Szpital Kliniczny Dzieciątka Jezus - Centrum Leczenia Obrażeń ogłasza przetarg
- Adres: 02-005 Warszawa, ul. Lindleya 4
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 5021001 , fax. 022 5022136
- Data zamieszczenia: 2009-06-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szpital Kliniczny Dzieciątka Jezus - Centrum Leczenia Obrażeń
ul. Lindleya 4 4
02-005 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 022 5021001, fax. 022 5022136
REGON: 00028893000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: dzpub@szpital-clo.med.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie prac tynkarsko - malarskich w pomieszczeniach Kliniki Położnictwa i Ginekologii - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
wykonanie prac tynkarsko - malarskich oraz prac towarzyszących w wytypowanych pomieszczeniach Kliniki Położnictwa i Ginekologii Szpitala Klinicznego Dzieciątka Jezus - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 507600000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający odstąpił od wymogu zabezpieczenia oferty wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia w postępowaniu mogą ubiegać sie Wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie Wykonawcy ubieganie się o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z art. 22 ust. 1 oraz art. 24 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej ,wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 3. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: przetargi.dzieciatkajezus.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Konserwacja zabytkowego betonowego muru wchodzącego w skład Muzeum Więzienia Pawiak
Dodano: 2016-07-26 - Konserwacja i wykonywanie robót naprawczych oraz usuwanie awarii w budynkach Urzędu Dzielnicy Wilanów m.st. Warszawy przy ul. F. Klimczaka 2 i 4
Dodano: 2016-02-23 - Usługi obsługi technicznej budynku CENT III w okresie 12 miesięcy
Dodano: 2014-12-04 - Usługi obsługi technicznej budynku Wydziału Fizyki CENT II wraz z instalacjami
Dodano: 2014-10-17 - Konserwacja i porządkowanie przystanków komunikacji miejskiej na terenie Miasta Piastowa.
Dodano: 2014-10-16 - Przedmiotem zamówienia jest wykonanie naprawy okien PCV w budynku Urzędu MON al Niepodległości 218 w Warszawie, nr sprawy: 88/ZP/14
Dodano: 2014-09-19 - Obsługa techniczna oraz konserwacja budynku przy ul. Dobrej 55 w Warszawie
Dodano: 2014-07-21 - Usługi obsługi technicznej budynku Centrum Nowych Technologii - CENT I wraz z instalacjami.
Dodano: 2014-06-17 - Usługi obsługi technicznej budynku Wydziału Fizyki CENT II wraz z instalacjami
Dodano: 2014-04-30 - Usługi obsługi technicznej budynku Centrum Nowych Technologii wraz z instalacjami
Dodano: 2014-04-30