Przetargi.pl
Wykonanie prac remontowych w Muzeum Warmii i Mazur w Olsztynie

Muzeum Warmii i Mazur ogłasza przetarg

  • Adres: 10-074 Olsztyn, ul. Zamkowa
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 89 5279596 w.44 , fax. 89 5272039
  • Data zamieszczenia: 2020-06-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Muzeum Warmii i Mazur
    ul. Zamkowa 2
    10-074 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 89 5279596 w.44, fax. 89 5272039
    REGON: 51098916300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://mwim.bip.ornak.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie prac remontowych w Muzeum Warmii i Mazur w Olsztynie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja robót budowlanych polegających na wykonaniu prac remontowych w siedzibie Muzeum Warmii i Mazur w Olsztynie, zwanych dalej „przedmiotem zamówienia”. 2. Przedmiot zamówienia składa się 2 części: 1) część 1 - prace konserwatorskie Przejazdu Bramnego Zamku Kapituły Warmińskiej w Olsztynie - przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: a) wykonanie kompleksowych prac konserwatorskich wypraw tynkarskich przejazdu na obu elewacjach oraz wewnątrz przejazdu – tj.: na elewacji wschodniej – do poziomu górnego profilu portalu i od strony dziedzińca – do poziomu daszku nad portalem gotyckim - z wyłączeniem partii sztukatorskiej portalu. Wewnątrz – na powierzchni ścian wraz ze sklepieniem i podłuczami wysklepek obu arkad, w tym: - usunięcie wtórnych warstw malarskich; - usunięcie wtórnych wypraw tynkowych do poziomu warstw pierwotnych; - wzmocnienie strukturalne zachowanych wypraw oryginalnych, ich podklejenie i zabezpieczenie, a następnie zreprofilowanie. - wykonane uzupełnienia ubytków wypraw w technologii zgodnej z pierwotną, z odtworzeniem struktury i faktury oryginału. - scalenie kolorystycznie: - w partiach ryzalitu wschodniego w kolorze zgodnym z malaturą obecną na elewacji (wykonaną w drugiej połowie lat osiemdziesiątych XX w.) - w partiach elewacji dziedzińcowej i wewnątrz przejazdu pobiałami w odcieniu określonym w wyniku badań konserwatorskich. b) Wykonanie kompleksowych prac konserwatorskich przy kracie w arkadzie południowej. Zakres prac obejmuje wykonanie: - dodatkowych uzupełniających badań konserwatorskich w celu doprecyzowania informacji o wystroju elementów – kolorystki pierwotnej, występowania ewentualnych złoceń, itp.; - wykonanie inwentaryzacji opisowej, fotograficznej i rysunkowej; - usunięcie wtórnych przemalowań; - usunięcie produktów korozji; - projektu konserwatorskiego; - rekonstrukcji i uzupełnień elementów brakujących; - wzmocnienia struktury i konstrukcji skrzydeł; - zabezpieczenia antykorozyjne z zachowaniem kolorystyki elementów, którą określono w wyniku ww. badań. c) Wykonanie i montaż na ryzalicie elewacji wschodniej metalowej podświetlanej tablicy (witryny) informacyjnej wraz z wykonaniem elektrycznej instalacji zasilającej oświetlenie witryny: - parametry tablicy: 87 x 130 x 6,5 cm; blacha i profile aluminiowe, przeszklenie wykonane szkłem bezpiecznym; profile malowane proszkowo w kolorze elewacji; tablica mocowana do muru na kołkach dystansowych umożliwiających wentylację muru; oświetlenie lampami LED, instalacja powinna spełniać normatywy napięcia dotykowego bezpiecznego, zabezpieczona przed czynnikami zewnętrznymi, oświetlona napięciem bezpiecznym; - zakres robót przy instalacji zasilania tablicy: wykonanie podłącza w skrzynce rozdzielczej znajdującej się w klatce schodowej przylegającej do przejazdu bramnego, wykucie w spoinach bruzd na długości 22,5 m, ułożenie w nich okablowania 4x2,5mm2 – dł. 22,5 m; mocowanie kabli do podłoża – 22,5 m, założenie wypraw końcowych, scalenie kolorystyczne. d) wykonanie i przekazanie Zamawiającemu 2 egzemplarzy konserwatorskiej dokumentacji powykonawczej spełniające standardy określone w załączniku do rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 2 sierpnia 2018 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, prac restauratorskich i badań konserwatorskich przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków albo na Listę Skarbów Dziedzictwa oraz robót budowlanych, badań architektonicznych i innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków, a także badań archeologicznych i poszukiwań zabytków. e) Wykonanie wszelkich niezbędnych prób, badań i sprawdzeń. f) Wykonanie innych prac i czynności niezbędnych dla prawidłowej realizacji zadania zgodnie z przepisami prawa i niniejszą SIWZ; g) Ze względu na specyfikę przedmiotu zamawiania (roboty przy obiekcie użyteczności publicznej wpisanym do rejestru zabytków) wykonawcy są zobowiązani do szczegółowego i rzetelnego zapoznania się dokumentacją projektową, a w szczególności z wymaganiami zawartymi w pozwoleniach konserwatorskich, pozwoleniu na budowę oraz wszelkich uzgodnieniach, opiniach i warunkach technicznych dotyczących przedmiotowej inwestycji. h) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w niniejszym postępowaniu został zawarty w dokumentacji projektowej, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (dalej STWiORB), przedmiarach robót, SIWZ, wzorze umowy wraz załącznikami. i) Wykonawca wykona przedmiot zamówienia na podstawie dokumentacji projektowej, STWiORB, SIWZ wraz z załącznikami, pytaniami i odpowiedziami udzielonymi w trakcie procedury o udzielenie zamówienia publicznego oraz przedmiarami robót, a także obowiązującymi przepisami szczegółowymi i sztuką budowlaną oraz zapewni pełną obsługę geodezyjną wraz z okresem gwarancji i rękojmi. Podstawą sporządzenia oferty jest dokumentacja projektowa, STWiORB oraz udzielone odpowiedzi na zapytania w trakcie procedury o udzielenie zamówienia publicznego. Przedmiary stanowią tylko materiał pomocniczy. j) Zamawiający zaleca, aby wykonawcy przed złożeniem ofert dokonali we własnym zakresie i na własne ryzyko oględzin obiektu i zapoznali się z warunkami wykonania zamówienia wynikającymi ze stanu zachowania, lokalizacji i funkcji obiektu. k) Kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień: CPV: 45453000-7- Roboty remontowe i renowacyjne, 45453100-8 - Roboty renowacyjne, 45454000-4 - Roboty restrukturyzacyjne, 45454100-5 - Odnawianie, 45324000-4 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej, l) Szczegółowe warunki realizacji zamówienia: - realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, w szczególności ustawom: ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami i ustawy Prawo budowlane, - Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia kierownictwa budowy, kierownictwa prac konserwatorskich i restauratorskich oraz nadzoru dyplomowanego konserwatora dzieł sztuki przez osoby posiadające wymagane kwalifikacje i uprawnienia; dotyczy to wszystkich robót objętych decyzją o pozwoleniu na budowę i decyzjami konserwatorskimi, - jeżeli wystąpi konieczność wykonania dodatkowych czynności, opracowań, badań, ekspertyz, uzgodnień niezbędnych do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia, wykonawca jest zobowiązany do ich pozyskania lub wykonania własnym kosztem i staraniem – koszty z tym związane winien uwzględnić w cenie ofertowej, - Wykonawca zobowiązany jest do zawarcia na własny koszt odpowiednich umów ubezpieczenia z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku z określonymi zdarzeniami losowymi, oraz od odpowiedzialności cywilnej na czas realizacji robót objętych przedmiotem zamówienia, - bez wyraźnej zgody Zamawiającego wykonawca nie może na placu budowy instalować reklam pod żadną postacią (baner, plakat, tabliczka, siatka osłaniająca rusztowania z nadrukiem reklamowym itp.), - Uwaga: Wykonawca poniesie wszelkie konsekwencje związane z wykonaniem robót w sposób niezgodny z zatwierdzoną dokumentacją projektową – w szczególności będzie zobowiązany do dopełnienia (własnym kosztem i staraniem) w imieniu Zamawiającego wszelkich czynności związanych z oddaniem obiektu do użytkowania zgodnie z przepisami ustawy Prawo budowlane. - Odstępstwo od ww. ustaleń jest możliwe tylko i wyłącznie w sytuacji, gdy roboty stanowiące odstępstwo od zatwierdzonych rozwiązań projektowych zostały wykonane za zgodą lub na wniosek Zamawiającego lub Inspektora Nadzoru Inwestorskiego. Odstępstwo od ww. ustaleń jest możliwe tylko i wyłącznie w sytuacji, gdy roboty stanowiące odstępstwo od zatwierdzonych rozwiązań projektowych zostały wykonane za zgodą lub na wniosek Zamawiającego lub Inspektora Nadzoru Inwestorskiego. 2) część 2 - roboty dekarskie - przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: 2.1) Wykonanie zabezpieczenie korony muru kurtynowego przed opadami atmosferycznymi, w tym w szczególności: a) wymiary muru kurtynowego: długość 32,50m szerokość 3,12m, wysokość od strony międzymurza 11,4÷13,5m, od strony dziedzińca 7,5m b) zakres prac: - rozbiórka istniejącego pokrycia korony muru z dachówki - wyrównanie powierzchni muru (podłoża) - ułożenie rusztu z krawędziaków 4x10cm w rozstawie co 0,5m i zamocowanie go - ułożenie i zamocowanie płyty OSB gr min. 18 mm (wysuniętej poza krawędź muru o 15-20cm, z okapnikiem), - ułożenie papy termozgrzewalnej do systemów jednowarstwowych o grubości min. 5,2 mm i elastyczności -15°C w kolorze ceglastym 2.2) prace doraźne na dachu skrzydła barokowego usuwające nieszczelności pokrycia: a) dane ogólne dachu: Rzut dachu 33,2x17m, kąt nachylenia połaci ok. 450, wysokość budynku od dziedzińca do okapu dachu 10m, od strony fosy do okapu dachu 17mt, b) Wykonanie uszczelnienia w rejonie pokrycia zadaszenia 2 szt. „wolich oczek” w połaci wschodniej dachu. Wymiar w rzucie pokrycia wolich oczek 3,25x2,90m (długość kosza ok. 7,2m) w tym: - demontaż dachówek holenderek oraz łat i kontrłat pokrycia wolich oczek - wymiana 3 przegniłych desek dł. ok. 1,6m - ułożenie papy na deskowaniu wolich oczek - ułożenie papy termozgrzewalnej w koszach przy wolich oczkach - ułożenie kontrłat i łat - przywrócenie pokrycia z dachówek (starych) (muzeum posiada dachówki na uzupełnienia) c) Usunięcie nieszczelności stolarki okiennej „wolich oczek” (okna krosnowe, trójdzielne odcinkowe o wymiarach b= 2,0m, f= 0,55m), d) Naprawa pokrycia 3 lukarn w połaci zachodniej dachu wraz z obróbkami, w tym: - Wymiary lukarn: 2 szt. 3,30m(szerokość) x4,5m (długość połaci) x 1.15m wysokość, 1szt. 4,40xm (szerokość) x4,5 (długość połaci) x 1,15mwysokość - demontaż pokrycia lukarny południowej, łat i kontrłat - ułożenie na deskowaniu na zakład papy lub folii wstępnego krycia - ułożenie łat i kontrłat (nowych) - ułożenie dachówki (z uzupełnieniem dachówkami rozbiórkowymi inwestora - przegląd, ewentualnie wykonanie nowych obróbek lukarn lub ich uszczelnienie e) Uszczelnienie papą termozgrzewalną kosza dachów skrzydła barokowego z dachem krużganka (długość 4,2m). f) Uszczelnienie rynien części dachu nad przejazdem bramnym (13,7m+7,3=21m). 2.3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w niniejszym postępowaniu dla części 2 został zawarty w załączonych przedmiarach robót, SIWZ, wzorze umowy wraz załącznikami. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia na podstawie załączonego przedmiarów robót, SIWZ wraz z załącznikami, pytaniami i odpowiedziami udzielonymi w trakcie procedury o udzielenie zamówienia publicznego a także, obowiązującymi przepisami szczegółowymi wraz z okresem gwarancji i rękojmi. Podstawą sporządzenia oferty są przedmiary robót oraz udzielone odpowiedzi na zapytania w trakcie procedury o udzielenie zamówienia publicznego. Przedmiary stanowią tylko materiał pomocniczy. Wykonawca jest zobowiązany do dokonania weryfikacji przedmiaru robót. Po zawarciu umowy wartość prac nie podlega zmianie. 2.4) Kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień: CPV: 45261910-6 - Naprawa dachów, 45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych, 3. Rozwiązania równoważne dla części 1-2: 1) równoważność - rozwiązanie o tym samym przeznaczeniu, cechach technicznych, jakościowych i funkcjonalnych odpowiadających cechom technicznym, jakościowym i funkcjonalnym wskazanym w opisie przedmiotu zamówienia, lub lepszych, oznaczonych innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem; 2) W przypadku wskazania w dokumentacji projektowej, STWIORB, przedmiarach, SIWZ znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, a także norm, aprobat technicznych oraz systemów odniesienia, Zamawiający dopuszcza zaoferowanie rozwiązań równoważnych w stosunku do wskazanych w dokumentacji projektowej, STWIORB, przedmiarach oraz SIWZ pod warunkiem, że zagwarantują one realizację robót w zgodzie z dokumentacją projektową, STWiORB, przedmiarami, zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacjach projektowych, STWIORB, przedmiarach, SIWZ oraz będą zgodne pod względem: a) gabarytów i konstrukcji (wielkość, rodzaj, właściwości fizyczne oraz liczba elementów składowych), b) charakteru użytkowego (tożsamość funkcji), c) charakterystyki materiałowej (rodzaj i jakość materiałów), d) parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość, dane techniczne, dane hydrauliczne, charakterystyki liniowe, konstrukcje itd.), e) parametrów bezpieczeństwa użytkowania, f) standardów emisyjnych, g) izolacyjności cieplnej; 3) rozwiązanie równoważne musi pozwalać na zrealizowanie zakładanego przez Zamawiającego celu poprzez parametry wydajnościowe i funkcjonalne, mające wpływ na skuteczność działania, takie same lub lepsze od wskazanych wymagań minimalnych; 4) użycie w dokumentacji projektowej, STWIORB, przedmiarach, SIWZ nazw rozwiązań, materiałów i urządzeń służy ustaleniu minimalnego standardu wykonania i określenia właściwości i wymogów technicznych założonych w dokumentacji projektowej, STWIORB, przedmiarach, SIWZ dla projektowanych rozwiązań; 5) Wykonawca zobligowany jest do wykazania, że oferowane rozwiązania równoważne spełnią zakładane wymagania minimalne; 6) brak określenia „minimum” oznacza wymaganie na poziomie minimalnym, a Wykonawca może zaoferować rozwiązanie o lepszych parametrach; 7) w celu zachowania zasad neutralności technologicznej i konkurencyjności dopuszcza się rozwiązania równoważne do wyspecyfikowanych, przy czym za rozwiązanie równoważne uważa się takie rozwiązanie, które pod względem technologii, wydajności i funkcjonalności nie odbiega lub jest lepsze od technologii funkcjonalności i wydajności wyszczególnionych w rozwiązaniu wyspecyfikowanym; 8) nie podlegają porównaniu cechy rozwiązania właściwe wyłącznie dla rozwiązania wyspecyfikowanego, takie jak: zastrzeżone patenty, własnościowe rozwiązania technologiczne, własnościowe protokoły itp., a jedynie te, które stanowią o istocie całości zakładanych rozwiązań technologicznych i posiadają odniesienie w rozwiązaniu równoważnym. W związku z tym Wykonawca może zaproponować rozwiązania, które realizują takie same funkcjonalności wyspecyfikowane przez Zamawiającego w inny niż podany sposób; 9) przez bardzo zbliżoną (podobną) wartość użytkową rozumie się podobne, z dopuszczeniem nieznacznych różnic niewpływających w żadnym stopniu na całokształt systemu, zachowanie oraz realizowanie podobnych funkcjonalności w danych warunkach, dla których to warunków rozwiązania te są dedykowane. Rozwiązanie równoważne musi zawierać dokumentację potwierdzającą, że spełnia wymagania funkcjonalne Zamawiającego, w tym wyniki porównań, testów czy możliwości oferowanych przez to rozwiązanie w odniesieniu do rozwiązania wyspecyfikowanego; 10) dodatkowo, wszędzie tam, gdzie zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca itp.) materiałów lub normy, aprobaty, specyfikacje i systemy, o których mowa w ustawie Prawo Zamówień Publicznych (zwana dalej ustawą), Zamawiający dopuszcza oferowanie sprzętu lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych takich samych lub lepszych niż wymagane przez Zamawiającego w dokumentacji projektowej, STWIORB, przedmiarach, oraz SIWZ. Zamawiający informuje, że w takiej sytuacji przedmiotowe zapisy są jedynie przykładowe i stanowią wskazanie dla Wykonawcy jakie cechy powinny posiadać składniki użyte do realizacji przedmiotu zamówienia. Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, a także jakościowe (m.in.: wymiary, skład, zastosowany materiał, kolor, odcień, przeznaczenie materiałów i urządzeń, estetyka itp.) jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez Wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez Zamawiającego. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy), konkretny produkt lub materiały przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego w ramach przedmiotu zamówienia materiały, elementy, systemy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego oraz zwrócić się z zapytaniem czy Zamawiający uzna zaproponowane rozwiązania za równoważne. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązania spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te rozwiązania; 11) Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 30 ust. 8 ustawy Pzp wymagania, o których mowa w przywołanym przepisie, Zamawiający określił w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, stanowiących załącznik do SIWZ. W przywołanych w opisie przedmiotu zamówienia norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywane w w/w dokumentach; 12) Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego w ramach przedmiotu zamówienia materiały, elementy, systemy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego oraz zwrócić się z zapytaniem czy Zamawiający uzna zaproponowane rozwiązania za równoważne przy współudziale autora dokumentacji projektowej. 4. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców. 5. Wykonawca ze środków własnych zakupi i dostarczy na budowę wszelkie elementy, urządzenia i materiały konieczne do wykonania robót budowlanych, instalacji, jak również przeznaczone do robót przewidzianych w dokumentacji projektowej. 6. Elementy wyposażenia (urządzenia) oraz materiały muszą być produktami należytej jakości, fabrycznie nowymi, kompletnymi, nieużywanymi, wolnymi od wad materiałowych, konstrukcyjnych i prawnych. 7. Elementy wyposażenia muszą być oznakowane w taki sposób, aby możliwa była identyfikacja produktu jak i producenta. 8. Stosownie do treści art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia polegające na bezpośrednim fizycznym wykonywaniu prac: roboty dekarskie, konserwacyjne i roboty ogólnobudowlane, o których mowa w dokumentacji projektowej i STWiORB na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r.- Kodeks pracy. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa wyżej oraz uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa wyżej oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań zostały zawarte załączniku nr 7A dla części 1 i 7 B dla części 2.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1) wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 1A i/lub 1B do SIWZ, 2) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ, 3) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ, 4) pisemne zobowiązania lub inne dokumenty, w przypadku, gdy Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych, 5) w przypadku podpisania oferty lub poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. Z treści pełnomocnictwa musi jednoznacznie wynikać zakres umocowania do czynności związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, w szczególności do podpisania i złożenia oferty, 6) w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez kilku wykonawców- podpisane przez wszystkie podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia, pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach