Przetargi.pl
Wykonanie prac remontowych w budynku Inspektoratu ZUS w Choszcznie, przy ul. Jagiełły 28, w zakresie: Zadanie nr 1 - Wymiana okien i remont elewacji, Zadanie nr 2 - Dostosowanie oświetlenia w pomieszczeniach biurowych do obowiązujących norm, Zadanie nr 3 - Wymiana wykładzin na zmywalne i malowanie pomieszczeń

Zakład Ubezpieczeń Społecznych w Warszawie, Oddział w Szczecinie ogłasza przetarg

  • Adres: 70-530 Szczecin, ul. Matejki 22
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 91 459 65 77, 91 459 65 78 , fax. 91 459 65 76
  • Data zamieszczenia: 2013-06-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych w Warszawie, Oddział w Szczecinie
    ul. Matejki 22 22
    70-530 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 91 459 65 77, 91 459 65 78, fax. 91 459 65 76
    REGON: 00001775600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie prac remontowych w budynku Inspektoratu ZUS w Choszcznie, przy ul. Jagiełły 28, w zakresie: Zadanie nr 1 - Wymiana okien i remont elewacji, Zadanie nr 2 - Dostosowanie oświetlenia w pomieszczeniach biurowych do obowiązujących norm, Zadanie nr 3 - Wymiana wykładzin na zmywalne i malowanie pomieszczeń
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie prac remontowych w budynku Inspektoratu ZUS w Choszcznie, przy ul. Jagiełły 28, obejmujących 3 zadania: Zadanie nr 1 - Wymiana okien i remont elewacji, Zadanie nr 2 - Dostosowanie oświetlenia w pomieszczeniach biurowych do obowiązujących norm, Zadanie nr 3 - Wymiana wykładzin na zmywalne i malowanie pomieszczeń. Zadanie nr 1: Wymiana okien i remont elewacji w tym: 1).remont elewacji polegający na wymianie docieplenia i struktury elewacyjnej, 2).remont nawierzchni utwardzonej, 3).remont murków znajdujących się przed budynkiem inspektoratu oraz przy podjeździe dla osób niepełnosprawnych, 4).rozbiórka konstrukcji stalowej przed budynkiem, 5).wymiana rynien i rur spustowych, 6).budowa wiaty o powierzchni zabudowy do 9 m2 - zadaszenie przed wejściem. 7).wymiana wykładziny w 4 pomieszczeniach biurowych. Z wyłączeniem wymiany opraw oświetleniowych ( pozycje 48 do 51 przedmiaru robót, opracowanie projektowe, pn. Remont elewacji budynku, nawierzchni z kostki brukowej oraz murków wraz z rozbiórką konstrukcji stalowej przed budynkiem Inspektoratu ZUS w Choszcznie) Zadanie nr 2: Dostosowanie oświetlenia w pomieszczeniach biurowych do obowiązujących norm, w tym: wymiana opraw oświetleniowych ( pozycje 48 do 51 przedmiaru robót, opracowanie projektowe, pn. Remont elewacji budynku, nawierzchni z kostki brukowej oraz murków wraz z rozbiórką konstrukcji stalowej przed budynkiem Inspektoratu ZUS w Choszcznie. Szczegółowy zakres robót przedstawiają następujące opracowania projektowe: 1). Remont elewacji budynku, nawierzchni z kostki brukowej oraz murków wraz z rozbiórką konstrukcji stalowej przed budynkiem Inspektoratu ZUS w Choszcznie, opracowanie projektowe oraz projekt budowlany - Marcin Litwiński, grudzień 2012 r. 2). Przedmiary robót. 3). Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych pn. Remont elewacji budynku, nawierzchni z kostki brukowej oraz murków wraz z rozbiórką konstrukcji stalowej przed budynkiem Inspektoratu ZUS w Choszcznie opracowanie Marcin Litwiński, grudzień 2012 r. Zadanie nr 3: Wymiana wykładzin na zmywalne i malowanie pomieszczeń w tym: 1). Wymianę wykładziny dywanowej oraz paneli w pomieszczeniach biurowych na parterze i I piętrze oraz na ciągu komunikacyjnym na I piętrze na wykładzinę PCV wraz z listwami progowymi na połączeniu: wykładzina PCV, płytki kamienne. Pomieszczenia, w których zostanie wymieniona wykładzina lub panele to: 101, korytarz do pokoju 106 i 106a, 106, 106a, 201, 202, 203, 204, 204a, 206, 206a, 207, 208, 209, 210, 211, 212, 213, 214, 215 oraz ciąg komunikacyjny na I piętrze. 2). Wykonanie robót malarskich we wszystkich pomieszczeniach budynku oraz na ciągach komunikacyjnych. Powierzchnie poszczególnych pomieszczeń zebrano w tabeli. 3). Pomalowanie stolarki drzwiowej w całym budynku, wraz z wymianą okuć (klamek z szyldami) drzwiowych oraz przymocowanie numerów pomieszczeń i dołączenie breloków do kluczy. 4). Remont sufitów podwieszanych na ciągach komunikacyjnych, w sali obsługi klientów oraz w pomieszczeniach 106 i 106a polegający na wymianie uszkodzonych elementów (kasetonów i stelaży), a następnie przemalowaniu wszystkich elementów. 5). Wymianę sufitów podwieszanych w toaletach oraz serwerowni wraz z kratkami wentylacyjnymi. 6). Zamocowanie dwóch drabinek wyłazowych, składanych na I piętrze w miejscach wyjścia na dach. 7). W zakresie instalacji elektrycznej: przeniesienie wyłącznika awaryjnego UPS, przeniesienie wyłącznika pożarowego oraz montaż na parterze na ścianie ciągu komunikacyjnego 14 sztuk wyłączników oświetleniowych. 8). Wymianę drzwi do piwnicy na stalowe o klasie odporności ogniowej EI30 wraz z przymocowaniem numeru pomieszczenia i dołączeniu breloka do kluczy. 9). Wymianę drzwi wejściowych z tyłu budynku. 10). Wykonanie przedłużenia masztu oddechowego zbiorników na olej opałowy z rur stalowych czarnych, ocynkowanych i polakierowanych, o średnicy 2, ponad dach budynku oraz zakończenie go zaworem oddechowym z przerywaczem płomienia zgodnym z Certyfikatem Zgodności UDT CERT Nr 260 CW 001 06.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451112206
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 120 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 8 900,00 zł (słownie: osiem tysięcy dziewięćset złotych).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach