Urząd Miasta i Gminy w Skawinie ogłasza przetarg
- Adres: 32-050 Skawina, Rynek 1
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 012 2764680 , fax. 012 2763339
- Data zamieszczenia: 2009-05-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta i Gminy w Skawinie
Rynek 1 1
32-050 Skawina, woj. małopolskie
tel. 012 2764680, fax. 012 2763339
REGON: 00052392700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.skawina.net
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie prac remontowych w placówkach oświatowych - II etap. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac remontowych w 10 placówkach oświatowych, tj.: Zad. 1. Wykonanie remontu pomieszczeń kuchni w budynku Przedszkola w Radziszowie Zad.2 .Wykonanie malowania korytarza na I piętrze w budynku Szkoły Podstawowej w Rzozowie. Zad.3. Wykonanie remontu łazienek, oraz pomalowanie dwóch sal w budynku Przedszkola nr 3 w Skawinie. Zad.4. Wykonanie malowania korytarza na parterze w budynku Zespołu Placówek Oświatowych w Woli Radziszowskiej. Zad.5. Wykonanie remontu łazienek, ułożenie podłóg panelowych, malowanie pomieszczeń w budynku Przedszkola w Wielkich Drogach. Zad.6. Wykonanie remontu łazienek, malowanie pomieszczeń w budynku Szkoły Podstawowej w Krzęcinie. Zad.7. Malowanie pomieszczeń budynku Gimnazjum nr 2 w Skawinie Zad.8. Malowanie sal i korytarzy II i III piętra w Szkole Podstawowej nr 1 w Skawinie Zad.9. Montaż paneli ściennych w 4-ch salach lekcyjnych budynku ZSP w Radziszowie. Zad.10. Malowanie sal zabaw i korytarzy w budynku Przedszkola nr 5 w Skawinie, w zakresie: wykonanie posadzek z płytek Gres - ok. 170 m2, licowanie ścian płytkami - ok. 452,34 m2, wymiana instalacji wod.-kan. - 82 mb, wykonanie tynków - 61,85 m2 , ścianki systemowe - 15,09 m2, posadzki z paneli podłogowych - 90,07 m2, skrzydła drzwiowe płytowe wewnętrzne pełne - 16,16 m2, montaż boazerii z płyt panelowych ściennych MDF - 195,07 m2, wykonanie gładzi gipsowej - 301,28 m2, malowanie ścian - 121,85 m2, malowanie stolarki drzwiowej - 82,26 m2, malowanie tynków - ok. 11100 m2,malowanie grzejników - 153,67 m2. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452627008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 62 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Przed upływem terminu składania ofert, Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 4.000,00 zł.. W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniądza wpłaty należy dokonać przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Urząd Miasta i Gminy Skawina, 32-050 Skawina. Rynek 1: Krakowski Bank Spółdzielczy w Krakowie, Oddział Skawina Nr 36 8591 0007 0020 0560 0013 0005. W przypadku składania ofert częściowych, wadium wynosi 2.000,00 zł - na każdą część.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1. spełniają warunki o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj.: a). znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, b).dysponują odpowiednim doświadczeniem zawodowym - Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat wykonał roboty odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, tj. roboty ogólnobudowlane wykończeniowe w obiektach kubaturowych o łącznej wartości min. 100.000,00 zł c). dysponują odpowiednio wykwalifikowanym personelem - Wykonawca musi dysponować min. 1 osobą przewidzianą do kierowania robotami, posiadającą uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności konstrukcyjno-budowlanej w zakresie obiektów budowlanych budownictwa ogólnego. 2. nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana według formuły (spełnia - nie spełnia), w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach przedstawionych w ofercie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia powyższych warunków Wykonawcy winni przedstawić następujące dokumenty i oświadczenia: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału ZUS-u lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6.Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia. 7. Dokumenty stwierdzające uprawnienia osób przewidzianych do kierowania robotami wraz z zaświadczeniem z właściwej Izby Inżynierów Budownictwa. 8. Zobowiązanie pisemne innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w załączonym wykazie Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 9.Wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania. 10. Dokumenty potwierdzające, że wykazane roboty zostały wykonane z należytą starannością.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wrotamalopolski.pl/bip/skawina
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Kompleksową przebudowę sali 55 w Pawilonie B i Sali G w Pawilonie E wraz z wykonaniem nowych instalacji klimatyzacji, elektrycznych i teletechnicznych dla potrzeb KSB
Dodano: 2016-07-26 - Roboty budowlane polegające na rozbiórce części piwnicy wraz ze schodami zewnętrznymi budynku przy ul. Pardyaka w Myślenicach
Dodano: 2016-05-23 - PRZEBUDOWA POMIESZCZENIA TECHNOLOGICZNEGO NA LABORATORIUM TECHNIK WIZUALNYCH
Dodano: 2016-02-23 - BZP.271.24.2015 wykonanie dodatkowych robót budowlanych niezbędnych do zadania inwestycyjnego o nazwie Dostosowanie obiektów Zakopiańskiego Centrum Edukacji na potrzeby żłobka, przedszkola i szkoły podstawowej.
Dodano: 2015-05-05 - Wykonanie kompletnego projektu oraz adaptacja piętra budynku szkoły na potrzeby Call Center w Tarnowie przy ul. Kochanowskiego 32 zgodnie z Decyzją nr 114/2015 z dnia 10.03.2015 r.
Dodano: 2015-03-12 - BZP.271.98.2014 Wykonanie dodatkowych robót budowlanych niezbędnych do zadania inwestycyjnego o nazwie Dostosowanie obiektów Zakopiańskiego Centrum Edukacji na potrzeby żłobka, przedszkola i szkoły podstawowej
Dodano: 2015-03-05 - BZP.271.59.2014 wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych w zakresie zadania inwestycyjnego o nazwie Dostosowanie obiektów Zakopiańskiego Centrum Edukacji na potrzeby żłobka, przedszkola i szkoły podstawowej.
Dodano: 2014-08-22 - BZP.271.51.2014 wykonanie robót budowlanych na zadaniu o nazwie Modernizacja budynku Cyrhla 56 w Zakopanem na potrzeby oświatowe.
Dodano: 2014-07-18 - Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania istniejącego budynku przedszkola w Koszycach na Szkołę Muzyczną I stopnia w Koszycach.
Dodano: 2014-07-17 - Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania istniejącego budynku przedszkola w Koszycach na Szkołę Muzyczną I stopnia w Koszycach.
Dodano: 2014-06-24