatkowo punktowane zgodnie z zapisami rozdziału XVIII SIWZ pt:. Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert. Zaproponowanie w ofercie terminu wykonania 80% całkowitej powierzchni oznakowania w czasie dłuższym niż 30 dni lub rozpoczęcia wykonywania pozostałych 20% prac w czasie dłuższym niż 5 dni będzie podstawą do odrzucenia oferty Wykonawcy. Jeżeli w ofercie nie będzie wskazania terminu wykonania 80% całkowitej powierzchni oznakowania lub terminu rozpoczęcia wykonywania pozostałych 20%, Zamawiający uzna, że Wykonawca zrealizuje zamówienie w terminach wymaganych, bez przyznawania dodatkowych punktów. 6. Cena za wykonanie 1m2 (malowania) oznakowania poziomego obejmuje wszystkie elementy ujęte poniżej, tj: 1) prace pomiarowe, roboty przygotowawcze i oznakowanie robót, 2) przygotowanie i dostarczenie materiałów, 3) przygotowanie podłoża (nawierzchni) – oczyszczenie, likwidacja (frezowanie) istniejącego oznakowania (w przypadku wprowadzania zmian w stałej organizacji ruchu), 4) przedznakowanie, 5) naniesienie powłoki znaków na nawierzchnię drogi o kształtach i wymiarach zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3.07.2003r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach - Załącznik nr 2 (Dz. U. z 2003r. nr 220, poz. 2181 ze zm.), 6) ochrona znaków przed zniszczeniem przez pojazdy w czasie prowadzenia robót, oraz pozostałe koszty niezbędne do prawidłowej realizacji zamówienia. 7. Roboty muszą być wykonane zgodnie ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiącą załącznik nr 1 do SIWZ. 8. Przewidywana powierzchnia do wykonania oznakowania 16 000 m2. Zamawiający zastrzega, że przewidywana ilość podana powyżej służy jedynie do skalkulowania ceny oferty, porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. Wykonawcy, z którym Zamawiający zawrze umowę nie przysługuje roszczenie o realizację zamówienia w podanych ilościach. 9. Okres rękojmi wynosi 12 miesięcy od daty bezusterkowego odbioru końcowego robót lub daty usunięcia wad stwierdzonych w czasie odbioru robót. 10. Minimalny okres gwarancji wynosi 6 miesięcy, od daty bezusterkowego odbioru końcowego robót lub daty usunięcia wad stwierdzonych w czasie odbioru robót. Zaproponowanie w ofercie wydłużenia okresu gwarancji będzie dodatkowo punktowane zgodnie z zapisami rozdziału XVIII SIWZ pt:. Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert. Zaproponowanie w ofercie okresu gwarancji krótszego niż 6 miesięcy będzie podstawą do odrzucenia oferty Wykonawcy. Jeżeli w ofercie nie będzie wskazania proponowanego okresu gwarancji, Zamawiający uzna, że Wykonawca udzieli minimalnego okresu gwarancji, bez przyznawania dodatkowych punktów. 11. Zamawiający działając na podstawie z art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych wymaga, aby Wykonawca lub Podwykonawca zatrudniał na podstawie umowy o pracę wszystkie osoby na okres realizacji zamówienia, które będą wykonywać czynności faktycznie związane z przedmiotem zamówienia tj.: - kierowca samochodu dostawczego, - operator malowarki znaków na jezdni - urządzenia wysokociśnieniowego do malowania farbą akrylową z elementami odblaskowymi (maszyna do malowania pasów i innych symboli na jezdni), Realizacja w/w czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2019 r. poz. 1040). Wymóg powyższy nie dotyczy samego Wykonawcy lub Podwykonawcy (w tym wspólników spółek osobowych), który osobiście realizować będzie w/w czynności na zasadzie jednoosobowej działalności gospodarczej (samozatrudnienie). Wymagania dotyczące: - sposobu dokumentowania zatrudnienia ww. osób, - uprawnień Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę ww. wymagań oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań, zostały zawarte w projekcie umowy, stanowiącym załącznik do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233221-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości: 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych). 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu – przelewem na rachunek Zamawiającego – oznacza to, że w terminie składania ofert wniesione wadium musi znaleźć się na rachunku Zamawiającego; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej; z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 r. poz. 110 ze zm.). 3. Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert. 4. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku Spółdzielczym w Legionowie nr 92 8013 0006 2001 0000 2424 0008. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. 5. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium także na cały okres związania ofertą, zostanie odrzucona. 6. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez Polska Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości, należy złożyć w formie oryginału w siedzibie Zamawiającego, pokój nr 510 na V piętrze – Wydziała Finansowo - Księgowy. Nie należy załączać oryginału dokumentu wadialnego do oferty. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Prawa Zamówień publicznych.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych szczegółowych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać. Ocena spełniania ww. warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) pełnomocnictwo zgodnie z art. 23 ust 2 ustawy, jeżeli Wykonawcy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia (tylko, jeśli dotyczy),b)pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia (tylko, jeśli dotyczy). Dokument zobowiązania w swej treści musi zawierać, co najmniej następujące informacje: - dane podmiotu udostępniającego zasób, - dane podmiotu przyjmującego zasób, - zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, - charakter stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem, - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia, - czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą,

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach