Przetargi.pl
Wykonanie prac remontowo budowlanych związanych z wykonaniem izolacji przeciwwilgociowej fundamentów, odtworzeniem muru pruskiego, wymianą pokrycia dachowego wraz z robotami towarzyszącymi na budynku lokomotywowni i hali napraw wagonów kolei wąskotorowej - Etap I

Powiat Przeworski ogłasza przetarg

  • Adres: 37-200 Przeworsk, Jagiellońska
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 16 648 70 09, , fax. 16 648 94 84
  • Data zamieszczenia: 2020-08-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Przeworski
    Jagiellońska 10
    37-200 Przeworsk, woj. podkarpackie
    tel. 16 648 70 09, , fax. 16 648 94 84
    REGON: 65090025200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatprzeworsk.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie prac remontowo budowlanych związanych z wykonaniem izolacji przeciwwilgociowej fundamentów, odtworzeniem muru pruskiego, wymianą pokrycia dachowego wraz z robotami towarzyszącymi na budynku lokomotywowni i hali napraw wagonów kolei wąskotorowej - Etap I
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia obejmuje wykonanie prac remontowo - konserwatorskich budynku Lokomotywowni i Hali Napraw Wagonów (budynek B) w Przeworsku przy linii Kolei Dojazdowej Przeworsk – Dynów w ramach zadania pn. ,, Wykonanie prac remontowo budowlanych związanych z wykonaniem izolacji przeciwwilgociowej fundamentów, odtworzeniem muru pruskiego, wymianą pokrycia dachowego wraz z robotami towarzyszącymi na budynku lokomotywowni i hali napraw wagonów kolei wąskotorowej - Etap I” zgodnie z zakresem robot wynikających dokumentacji projektowej oraz przedmiaru robót –załącznik nr 10 i 11 i 11a do SIWZ. 2. Zakres robót obejmuje w szczególności: 1) Roboty demontażowe instalacji odgromowej, 2) Roboty demontażowe pokrycia dachowego i więźby dachowej, 3) Roboty demontażowe instalacji elektrycznej, 4) Wykonanie nowej więźby dachowej wraz z pokryciem płytami warstwowymi dachowymi, 5) Wykonanie nowej instalacji odgromowej, 6) Odtworzenie ściany zewnętrznej muru pruskiego – segment A, 7) Izolacja przeciwwilgociowa ścian fundamentowych, 8) Drenaż opaskowy, 9) Odtworzenie kominów, 10) Wymiana stolarki okiennej w murze pruskim, 11) Zakup i montaż wentylatorów dachowych, 12) Wykonanie nowej instalacji elektrycznej zasilającej lampy i wentylatory dachowe. Zamawiający informuje jednocześnie, iż zakres wykonywanych robót jest węższy niż ujęty w posiadanej przez Zamawiającego dokumentacji projektowej na Remont lokomotywowni i hali napraw wagonów w Przeworsku i obejmuje wyłączenie zakres prac określony w załączonym przedmiarze – załącznik o nazwie: Przedmiar robót Lokomotywownia (zał. Nr 11) oraz załącznik Nr 11a – Parametry techniczne płyty warstwowej uzgodnione przez Wojewódzki Urząd Ochrony Zabytków w Przemyślu. 3. Budynek Lokomotywowni i Hali Napraw Wagonów w Przeworsku znajduje się przy ul. Lubomirskich 14, wpisany jest do rejestru zabytku pod nr A-463, z tego względu podlega ścisłej ochronie konserwatorskiej. 3. Warunki prowadzenia robót budowlanych: 1) Roboty związane z przedmiotową inwestycją należy prowadzić: a) zgodnie z zatwierdzonym projektem budowlanym, obowiązującymi przepisami, sztuką budowlaną oraz w granicach terenu objętego pozwoleniem, b) zgodnie z warunkami określonymi w uzyskanych uzgodnieniach, pozwoleniach i opiniach a w szczególności zawartymi w: • decyzji Podkarpackiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Przemyślu z dnia 7 lutego 2019r. znak IRN-II.5142.20.2019.EB • decyzji Podkarpackiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Przemyślu z dnia 3 października 2019r. znak IRN-II.5142.20.2019.EB • decyzji Nr 16/18 Wojewody Podkarpackiego z dnia 28 czerwca 2018r. znak I-V.7840.7.22.2018 • decyzji Wojewody Podkarpackiego z dnia 20 marca 2020r. znak I-V.7840.7.10.2020 c) wszystkie prace budowlane prowadzić zgodnie z BHP i wykonywać je zgodnie z uzyskanymi opiniami i uzgodnieniami, d) przed przystąpieniem do prowadzenia robót należy odpowiednio zabezpieczyć teren budowy. 4. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji jakości na przedmiot zamówienia. Okres gwarancji jest jednym z kryteriów oceny ofert przy czym minimalny dopuszczalny okres gwarancji wynosi 24 miesiące, a maksymalny 60 miesięcy, licząc od dnia odbioru końcowego. 5. Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej przedmiotu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Zamawiający informuje jednocześnie, iż zalecana wizja lokalna nie stanowi wiążącego elementu SIWZ w rozumieniu art. 9a ust. 2 ustawy Pzp. 6. Materiały, rozwiązania równoważne 1) Tam, gdzie w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót lub w przedmiarach robót został wskazany znak towarowy (marka), producent, dostawca, partner, pochodzenie materiałów lub wskazanie norm, aprobat, specyfikacji technicznej lub systemów odniesień, o których mowa w art. 30 ust 1 – 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań „równoważnych” pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych pod warunkiem, że zagwarantują one realizację robót w zgodzie z opracowaną dokumentacją oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w niniejszej SIWZ. 2) Tam, gdzie w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót lub w przedmiarach przedmiot zamówienia został opisany za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa wart. 30 ust. 1-3 Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. 3) Ilekroć w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, dokumentacji technicznej mowa jest o polskich normach, należy przez to rozumieć polskie normy przenoszące normy europejskie lub normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego, a w ich braku inne stosowne normy w kolejności zgodnej z art. 30 ust. 2 i 3 ustawy Pzp. 4) Materiały równoważne w żadnym stopniu nie mogą obniżyć standardu i nie mogą zmienić zasad oraz rozwiązań technicznych przyjętych w dokumentacji projektowej, a tym samym nie mogą powodować konieczności przeprojektowania jakichkolwiek elementów, ani nie mogą pozbawiać Użytkownika żadnych wydajności, funkcjonalności, użyteczności opisanych lub wynikających z dokumentacji projektowej. 5) Wykonawca składający ofertę równoważną będzie zobowiązany do udowodnienia zamawiającemu, że oferowane przez niego urządzenia lub materiały są równoważne w stosunku do zaproponowanych w projekcie. Wykonawca przedstawi niezbędne informacje dotyczące przyjętych do oferty materiałów potwierdzające równoważność oferowanych urządzeń w stosunku do zaproponowanych w dokumentacji projektowej. 7. RODZAJ CZYNNOŚCI NIEZBĘDNYCH DO REALIZACJI ZAMÓWIENIA, KTÓRYCH DOTYCZĄ WYMAGANIA ZATRUDNIENIA NA UMOWĘ O PRACĘ PRZEZ WYKONAWCĘ LUB PODWYKONAWCĘ OSÓB WYKONUJĄCYCH CZYNNOŚCI W TRAKCIE REALIZACJI ZAMÓWIENIA: 1) Stosownie do dyspozycji art. 29 ust. 3a ustawy Zamawiający żąda, aby w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca lub Podwykonawca zatrudniał na podstawie umowy o pracę, w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 1320 z późn. zm.), osoby wykonujące wskazane poniżej czynności, w zakresie zgodnym z dokumentacją, związane z: 1) Roboty demontażowe instalacji odgromowej, 2) Roboty demontażowe pokrycia dachowego i więźby dachowej, 3) Roboty demontażowe instalacji elektrycznej, 4) Wykonanie nowej więźby dachowej wraz z pokryciem płytami warstwowymi dachowymi, 5) Wykonanie nowej instalacji odgromowej, 6) Odtworzenie ściany zewnętrznej muru pruskiego – segment A, 7) Izolacja przeciwwilgociowa ścian fundamentowych, 8) Drenaż opaskowy, 9) Odtworzenie kominów, 10) Wymiana stolarki okiennej w murze pruskim, 11) Zakup i montaż wentylatorów dachowych, 12) Wykonanie nowej instalacji elektrycznej zasilającej lampy i wentylatory dachowe. za wyjątkiem osób odpowiedzialnych za kierowanie budową tj. kierownika budowy i kierowników robót oraz innych osób sprawujących samodzielne funkcje techniczne lub nadzorcze. 2) W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 3) W celu weryfikacji zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia Wykonawca przedłoży Zamawiającemu na każde jego wezwanie: a) oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu pracownika na podstawie umowy o pracę zawierających informacje, w tym dane osobowe, niezbędne do weryfikacji zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, w szczególności imię i nazwisko zatrudnionego pracownika, datę zawarcia umowy o pracę, rodzaj umowy o pracę oraz zakres obowiązków pracownika. 4) Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej we wzorze umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodu w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności. 5) W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45210000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wykonawca zobowiązany jest do złożenia wraz z ofertą wypełnionego Formularza ,,Doświadczenie zawodowe Kierownika budowy”– załącznik nr 8 do SIWZ, który jest niezbędnym dokumentem do oceny oferty w zakresie kryterium oceny określonym w rozdziale XIII niniejszej SIWZ. 2.Wykonawca zobowiązany jest do złożenia wraz z ofertą Kosztorys ofertowy opracowany metodą kalkulacji szczegółowej zawierający elementy wskazane w rozdziale XII SIWZ, stanowiący integralną część oferty na podstawie którego została wyliczona wartość oferty wskazana w Formularzu ofertowym. 3. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu w zakresie przesłanki wykluczenia, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 - oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust.1 pkt 23 ustawy Pzp (wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 6 do SIWZ), a w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Oświadczenie to wykonawca przekazuje zamawiającemu w terminie 3 dni od zamieszczenia przez zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp (Informacja z otwarcia ofert). 4.PRZEDSTAWIANE DOKUMENTY W PRZYPADKU WYKONAWCY MAJĄCEGO SIEDZIBĘ LUB MIEJSCE ZAMIESZKANIA POZA TERYTORIUM RZECZYPOSPOLITEJ POLSKIEJ 4.1. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w pkt 2 ppkt 2 lit. a) rozdziału VI SIWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości- wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4.3. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 4.1, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby . 4.4. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 5. w przypadku polegania na zasobach innych podmiotów – dokumenty potwierdzające, że Wykonawca będzie dysponowała tymi zasobami, np. zobowiązanie, o którym mowa w punkcie 6 rozdziału VI SIWZ, 6. pełnomocnictwo dla osoby/osób podpisującej/cych ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu wykonawcy składającego ofertę, gdy prawo do podpisania oferty nie wynika z dokumentów rejestrowych (w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność przez notariusza), 7. pełnomocnictwo ustanawiającego Pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - gdy ofertę składają wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego - w formie oryginału albo kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, ustanawiające pełnomocnika.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach