Przetargi.pl
Wykonanie prac remontowych w budynku Urzędu Dzielnicy Rembertow al. Gen. A. Chruściela 28: - parter sanitariaty: damski, męski i dla niepełnosprawnych - piętro I sanitariaty: damski, męski

Urząd Miasta Stołecznego Warszawy dla Dzielnicy Rembertów ogłasza przetarg

  • Adres: 04-401 Warszawa, Al. Gen. A. Chruściela
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2019-11-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta Stołecznego Warszawy dla Dzielnicy Rembertów
    Al. Gen. A. Chruściela 28
    04-401 Warszawa, woj. mazowieckie
    REGON: 15259663000900

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie prac remontowych w budynku Urzędu Dzielnicy Rembertow al. Gen. A. Chruściela 28: - parter sanitariaty: damski, męski i dla niepełnosprawnych - piętro I sanitariaty: damski, męski
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    W ramach zamówienia należy wykonać nw. roboty: 1. Roboty rozbiórkowe w łazienkach przeznaczonych do remontu: - demontaż zabudowy sufitowej z paneli blaszanych - demontaż starego wyposażenia łazienek - demontaż stolarki drzwiowej - demontaż istniejących opraw oświetleniowych - rozebranie ścianek działowych 2. Wywóz materiałów pochodzących z rozbiórki i ich utylizacja 3. Obłożenie ścian płytkami ceramicznymi w nowych łazienkach 4. Podniesienie do sufitu ścianek dzielących przedsionki z pomieszczeniami sanitariatów 5. Wykonanie, z przygotowaniem podłoża, posadzek z płytek gres w nowych łazienkach 6. Wykonanie nowej zabudowy sufitowej płytami mineralnymi na stelażu podczepionym do sufitu 7. Zakup i montaż systemowych ścianek działowych z płyt HPL 8. Montaż nowej stolarki drzwiowej 9. Wykonanie w wymaganym zakresie wymiany instalacji wod.-kan. oraz instalacji elektrycznej 10. Zakup i montaż pełnego wyposażenia nowych łazienek, w tym jedna łazienka przystosowana w pełni do korzystanie przez osoby niepełnosprawne w zakresie poruszania 11. Zakup i montaż nowych opraw oświetleniowych LED 12. Prace malarskie z naprawą tynków 13. Prace porządkowe. Projekt wykonawczy obejmuje wykonanie remontu 13 sanitariatów. Tymczasem przedmiotem ww. postępowania jest wykonanie tylko 5 sanitariatów. Szczegółowy zakres robót, opis materiałów zawarte są w projekcie remontu sanitariatów załączonym do materiałów przetargowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45200000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W przypadku, gdy wykonawca polega na zdolnościach zawodowych lub sytuacji innych podmiotów, celem udowodnienia, że będzie dysponował niezbędnym zasobem tych podmiotów w szczególności składa zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Wykonawca składa zobowiązanie (wzór druku załącznik nr 4 do SIWZ). Zamawiający wymaga, aby składany dokument w szczególności zawierał informacje dotyczące w szczególności:  zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu  sposobu wykorzystania zasobu innego podmiotu przez wykonawcę, przy wykonaniu zamówienia,  zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia,  czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą (podwykonawstwo). Uwaga! Informację o podmiotach na zdolnościach lub sytuacji, których Wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy należy zawrzeć w oświadczeniach, o których mowa w części III pkt. 1 i 2 SIWZ. 2. Pełnomocnictwo (o ile dotyczy). 3. Uproszczony kosztorys ofertowy - zgodnie z załączonym do SIWZ przedmiarem robót.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach