Przetargi.pl
Wykonanie prac remontowych, doposażenia pomieszczeń holu budynku oraz Sali Ślubów Urzędu Stanu Cywilnego znajdujących się na parterze budynku położonym przy ul. Wyspiańskiego 35 C w Świnoujściu

Zakład Gospodarki Mieszkaniowej ogłasza przetarg

  • Adres: 72-600 Świnoujście, ul. Monte Cassino 8
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 91 3212280, 3212631 w. 34
  • Data zamieszczenia: 2014-11-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej
    ul. Monte Cassino 8 8
    72-600 Świnoujście, woj. zachodniopomorskie
    tel. 91 3212280, 3212631 w. 34
    REGON: 81050658600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://zgm.swinoujscie.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie prac remontowych, doposażenia pomieszczeń holu budynku oraz Sali Ślubów Urzędu Stanu Cywilnego znajdujących się na parterze budynku położonym przy ul. Wyspiańskiego 35 C w Świnoujściu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zamówienie zostało podzielone na 2 części i obejmuje: 1. Wykonanie prac remontowych Szczegółowy zakres usług przedstawiono w załączniku nr 1 do SIWZ. 2. Dostawę, wniesienie, montaż ustawienie uruchomienie przedmiotów (wykaz w załączniku nr 2 do SIWZ) wraz z transportem do Sali Ślubów mieszczącej się w budynku położonym przy ul. Wyspiańskiego 35 C w Świnoujściu; 2. Dostarczone przedmioty (załączniku nr 2 do SIWZ) muszą być: 1) fabrycznie nowe, nieużywane, 2) bez wad i uszkodzeń, 3) pochodzić z bieżącej produkcji (2014 r.), 4) posiadać dokumenty wymagane obowiązującymi przepisami tj. ustawą z dnia 30 sierpnia 2002 r. o systemie oceny zgodności (tekst jedn. Dz. U. z 2010 r., Nr 138, poz. 935 ze. zm.) potwierdzające oznakowanie CE (deklaracja zgodności lub certyfikat CE), 5) Zamawiający bezwzględnie będzie wymagał aby wszystkie materiały wykończeniowe i elementy wyposażenia wnętrz (kolory farb, tapety, okładziny, oprawy świetlne itp.) Wykonawca przedstawił w naturze celem uzyskania akceptacji Zamawiającego i projektanta nie spełnienie tego warunku będzie skutkowało rozwiązaniem umowy. 3. Do przedmiotów (załącznik nr 2 do SIWZ) winny być dołączone karty gwarancyjne w języku polskim. 4. Jeśli w opisach występują: nazwy konkretnego producenta, modelu, typu, konkretny symbol producenta lub produkt czy nazwy z konkretnego katalogu należy to traktować jedynie jako pomoc (model wzorcowy) w opisie przedmiotu zamówienia. W każdym przypadku dopuszczalne są produkty równoważne (za wyjątkiem kolorystyki) przy czym Wykonawca obowiązany jest wykazać, że oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. 5. Użyte do prac materiały powinny posiadać atesty dopuszczające do stosowania w budownictwie lub jeśli są przedmiotem norm, zaświadczenie producenta o zgodności z nadaną normą. Wszystkie prace wykończeniowe należy wykonać zgodnie z dokumentacją, normami, przepisami, sztuką budowlaną, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, przedmiarem robót z normami ze współczesną wiedzą i SIWZ. 6. Jeśli z przyczyn technicznych wykonanie prac wymaga ingerencji w instalacje będące poza zakresem wykończenia lub w inny sposób narusza pomieszczenia sąsiadujące, będące poza obszarem, który jest przedmiotem zamówienia, to rejon ten powinien być naprawiony i wykończony zgodnie ze stanem pierwotnym. 7. Dokumenty niezbędne do odbioru przedmiotu zamówienia: - Deklaracje i dopuszczenia sprzętu i urządzeń do użytku. - Protokołu z prób i sprawdzeń, - Wszystkie przedmioty (załącznik nr 2 do SIWZ) winne posiadać oznaczenie CE, - Karty gwarancyjne wypełnione i opieczętowane przez Wykonawcę, - W przypadku zastosowania innych materiałów posiadających odmienne parametry niż w skazane w specyfikacji Wykonawca do odbioru zobowiązany jest przedstawić niezbędne materiały i opracowania a także porównania stanowiące dla Zamawiającego możliwość oceny, że zastosowany materiał, urządzenie lub części posiadają nie gorsze parametry niż podstawowe zawarte w SIWZ. 8. Warunki wykonania zamówienia zawarte są we wzorze umowy załącznik nr 9 i 10 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium (dla każdej części osobno) w wysokości 6 000,00 zł (słownie: sześć tysiący złotych 00/100). W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wnoszone jest jedno wadium. W formie pieniężnej należy wnieść w terminie do dnia 02/12/2014 r. do godziny 14:30 decyduje termin wpływu środków do rachunek bankowy Zamawiającego. W innej formie należy złożyć w terminie do dnia 02/12/2014 r. w Siedzibie Zamawiającego pok. 22 do godz. 11:30. 2.Wykonawca wnosi wadium w wybranej przez siebie, wymienionej poniżej, formie: 1) w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: z adnotacją WADIUM-przetarg - Sala ślubów ul. Wyspiańskiego 35 c w Świnoujściu część 1 (2) nr konta bankowego Zamawiającego: PEKAO SA O Świnoujście nr 63 1240 3914 1111 0000 3088 5813, 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), 3) w gwarancjach bankowych, 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn. Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 3. Wadium może być wniesione w jednej z ww. form. 4. W przypadku gdy Wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji bankowej lub gwarancji ubezpieczeniowej z treści gwarancji musi w szczególności jednoznacznie wynikać: 1) zobowiązanie Gwaranta (banku, zakładu ubezpieczeń) do zapłaty całej kwoty wadium nieodwołalnie i bezwarunkowo na pierwsze żądanie Zamawiającego (Beneficjenta gwarancji), 2) termin obowiązywania gwarancji, który nie może być krótszy niż termin związania ofertą, 3) miejsce i termin zwrotu gwarancji. 5. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6. Wykonawca, który nie zabezpieczył swojej oferty akceptowaną formą wadium zostanie przez Zamawiającego wykluczony, a jego oferta odrzucona. 7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami w sytuacji, gdy: 1) Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) spowodował, że zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po jego stronie, 2) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 8. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4 a ustawy. 9.Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 10. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 11. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 12. Na wniosek Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą Zamawiający zaliczy wadium wpłacone w pieniądzu na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 13. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę, 14. W ofercie należy wskazać nr konta, na które Zamawiający ma zwrócić wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://zgm.swinoujscie.pl/ OGŁOSZENIA/PRZETARGI > Zamówienia Publiczne - przetargi
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach