Przetargi.pl
Wykonanie prac remontowych, awaryjnych w zasobach komunalnych, wspólnotach mieszkaniowych w budynkach mieszkalnych znajdujących się na terenie Miasta i Gminy Międzychód zarządzanych przez Zamawiającego

Miejska Spółka Komunalna "Aqualift" sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 64-400 Międzychód, ul. Bolesława Chrobrego
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 95 7482042 w. 41 , fax. 957 482 043
  • Data zamieszczenia: 2020-11-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejska Spółka Komunalna "Aqualift" sp. z o.o.
    ul. Bolesława Chrobrego 24
    64-400 Międzychód, woj. wielkopolskie
    tel. 95 7482042 w. 41, fax. 957 482 043
    REGON: 30199386700000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie prac remontowych, awaryjnych w zasobach komunalnych, wspólnotach mieszkaniowych w budynkach mieszkalnych znajdujących się na terenie Miasta i Gminy Międzychód zarządzanych przez Zamawiającego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonanie prac remontowych, awaryjnych w zasobach komunalnych, wspólnotach mieszkaniowych w budynkach mieszkalnych znajdujących się na terenie Miasta i Gminy Międzychód. Prace remontowe wykonywane w zasobach będących we władaniu Miejskiej Spółki Komunalnej AQUALIFT obejmują: instalacje centralnego ogrzewania, wodno - kanalizacyjne, gazowe - wewnętrzne; instalacje elektryczne; roboty ogólnobudowlane (z wyłączeniem robót malarskich i dekarskich); roboty malarskie; roboty zduńskie; roboty dekarskie; roboty stolarskie. Zamówienie jest podzielone na części oferent określa jakie usługi będzie realizował na podstawie złożonej oferty. Oferent może złożyć ofertę na kilka rodzajów usług lecz dla każdej winien dołączyć osobny "formularz ofertowy wykonawcy" (załącznik nr 1). Dokumenty i załączniki wymagane w siwz składane są w jednym egzemplarzu. Zakres prac objętych zamówieniem obejmuje drobne prace remontowe których suma zleceń w rocznym zestawieniu dla każdej części nie przekracza wartości 30.000 EURO. Za wykonanie robót stanowiących przedmiot niniejszej umowy Zamawiający zapłaci Wykonawcy wynagrodzenie wynikające z ilości robót wykonanych i przyjętych przez Zamawiającego oraz składników cenotwórczych podanych w ofercie. Roboty awaryjne będą każdorazowo zgłaszane przez Zamawiającego telefonicznie bądź osobiście, a Wykonawca zobowiązuje się do bezzwłocznego przystąpienia do usunięcia awarii. Roboty remontowe będą zgłaszane Wykonawcy w formie zlecenia telefonicznego lub pocztą elektroniczna. Nieterminowe przystąpienie do wykonania prac automatycznie unieważnią zlecenie i jest traktowane jako odstąpienie przez Wykonawcę
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: a. Potwierdzeniem spełnienia warunki jest przedstawienie zgłoszenia działalności gospodarczej w której określony jest zakres oferowanych usług lub oświadczenie o posiadanych kwalifikacjach.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach