Przetargi.pl
Wykonanie prac w DS Melodia

Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach ogłasza przetarg

  • Adres: 25-369 Kielce, ul. Żeromskiego 5
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 41 3497277 , fax. 41 3497278
  • Data zamieszczenia: 2012-07-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach
    ul. Żeromskiego 5 5
    25-369 Kielce, woj. świętokrzyskie
    tel. 41 3497277, fax. 41 3497278
    REGON: 00000140700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ujk.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie prac w DS Melodia
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie prac w DS Melodia. Szczegółowy sposób prowadzenia prac remontowych oraz zakres rzeczowy robót budowlanych, jakie należy wykonać w ramach niniejszego zamówienia, zawiera opis przedmiotu zamówienia wraz z dokumentacją techniczną stanowiącymi załącznik Nr 1. Ustalenia i decyzje dot. wykonywania zamówienia uzgadniane będą pisemnie przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy. Wykonawca jest zobowiązany wykonać wszystkie prace, które są niezbędne do prawidłowego i zgodnego z przeznaczeniem, funkcjonowania obiektu oraz wymagane obowiązującymi w tym zakresie prawa przepisami. Ujęte w dokumentacji materiały i urządzenia oraz ich znaki towarowe i nazwy własne traktowane są jako przykładowe i mają na celu wskazanie jakości przedmiotu dostawy i robót. Materiały i urządzenia użyte przez Wykonawcę do wykonania zadania mają być równoważne pod względem cech technicznych i jakościowych do materiałów i urządzeń przedstawionych w dokumentacji oraz w stosunku do Polskich Norm przenoszących normy europejskie lub norm innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy. W przypadku braku Polskich Norm przenoszących normy europejskie lub norm innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy uwzględnia się w kolejności: 1.europejskie aprobaty techniczne, 2. wspólne specyfikacje techniczne, 3. normy międzynarodowe, 4. inne tech. systemy odniesienia ust. przez europejskie organy normalizacyjne W przypadku, gdy Zamawiający wskazał znak towarowy (producent, dostawca) materiałów lub normy, aprobaty, specyfikacje i systemy, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza możliwość ujęcia przez Wykonawcę w ofercie, a następnie zastosowanie, innych materiałów, urządzeń lub rozwiązań niż podane w SIWZ, pod warunkiem, że zagwarantują one realizację robót zgodnie z dokumentacją składającą się na opis przedmiotu zamówienia oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych, jak określone w dokumentacji technicznej. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. Całość robót należy wykonać zgodnie z Warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlano-montażowych- Tom I, II, V. Prace remontowo- budowlane realizowane będą w budynku, w którym będzie odbywała się praca biurowa i zakwaterowani będą studenci oraz w obiekcie mogą być prowadzone roboty w innych branżach. Realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, w tym w szczególności ustawie z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (tj. Dz.U. z 2006 r. Nr 156, poz.1118 ze zm.), ustawie z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz.U. z 1964 r. Nr 16 poz. 93 ze zm.) i ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz.U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 ze zm.). Wykonawca jest zobowiązany do ścisłego stosowania i respektowania przepisów ujętych w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 6 lutego 2003 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych (Dz.U. z 2003 r. nr 47 poz. 401 ze zm.) oraz z dnia 23 czerwca 2003 r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz.U. z 2003 r. nr 120 poz. 1126 ze zm.). Zamawiający na wykonane roboty remontowo-budowlane wymaga min. 60 miesięcznej gwarancji oraz 60 miesięcznej rękojmi, licząc od daty podpisania bezusterkowego protokołu odbioru końcowego, przez inspektorów nadzoru Zamawiającego i Wykonawcy. Wykonawca ponosi odpowiedzialność z tytułu gwarancji za wady fizyczne zmniejszające wartość techniczną, użytkową i estetyczną wykonanych robót. Wykonawca zobowiązany będzie do usunięcia wad zgłoszonych w okresie gwarancji, których termin usunięcia przekracza okres gwarancji. Wymagania/warunki dot. gwarancji zostały szczegółowo opisane w projekcie umowy i jej załączniku. Oferty zawierające okres gwarancji i rękojmi, krótszy niż wymagany przez Zamawiającego, zostaną odrzucone zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 2).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451110008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 90 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie przelewem wadium w kwocie: 5 000,00 zł (słownie złotych: pięć tysięcy złotych 00/100), Wykonawca, który zamierza wnieść wadium w pieniądzu powinien wpłacić ww. kwotę: przed upływem terminu składania ofert na konto Zamawiającego: Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach Bank Handlowy w Warszawie S.A. Nr 17 1030 1508 0000 0008 0371 1208. Na dowodzie przelewu należy wpisać: Wadium- Znak sprawy DP/2310/122/12 Potwierdzoną za zgodność kopię dowodu dokonania przelewu wadium należy dołączyć do oferty. Wadium uważa się za wniesione w terminie, jeżeli kwota wadium znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert tj. decyduje data i godzina wpływu środków na rachunek Zamawiającego. W myśl art. 63 ust. 3 pkt 1 ustawy Prawo bankowe z dnia 29 sierpnia 1997 r. (Dz.U. z 2002 r. Nr 72 poz. 665 z póź. zm,.) polecenie przelewu jest jedną z form rozliczenia bezgotówkowego. Zgodnie z art. 63c Prawa bankowego polecenie przelewu stanowi udzieloną bankowi, z zastrzeżeniem art. 63g tej ustawy, dyspozycję dłużnika obciążenia jego rachunku określoną kwotą i uznania tą kwotą rachunku wierzyciela. Oznacza to, że wpłata gotówkowa wadium wnoszona na poczcie lub w banku nie stanowi polecenia przelewu w rozumieniu wyżej cytowanej ustawy. W przypadku wniesienia wadium w innych formach, dopuszczonych przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych art. 45 ust. 6, należy stosowny dokument w formie oryginału dołączyć do oferty, który w swej treści musi zawierać przesłanki do zatrzymania wadium określone w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp. Brak którejkolwiek z przesłanek w treści gwarancji spowoduje uznanie wadium za wniesione nieprawidłowo, co będzie skutkować wykluczeniem Wykonawcy. Wadium wnoszone w formie gwarancji lub poręczeń, winna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i zawierać: 1)nazwę i adres: a)dającego zlecenie tj. Wykonawcy, b)beneficjenta gwarancji tj. Zamawiającego, c)gwaranta tj. banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielającej gwarancji, 2)określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, 3)kwotę gwarancji, 4)termin ważności gwarancji, 5)przesłanki do zatrzymania wadium określone w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp 6)zobowiązanie gwaranta, do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie beneficjenta- Zamawiającego w przypadku spełnienia przesłanek, o których mowa powyżej (pkt. 5)). Wnoszona gwarancja ubezpieczeniowa lub bankowa musi mieć charakter samoistny, nieodwołalny, bezwarunkowy oraz płatny na każde żądanie Zamawiającego. Oferta niezabezpieczona jedną z form wadium zostanie odrzucona zgodnie z art. 24 ust 4 ustawy. Zwrot wadium nastąpi zgodnie z art. 46 ust. 1, ust. 1a i ust. 2 ustawy Pzp. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający zwraca wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty pro?wadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym, mowa w art. 26 ust. 3 nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: -odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; -nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; -zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ujk.edu.pl/dzp/przetargi.php
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach