Przetargi.pl
Wykonanie prac renowacyjnych i remontowych zabytkowego domu podcieniowego w Miłocinie wraz z dostawą wyposażenia.

Gmina Cedry Wielkie ogłasza przetarg

  • Adres: 83020 Cedry Wielkie, ul. M. Płażyńskiego
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 586 836 164 , fax. 586 836 166
  • Data zamieszczenia: 2016-11-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Cedry Wielkie
    ul. M. Płażyńskiego 16
    83020 Cedry Wielkie, woj. pomorskie
    tel. 586 836 164, fax. 586 836 166
    REGON: 19167494500000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie prac renowacyjnych i remontowych zabytkowego domu podcieniowego w Miłocinie wraz z dostawą wyposażenia.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia w niniejszym postępowaniu jest: Zadanie 1 - Wykonanie prac renowacyjnych i remontowych zabytkowego domu podcieniowego w Miłocinie, w ramach którego Wykonawca zobowiązany będzie, w szczególności do: 1.Zagospodarowania i urządzenia terenu poprzez: 1)Renowację trawnika - 995,86 m2 2)Zamontowanie pięciu lamp energooszczędnych – opraw ziemnych podświetlających, 3)Budowę studzienki do poboru wody z istniejącego zbiornika dla celów p. poż. 4)Wykonanie zatoki autobusowej o nawierzchni brukowej – 89,19m2 5)Odtworzenie nawierzchni kamiennej - 9,61 m2 6)Odtworzenie zatrawienia i skarpy - 13,81 m2 2.Wykonania prac remontowych i wykończeniowych pomieszczeń zabytkowego domu podcieniowego w Miłocinie poprzez: 1)Renowację ścian, sufitów i posadzki na części wspólnej, 2)Wymianę instalacji elektrycznej w całym budynku (poza mieszkaniem nr 4, gdzie lokator wymienił instalację we własnym zakresie), 3)Wykonanie instalacji systemu sygnalizacji p.poż., SSP, 4)Remont wraz ze zmianą przeznaczenia lokalu mieszkalnego nr 2 na funkcję izby pamięci, 5)Zmianę przeznaczenia strychu na funkcję sali ekspozycji. 3. Wykonania dokumentacji technicznej powykonawczej - po wykonaniu robót objętych zakresem zamówienia zostanie opracowany i przekazany zamawiającemu komplet dokumentacji powykonawczej opracowanej w wersji tradycyjnej (teczka) oraz elektronicznej edytowalnej (rysunki- Auto Cad, wersja nie wyższa niż AutoCad 2013, pliki tekstowe – Word lub Open Office oraz/lub w formacie PDF. 4. Roboty ogólnobudowlane powinny być prowadzone pod kierownictwem osób posiadających odpowiednie uprawnienia wykonawcze w danej branży. W szczególności Zamawiający oczekuje udziału w realizacji przedmiotu zamówienia kierownika z uprawnieniami w zakresie prac konserwatorskich. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają dokumenty: a)Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 9 do SIWZ, b)Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych stanowiąca załącznik nr 10 do SIWZ, c)Projekt budowlany wielobranżowy + BIOZ stanowiący załącznik nr 11 do SIWZ d)Projekt wykonawczy architektura i konstrukcja stanowiący załącznik nr 12 do SIWZ e)Projekt wykonawczy instalacje i sieci elektryczne stanowiący załącznik nr 13 do SIWZ f)Projekt wykonawczy instalacje i sieci sanitarne stanowiący załącznik nr 14 do SIWZ g)Projekt wykonawczy system sygnalizacji pożaru stanowiący załącznik nr 15 do SIWZ h)Opinia geotechniczna stanowiąca załącznik nr 16 do SIWZ i)Orzeczenie techniczne mykologiczno – budowlane stanowiące załącznik nr 17 do SIWZ j)Ekspertyza techniczna dotycząca wymagań bezpieczeństwa pożarowego stanowiąca załącznik nr 18 do SIWZ k)Program prac konserwatorskich stanowiący załącznik nr 19 do SIWZ l)Przedmiary robót stanowiące załącznik nr 20 do SIWZ Zadanie 2 – Dostawa wyposażenie zabytkowego domu pod cieniowego w Miłocinie 1. Przedmiotem zamówienia w ramach zadania nr 2 jest dostawa wyposażenia zabytkowego domu podcieniowego w Miłocinie w asortymencie, ilości oraz cenie określonych w załączniku nr 21 do SIWZ oraz o parametrach technicznych określonych w załączniku nr 22 do SIWZ. 2. Niespełnienie chociażby jednego z wymagań bezwzględnych określonych w załącznikach nr 21 i 22 do SIWZ spowoduje odrzucenie oferty. 3.Dostawa wyposażenia zrealizowana będzie po wykonaniu prac remontowo - konserwatorskich w maksymalnym terminie do 60 dni roboczych od daty złożenia zamówienia przez Zamawiającego. Zamawiany wyposażenie Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć i zamontować na własny koszt w domu podcieniowym w Miłocinie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium w prawidłowej wysokości dla danej części na którą Wykonawca składa ofertę. Kwota wadium dla ofert całkowitych wynosi 12 300,00 zł, a dla ofert częściowych: Zadanie 1 –11 000,00 zł, Zadanie 2 –1 300,00 zł W przypadku złożenia ofert na kilka części, kwota wadium stanowi sumę wadiów ustalonych dla poszczególnych części zamówienia. 2.Wadium może być wniesione w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej (musi być poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych oraz poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (art. 45 ust. 6 ustawy). 3.Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 4.Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na poniższy rachunek bankowy Zamawiającego: BS w Pruszczu Gdańskim nr 11 8335 0003 0200 0114 2000 0019 5.Wykonawca wnoszący wadium w pieniądzu zobowiązany jest do wpłacenia go odpowiednio wcześniej, tak aby znalazło się ono na koncie Zamawiającego przed datą i godziną składania ofert. 6.Wadium wnoszone w formie niepieniężnej powinno być wystawione na Gminę Cedry Wielkie, ul. M. Płażyńskiego 16, 83-020 Cedry Wielkie. Oryginał dokumentu należy złożyć w opisanej kopercie wraz z ofertą, natomiast potwierdzoną za zgodność z oryginałem kserokopię należy dołączyć do oferty. 7.Dokument poręczenia/gwarancyjny powinien przewidywać utratę wadium na rzecz Zamawiającego w przypadkach określonych w pkt. 8 i 9 8.Wykonawca traci wadium na rzecz Zamawiającego, wraz z odsetkami, w przypadku, gdy Wykonawca, którego oferta została wybrana: a.odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, b.nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c.zawarcie umowy będzie niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 9.Ponadto Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie o którym mowa w art. 26 ust 3 ustawy PZP, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń o których mowa w art. 25 ust 1 ustawy PZP, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust 2 pkt. 5 ustawy PZP, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust 2 pkt. 3 ustawy PZP, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 10.Wadium musi zabezpieczać ofertę w całym okresie związania ofertą, który wynosi 30 dni od upływu terminu składania ofert. 11.Zamawiający zwróci wadium dla Wykonawcy na zasadach określonych w art. 46 ustawy PZP.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach