Przetargi.pl
Wykonanie prac rozbiórkowych obiektów położonych w Poznaniu przy ul. Darzyborskiej i ul. Opolskiej w podziale na dwie części

Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 60-770 Poznań, ul. Matejki
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 61 8964800; 8694801 , fax. 61 8694809
  • Data zamieszczenia: 2019-04-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych Sp. z o.o.
    ul. Matejki 57
    60-770 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 61 8964800; 8694801, fax. 61 8694809
    REGON: 30253813100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zkzl.poznan.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie prac rozbiórkowych obiektów położonych w Poznaniu przy ul. Darzyborskiej i ul. Opolskiej w podziale na dwie części
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) Część I - wykonanie prac rozbiórkowych Obiektu 1 w tym: a) rozbiórka budynku magazynowego oznaczonego w Dokumentacji pod numerem 4, wraz z utylizacją pokrycia dachowego wykonanego z płyt azbestowo-cementowych falistych, b) rozbiórka części budynku magazynowego oznaczonego w Dokumentacji pod numerem 5 wraz z wykonaniem zabezpieczenia i tymczasowego ogrodzenia części budynku oraz jego oznakowanie. c) rozbiórka budynku magazynowego oznaczonego w Dokumentacji pod numerem 6, a nadto w tym zakresie dokonanie w imieniu i na rzecz Zamawiającego wywozu i sprzedaży złomu pochodzącego z rozbiórki tego budynku po cenach nie niższych niż udowodniona średnia cena złomu na dzień sprzedaży – po dokonaniu sprzedaży złomu Wykonawca przekaże Zamawiającemu dokumenty dotyczące sprzedaż (faktury, rachunki, potwierdzenia itp. wystawione na Zamawiającego) w terminie 7 dni od dnia sprzedaży, a należność z tytułu uzyskanej ceny sprzedaży (uzyskana kwota) podlegać będzie kompensacji z należnością Wykonawcy wynikającą z bieżącej faktury wystawionej przez Wykonawcę z tytułu realizacji przedmiotu Umowy, na co Wykonawca wyraża nieodwołalną zgodę. d) rozbiórka budynku magazynowego oznaczonego w Dokumentacji pod numerem 7, a nadto w tym zakresie dokonanie w imieniu i na rzecz Zamawiającego wywozu i sprzedaży złomu pochodzącego z rozbiórki tego budynku po cenach nie niższych niż udowodniona średnia cena złomu na dzień sprzedaży – po dokonaniu sprzedaży złomu Wykonawca przekaże Zamawiającemu dokumenty dotyczące sprzedaży (faktury, rachunki, potwierdzenia itp. wystawione na Zamawiającego) w terminie 7 dni od dnia sprzedaży, a należność z tytułu uzyskanej ceny sprzedaży (uzyskana kwota) podlegać będzie kompensacji z należności Wykonawcy wynikającej z bieżącej faktury wystawionej przez Wykonawcę z tytułu realizacji przedmiotu Umowy, na co Wykonawca wyraża nieodwołalną zgodę. 2) Część II - wykonanie prac rozbiórkowych Obiektu 2 w tym: a) rozbiórka budynku mieszkalnego położonego przy ul. Będzińskiej 1, b) rozbiórka budynku mieszkalnego położonego przy ul. Ręczeńskiej 1, c) rozbiórka budynku mieszkalnego położonego przy ul. Sulechowskiej 1.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45110000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia, przed upływem terminu składania ofert, wadium w kwocie 7.500,00 zł (słownie: siedem tysięcy pięćset zł 00/100) w tym: dla części I: 2.500,00 zł (słownie: dwa tysiące pięćset zł 00/100), dla części II: 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy zł 00/100). W przypadku złożenia oferty na więcej niż jedną część należy wnieść wadium w kwocie będącej sumą wadiów dla poszczególnych zadań, na które jest składana oferta. W tytule przelewu należy wskazać numer części, na jaką zostało wniesione wadium. Wadium może być wniesione w formach określonych w art. 45 Ustawy; Wadium składane w pieniądzu płatne będzie na nieoprocentowane konto Zamawiającego: ING Bank Śląski 07 1050 1520 1000 0023 4950 8511 W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniężna, np. gwarancji lub poręczenia, z treści dokumentu winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wymagane dla części I 1) wpis do rejestru podmiotów uprawnionych do transportu odpadów niebezpiecznych o kodach: 17 06 05* 17 06 01* prowadzonego przez marszałka województwa, 2) zezwolenie na unieszkodliwianie odpadów niebezpiecznych o kodach: 17 06 05* 17 06 01*. Zamawiający dopuszcza, że Wykonawca nie będzie posiadać w/w zezwoleń. W takim przypadku Wykonawca musi wykazać, że zawarł z podmiotami posiadającymi wymagane zezwolenia umowy, z których wynika zobowiązanie tych podmiotów do transportu i/lub unieszkodliwienia odpadów wytworzonych w wyniku realizacji zamówienia. Należy przedłożyć Zamawiającemu kopie uprawnień i umów z podmiotami trzecimi.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W przypadku podmiotów występujących wspólnie wykonawca zobowiązany jest przedłożyć dokumenty określone w pkt. 12.2, 12.3, 12.4, 12.7, 12.8, 12.9, 12.10 SIWZ dla każdego z podmiotów określonych w umowie regulującej współpracę podmiotów. Dokumenty, o których mowa w pkt. 12.6, 12.7, 12.8, 12.9, 12.11, 12.12 SIWZ mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio Wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów określonych w pkt. 12.7-12.9 SIWZ. przedkłada: 1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 12.7-12.9 SIWZ zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie Wykonawcy ze wskazaniem osoby lub osób do reprezentacji lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć złożone, przed notariuszem lub przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub tej osoby. Jeżeli Wykonawca posiada certyfikat do prac w kontakcie z azbestem uzyskany w UE, powinien dodatkowo legitymować się przeszkoleniem w zakresie zasad wymaganych w Polsce w takim przypadku Wykonawca w celu spełniania warunków udziału w postępowaniu winien przedłożyć przedmiotowy certyfikat wraz z potwierdzeniem przeszkolenia zamiast dokumentów wymienionych w pkt. 12.11 i 12.12 SIWZ. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 11.1 SIWZ, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt 12.7, 12.8, 12.9 i 12.10 SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach