Przetargi.pl
Wykonanie prac remontowych w Akademikach przy ul. Piątkowskiej w Poznaniu

Uniwersytet Przyrodniczy w Poznaniu ogłasza przetarg

  • Adres: 60-637 Poznań, ul. Wojska Polskiego
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 61 8487043, , fax. 61 8955043
  • Data zamieszczenia: 2020-07-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Przyrodniczy w Poznaniu
    ul. Wojska Polskiego 28
    60-637 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 61 8487043, , fax. 61 8955043
    REGON: 18440000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.puls.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia wyższa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie prac remontowych w Akademikach przy ul. Piątkowskiej w Poznaniu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1 Przedmiotem zamówienia są prace remontowe w trzech akademikach zlokalizowanych w Poznaniu przy ul. Piątkowskiej 94 Wykaz robót oraz zakres ich wykonania -Dom Studencki „JURAND” ul. Piątkowska 94, blok 3A Lp. Rodzaj robót Zakres robót Podstawa wyceny 1 Roboty budowlane Pokoje: • Remont 4 segmentów – malowanie • szpachlowanie dziur i nierówności oraz malowanie, jeden przedsionek (707/708) – remont ściany • kompleksowy remont jednego segmentu z przystosowaniem dla niepełnosprawnych tj. dwa pokoje i łazienka przystosowana dla osób niepełnosprawnych. W pokoju trzyosobowym oraz łazience wymiana drzwi na 90 cm. Wejście do pokoju dwuosobowego poszerzyć do 90 cm bez montażu drzwi. W łazience prysznic, toaleta oraz umywalka dla niepełnosprawnych zgodnie z wymogami Remont biura: • wymiana podłogi, • malowanie, • obniżenie sufitu, • nowe oświetlenie • malowanie małej kuchni w biurze (wymiana kafli, wymiana zlewu, oświetlenie) 7 m kw. Remont portierni: • szpachlowanie dziur i nierówności oraz malowanie Inne: • Montaż 40 rolet Kuchnie: • Malowanie 10 kuchni + wymiana 2 płyt ceramicznych (3 fazowe, 4 pola) Przedmiary robót Dom Studencki „DANUŚKA” ul. Piątkowska 94, blok 3B Lp. Rodzaj robót Zakres robót Podstawa wyceny 1 Roboty budowlane Pokoje: • kompleksowy remont jednego segmentu z przystosowaniem dla niepełnosprawnych tj. dwa pokoje i łazienka przystosowana dla osób niepełnosprawnych. W pokoju trzyosobowym oraz łazience wymiana drzwi na 90 cm. Wejście do pokoju dwuosobowego poszerzyć do 90 cm bez montażu drzwi. W łazience prysznic, toaleta oraz umywalka dla niepełnosprawnych zgodnie z wymogami. Remont portierni: • malowanie, • obniżenie sufitu, Inne: • Montaż 40 rolet • Remont biura: malowanie, szpachlowanie ścian, wymiana podłogi, obniżenie sufitu wraz z montażem nowego oświetlenia. • Wymiana drzwi p.poż segment 921/922, 121/122 • Malowanie 10 kuchni + 2 płyty ceramiczne (3 fazowe, 4 pola), wymiana oświetlenia na LED 20 szt.. Przedmiary robót Dom Studencki „MAĆKO” ul. Piątkowska 94, blok 3C Lp. Rodzaj robót Zakres robót Podstawa wyceny 1 Roboty budowlane DS. „Maćko” Remont 40 pokoi i 20 przedsionków Opis: • 20 pokoi 2 os. • 20 pokoi 3 os. • 20 przedsionków • malowanie (pokoje, korytarz, sufity w łazienkach) • wymiana silikonów - 20 łazienek • wymiana 5 kabin i brodzików • wymiana instalacji ppoż. • wymiana oświetlenia (60 lamp, tj. 3 os. – 40 szt. 2 os. – 20 szt.) • wymiana podłóg – 40 szt. • przebudowa inst. elektrycznej zgodnie z projektem architektonicznym nowych pokoi/ mebli, Warsztat: • wymiana podłogi – warsztat rzemieślnika • wymiana drzwi – warsztat rzemieślnika Wymiana drzwi • wymiana drzwi p.poż w pokoju: 803,811,903 Portiernia: • remont portierni (malowanie), • wymiana oświetlenia, • obniżenie sufitu Inne: • malowanie kuchni i przedsionków (10 szt.) + montaż lamp Led 20 szt. , montaż 2 płyt ceramicznych (3 fazowe, 4 pola) • Montaż 40 szt. rolet Przedmiary robót UWAGA Ofertę należy przygotować na podstawie przedmiarów robót, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz informacji zawartych w SIWZ. Domy Studenckie w części nie-remontowanej będą czynne. 3.4 Domy Studenckie zostały wybudowane w latach siedemdziesiątych. Są to budynki podpiwniczone, dwunastokondygnacyjne przykryte dachem płaskim krytym papą. Podstawowe dane każdego z budynków: • Powierzchnia zabudowy – 818,00 m2 • Powierzchnia użytkowa – 5.089,00 m2 • Kubatura budynku – 26.448,00 m3 Zamawiający wymaga udzielenia minimum 12 miesięcy gwarancji na wykonanie całości przedmiotu zamówienia. 3.5. Wymagania dotyczące materiałów - użyte materiały winny być w I gatunku jakościowym, posiadające dopuszczenia do stosowania w budownictwie, zapewniające pełną sprawność eksploatacyjną. Na etapie wykonywania robót budowlanych Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć deklaracje zgodności, certyfikaty na użyte materiały z wymaganymi załącznikami przed ich wbudowaniem. 3.6. Wykonawca odpowiedzialny jest za całokształt, w tym: za przebieg i terminowe wykonanie zamówienia, za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia, spełnienie innych wymagań wynikających z obowiązujących przepisów prawa. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za realizację robót, a w przypadku wykonania ich niezgodnie z ustawą Prawo budowlane lub uszkodzeniem obiektu - jest zobowiązany do przywrócenia stanu pierwotnego i usunięcia powstałych usterek na własny koszt. 3.7. Zastosowane w przedmiarach robót i w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót wskazania pochodzenia wyrobów służą określeniu standardów cech technicznych i jakościowych. Wykonawca może zastosować wskazany lub równoważny inny wyrób spełniający wymogi techniczne i jakościowe oraz posiadający właściwości użytkowe nie gorsze niż określone w dokumentacji. Wykonawca, który chce zaoferować materiały równoważne, musi je wykazać w ofercie i załączyć dokumentację potwierdzającą ich równoważność. 3.8 Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy, wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art.22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 roku – Kodeks pracy* ( t. j. Dz. U. z 2019 poz. 1040 z późn. zm.): *art.22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1976 roku – Kodeks pracy: Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca -do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem. 3.8.1. Sposób i okres wymaganego zatrudnienia osób realizujących czynności w zakresie realizacji zamówienia: Zamawiający wymaga, aby osoby realizujące przedmiot zamówienia, które wykonywać będą czynności bezpośrednio na placu budowy zostały zatrudnione na podstawie umowy o pracę. W przypadku rozwiązania stosunku pracy z osobą/osobami zatrudnionymi na umowę o pracę przed zakończeniem wykonania przedmiotu umowy, to wówczas Wykonawca zobowiązuje się do niezwłocznego zatrudnienia na to miejsce innej osoby/osób. 3.8.2. Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) Czynności robotnika zostały opisane w przedmiarach robót oraz STWiORB . 3.8.3. Uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań: 3.8.3.1. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób na umowę o pracę: a) Roboty budowlane będą świadczone przez osoby wymienione w wykazie pracowników wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia stanowiącym załącznik nr 2A do umowy. b) Wykonawca w terminie do 10 dni licząc od dnia zawarcia umowy będzie zobowiązany do przedstawienia zamawiającemu dokumentów potwierdzających sposób zatrudnienia ww. osób (kopię umów o pracę), a także oświadczenia ww. osób, że są zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 roku – Kodeks pracy z uwzględnieniem minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust.3–5 ustawy z dnia 10 października 2002 roku o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (t.j. Dz. u. z 2018 roku, poz.2177 z 2019r. poz. 1564) przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia, c) Wykonawca na każde pisemne żądanie zamawiającego w terminie do 5 dni roboczych przedkładał będzie zamawiającemu raport stanu i sposobu zatrudnienia ww. osób, oświadczenia zatrudnionych osób o otrzymaniu pensji, przedkładał dowody odprowadzenia składek ZUS, przez cały okres realizacji zamówienia. 3.8.3.2. Sankcje z tytułu niespełnienia wymagań w zakresie zatrudnienia osób na umowę o pracę: a) W przypadku nie przedstawienia w terminie informacji, o której mowa w pkt.3.8.3.1 b) i c) SIWZ wykonawca będzie każdorazowo płacił zamawiającemu karę w wysokości 500,00 PLN. b) W przypadku dwukrotnego nie wywiązania się z obowiązku wskazanego w pkt.3.8.3.1 b) i c) SIWZ lub zmiany sposobu zatrudnienia osób wskazanych w ofercie, zamawiający ma prawo odstąpić od umowy i naliczy dodatkowo kary umowne wskazane w projekcie umowy jak za odstąpienie od umowy. 3.9 Komplet dokumentacji technicznej opisującej przedmiot zamówienia stanowi załącznik do SIWZ: 3.9.1. Przedmiary robót: Dom Studencki „JURAND” ul. Piątkowska 94, blok 3A Kosztorys ślepy (w dwóch wersjach: arkusz Excela i ath) L.p. Zakres prac 1 DS A Jurand kompleksowy remont segmentu dla niepełnosprawnych 2 DS A Jurand Malowanie kuchni i przedsionków 10 kpl 3 DS A Jurand remont 4 segmentów 4 DS A Jurand remont Biura 5 DS A Jurand remont portierni - Dom Studencki „Danuśka” ul. Piątkowska 94, blok 3B Kosztorys ślepy (w dwóch wersjach: arkusz Excela i ath) L.p. Zakres prac 1 DS B Danuska kompleksowy remont segmentu dla niepełnosprawnych 2 DS B Danuska remont biura + wymiana rolet + roboty zewnętrzne 3 DS B Danuska remont portierni 4 DS B Danuśka Malowanie kuchni i przedsionków 10 kpl Dom Studencki „Maćko” ul. Piątkowska 94, blok 3C a. Kosztorys ślepy (w dwóch wersjach: arkusz Excela i ath) L.p. Zakres prac 1 DS C Maćko Malowanie kuchni i przedsionków 10 kpl 2 DS C Maćko remont 20 segmentów + wymiana rolet + roboty zewnętrzne 3 DS C Maćko remont portierni 4 DS C Maćko remont warsztatu 5 DS Maćko instalacja p.poż 3.9.2. Opis wykonania wymiany Instalacji sygnalizacji pożaru 3.9.3. Specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych Tytuł STWIORB S.1 Specyfikacje Technicznego Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych 3.10. Miejsce realizacji: Domy Studenckie przy ul. Piątkowskiej 94 w Poznaniu. Wymagania dotyczące robót – wszystkie prace winny być zrealizowane zgodnie z przepisami, obowiązującymi normami, warunkami technicznymi i sztuką budowlaną, przepisami bhp, ppoż. oraz z zaleceniami inspektorów nadzoru. Roboty należy prowadzić zgodnie z wymogami zawartymi w załączonej dokumentacji technicznej, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robot budowlanych oraz wytycznymi niniejszej specyfikacji i jej załącznikach. 3.11. Postanowienie dotyczące udziału podwykonawców w wykonaniu zamówienia publicznego. a) Zamawiający dopuszcza udział podwykonawców w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia. Jeżeli Wykonawca ma zamiar realizować elementy przedmiotu zamówienia z udziałem podwykonawców (jeśli wiadomo Wykonawcy co do nazwy firmy podwykonawcy na etapie składania ofert to wówczas wypełnia kolumnę 1 i koniecznie kolumnę 2 w poniższej tabeli.) Firma (nazwa Podwykonawcy z podaniem dokładnego adresu Element zamówienia, który Wykonawca zamierza powierzyć Podwykonawcy 1. 2. ............ ............ ............ ............
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium może być wniesione w: 2.1 pieniądzu, 2.2 poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 2.3 gwarancjach bankowych, 2.4 gwarancjach ubezpieczeniowych, 2.5 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 r. poz. 110). 3. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego o numerze Santander Bank Polska S.A. 14 1090 1362 0000 0001 4650 6014
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.1 formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ 1.2 Pełnomocnictwo 1.3 Załącznik nr 10 – Zestawienie materiałów (wzór wg Załącznika nr 10 do SIWZ).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach