Przetargi.pl
Wykonanie prac usługowych w zakresie pozyskania i zrywki drewna, hodowli lasu, ochrony lasu przed czynnikami biotycznymi i abiotycznymi, ochrony przeciwpożarowej na terenie Parku Narodowego Bory Tucholskie w 2010 roku

Park Narodowy "Bory Tucholskie" ogłasza przetarg

  • Adres: 89-606 Charzykowy,
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 0-52 3988397 , fax. 0-52 3988397
  • Data zamieszczenia: 2010-01-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Park Narodowy "Bory Tucholskie"
    89-606 Charzykowy, woj. pomorskie
    tel. 0-52 3988397, fax. 0-52 3988397
    REGON: 09137666800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pnbt.asi.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: państwowa jednostka organizacyjna stanowiąca własność Skarbu Państwa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie prac usługowych w zakresie pozyskania i zrywki drewna, hodowli lasu, ochrony lasu przed czynnikami biotycznymi i abiotycznymi, ochrony przeciwpożarowej na terenie Parku Narodowego Bory Tucholskie w 2010 roku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac usługowych w zakresie pozyskania i zrywki drewna, hodowli lasu, ochrony lasu przed czynnikami biotycznymi i abiotycznymi, ochrony przeciwpożarowej na terenie Parku Narodowego Bory Tucholskie w 2010 roku. Wartość szacunkowa zamówienia nie przekracza 211.000 EURO.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 772000002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od wykonawców wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą brać udział: 1. Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w ustawie Prawo zamówień publicznych oraz w niniejszej specyfikacji. 2. Wykonawcy, którzy posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania tych uprawnień. 3. Wykonawcy, którzy posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 4. Wykonawcy, którzy spełniają wymogi art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych i nie podlegają wykluczeniu z postępowania art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. Należy podpisać i załączyć do oferty oświadczenie o spełnieniu w/w warunków zgodnie z treścią załącznika nr 2 do SIWZ. Obowiązkowo załączyć do oferty wymagane załączniki wynikające z treści SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie wynikające z zapisu art. 22 i 24 ustawy Prawo zamówień publicznych (zał. nr 2 SIWZ). 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru handlowego albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Dany odpis musi być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Wypełniony formularz ofertowy (zał. nr 1 SIWZ), w którym należy podać proponowana cenę (stawkę akordową i godzinową) brutto za wykonanie danych prac. 4. Zaakceptowany - parafowany wzór umowy z załącznikami - zał. nr 3 SIWZ. 5. Umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie. Dotyczy spółek cywilnych oraz podmiotów, które założą ofertę wspólną tzw. konsorcjów. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie: a) wymagane oświadczenie i dokumenty wskazane w pkt 1 i 2 specyfikacji muszą być złożone przez każdy podmiot w tym przez podmiot uprawniony do reprezentowania (lidera), pozostałe dokumenty przez lidera, b) wymagane przedłożenie pełnomocnictwa, c) oferta, a także wzór umowy muszą być podpisane przez wszystkie podmioty lub podmiot (lidera), o ile taka reprezentacja wynika z pełnomocnictwa. Zamawiający przy ocenie spełnienia warunków będzie rozpatrywał podane informacje łącznie. Załączone do oferty kopie wymaganych dokumentów muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez uprawnionego przedstawiciela wykonawcy podpisującego ofertę. Ofertę spełnienia w/w warunków dokona komisja przetargowa wg formuły spełnia-nie spełnia w dniu otwarcia ofert, po sprawdzeniu czy wymagane załączniki i oświadczenia są właściwie wypełnione, podpisane i zgodne z wymogami wynikającymi z opisu w SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: BIP: www.pnbt.asi.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach