Przetargi.pl
Wykonanie prac remontowych w obiektach sanatoryjnych Uzdrowiska Goczałkowice – Zdrój Sp. z o.o.

Uzdrowisko Goczałkowice-Zdrój Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 43-230 Goczałkowice-Zdrój, ul. Uzdrowiskowa
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 449 21 14
  • Data zamieszczenia: 2020-08-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uzdrowisko Goczałkowice-Zdrój Sp. z o.o.
    ul. Uzdrowiskowa 54
    43-230 Goczałkowice-Zdrój, woj. śląskie
    tel. 32 449 21 14
    REGON: 29188800000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gozdroj.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie prac remontowych w obiektach sanatoryjnych Uzdrowiska Goczałkowice – Zdrój Sp. z o.o.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac remontowych w obiektach sanatoryjnych Uzdrowiska Goczałkowice – Zdrój Sp. z o.o. Zakres zamówienia obejmuje: a) Wykonanie remontu pokoi w budynku sanatoryjnym Limba oraz wykonanie remontu schodów wejściowych do budynku. W zakres prac w budynku wchodzi:  demontaż i wyniesienie mebli i wyposażenia pomieszczeń na zewnątrz budynku w miejsce tymczasowego składowania, lub w przypadku mebli do odzysku w miejsce wskazane przez Zamawiającego;  demontaż szaf wnękowych;  demontaż boazerii;  wymiana drzwi do pomieszczenia z prysznicem;  wymiana wyłączników, gniazd wtykowych;  montaż taśm odbojowych zabezpieczających ścianę, przy łóżkach kuracjuszy.  malowanie ścian pokoju farbą emulsyjną:  roboty posadzkowe po zdemontowanych szafach  remont schodów wejściowych do budynku b) Wykonanie remontu pokoi w budynku sanatoryjnym Magnolia. W zakres prac w budynku wchodzi:  demontaż i wyniesienie mebli i wyposażenia pomieszczeń na zewnątrz budynku w miejsce tymczasowego składowania, lub w przypadku mebli do odzysku w miejsce wskazane przez Zamawiającego  demontaż szaf wnękowych, usunięcie ścianek wnękowych po szafach, roboty posadzkowe po zdemontowanych szafach, malowanie ścian i sufitów odsłoniętych po zdemontowaniu drewnianych szaf oraz całego stropu w pomieszczeniu świetlicy na parterze.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przystępując do przetargu Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę wadium w wysokości 2 000 zł.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Inne niezbędne dokumenty, które Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty: 1. Wypełniony formularz ofertowy – załącznik nr 1 do siwz; 2. Dokument potwierdzający wniesienie wadium w formie i na zasadach określonych w siwz. 3. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego – udzielone osobom nie wymienionym w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, a reprezentującym Wykonawcę, w szczególności poprzez podpisywanie / poświadczanie dokumentów składających się na ofertę oraz innych składanych w toku postępowania. 4. Zobowiązanie innego podmiotu do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – dotyczy Wykonawców, którzy w celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu o których mowa w sekcji III.1.2) oraz III.1.3) polegają na zdolnościach innych podmiotów. 5. Kosztorysy ofertowe sporządzone w oparciu o niniejszą SIWZ wraz z załącznikami, obejmujące wycenę poszczególnych elementów zamówienia z cenami jednostkowymi oraz cenę ogółem na formularzach stanowiących załącznik nr 4 do siwz. 6. Wykaz materiałów i/lub urządzeń zamiennych wraz z dowodami w języku polskim potwierdzającymi ich równoważność do tych przyjętych przez Zamawiającego – w przypadku zastosowania materiałów i/lub urządzeń zamiennych (równoważnych) – odpowiednio do opisu w rozdziale IV pkt 5 SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest podać w ofercie nazwy (typy, rodzaje) i producentów przyjętych do wyceny i zastosowania przy realizacji zamówienia (tj. oferowanych) materiałów i urządzeń i/lub nazwy przyjętych systemów.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach