Przetargi.pl
Wykonanie prac remontowo-budowlanych w Pawilonach szpitalnych Spec. Psych ZOZ w Lodzi, ul. Aleksandrowska 159

Specjalistyczny Psychiatryczny Zespół Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 91-229 Łódź, ul. Aleksandrowska 159
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 042 6529639 , fax. 042 6528620
  • Data zamieszczenia: 2012-04-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Specjalistyczny Psychiatryczny Zespół Opieki Zdrowotnej
    ul. Aleksandrowska 159 159
    91-229 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 042 6529639, fax. 042 6528620
    REGON: 00029718700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.psychiatria-lodz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie prac remontowo-budowlanych w Pawilonach szpitalnych Spec. Psych ZOZ w Lodzi, ul. Aleksandrowska 159
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia podzielony jest na cztery Pakiety t.j.: PAKIET I: Wykonanie prac w Pawilonie III Spec. Psych ZOZ w Łodzi, przy ul. Aleksandrowskiej 159 wg załączonego rzutu parteru PAKIET II: Wykonanie prac adaptacyjnych w Pawilonie X Spec. Psych ZOZ w Łodzi, przy ul. Aleksandrowskiej 159 PAKIET III: Przeprowadzenie remontu pomieszczeń w Pawilonie IV Spec.Psych ZOZ w Łodzi, przy ul. Aleksandrowskiej 159 PAKIET IV :Wymiana wykładzin podłogowych Pawilonach V,VIII,IX Spec. Psych ZOZ w Łodzi, przy ul. Aleksandrowskiej 159 Charakterystyka prac wchodzących w zakres zamówienia: PAKIET I: Wykonanie prac w Pawilonie III Spec. Psych ZOZ w Łodzi, przy ul. Aleksandrowskiej 159wg załączonego rzutu - obejmuje 3 zadania ZADANIE 1 : Przeprowadzenie remontu pomieszczeń Poradni Zdrowia Psychicznego dla dzieci Zakres robót obejmuje roboty malarskie, roboty instalacyjne, roboty wykończeniowe zgodnie z załączonym przedmiarem Termin wykonania Zadania Zamawiający ustala na 30 dni kalendarzowych liczonych od daty podpisania umowy. Pomieszczenia przeznaczone do remontu są pomieszczeniami wyłączonymi z użytkowania . ZADANIE 2: Przeprowadzenie remontu pomieszczeń Poradni Zdrowia Psychicznego dla dorosłych w północnej części parteru Pawilonu III Zakres robót obejmuje roboty malarskie, instalacyjne, wykończeniowe zgodnie z załączonym przedmiarem oraz dodatkowo do wykonania planowane jest wejście od strony zachodniej Pawilonu. Termin wykonania Zadania Zamawiający ustala na 30 dni kalendarzowych liczonych od daty podpisania umowy. Pomieszczenia przeznaczone do remontu są pomieszczeniami wyłączonymi z użytkowania. ZADANIE 3: Przeprowadzenie remontu pomieszczeń Oddziału Dziennego dla dzieci w południowej części parteru Pawilonu III Zakres robót obejmuje roboty malarskie,roboty instalacyjne, roboty wykończeniowe zgodnie z załączonym przedmiarem Termin wykonania Zadania Zamawiający ustala na 30 dni kalendarzowych liczonych od daty podpisania umowy. Pomieszczenia przeznaczone do remontu są pomieszczeniami wyłączonymi z użytkowania. Przedmiot zamówienia szczegółowo określają załączniki-OPISY TECHNICZNE,Kosztorysy ofertowe Pakiet I-Pawilon III - stanowiący załącznik nr. 1 PAKIET II:Wykonanie prac adaptacyjnych w Pawilonie X Spec. Psych ZOZ w Łodzi, przy ul. Aleksandrowskiej 159 Miejscem wykonania prac są użytkowane pomieszczenia Oddziału XC znajdującego się na I piętrze Pawilonu X . Wykaz pomieszczeń oraz zakres prac zawiera Przedmiar robót . Prace w pomieszczeniach będą wykonywane w czynnym Oddziale i nie mogą utrudniać prawidłowego funkcjonowania oddziału oraz muszą być przeprowadzane z zachowaniem wszelkich zasad BHP oraz Ppoż . Ze względu na fakt, iż prace wykonywane muszą być w czynnym Oddziale, Zamawiający po podpisaniu umowy z wybranym Wykonawcą ustali harmonogram prac w porozumieniu z Ordynatorem Oddziału , jednakże termin końcowego odbioru prac nie może przekroczyć 20.07.2012 r Przedmiot zamówienia szczegółowo określa Opis techniczny, przedmiar robót Pakiet II- Pawilon X -stanowiący załącznik nr 2 PAKIET III: Przeprowadzenie remontu pomieszczeń w Pawilonie IV Spec. Psych ZOZ w Łodzi, przy ul. Aleksandrowskiej 159 Miejscem wykonania prac są użytkowane pomieszczenia Oddziału IV . Wykaz pomieszczeń oraz zakres prac zawiera Przedmiar robót stanowiący zał. 3 do SIWZ - Przedmiar robót Pawilon IV Prace w pomieszczeniach będą wykonywane w czynnym Oddziale i nie mogą utrudniać prawidłowego funkcjonowania oddziału oraz muszą być przeprowadzane z zachowaniem wszelkich zasad BHP oraz Ppoż . Ze względu na fakt, iż prace wykonywane muszą być w czynnym Oddziale, Zamawiający po podpisaniu umowy z wybranym Wykonawcą ustali harmonogram prac w porozumieniu z Ordynatorem Oddziału , jednakże termin końcowego odbioru prac nie może przekroczyć 20.07.2012 r Przedmiot zamówienia szczegółowo określa Opis techniczny, przedmiar robót Pakiet III- Pawilon IV-stanowiący załącznik nr 3 PAKIET IV : Wymiana wykładzin podłogowych Pawilonach V,VIII, IX Spec. Psych ZOZ w Łodzi, przy ul. Aleksandrowskiej 159 Miejscem wykonania prac są użytkowane pomieszczenia oraz sale chorych w Oddziale VI,VIII A,IX B. Zakres robót obejmuje demontaż istniejących wykładzin,przygotowanie podłoża, założenie nowych wykładzin. Ponadto dla powierzchni ok. 5 m? przewiduje się punktowe uzupełnianie istniejących wykładzin. Prace wykonywane będą w czynnych Oddziałach i nie mogą utrudniać prawidłowego ich funkcjonowania oraz muszą być przeprowadzane z zachowaniem wszelkich zasad BHP oraz Ppoż przez Wykonawcę Ze względu na fakt, iż prace wykonywane muszą być w czynnym Oddziale, Zamawiający po podpisaniu umowy z wybranym Wykonawcą ustali harmonogram prac w porozumieniu z Ordynatorami Oddziałów , jednakże termin końcowego odbioru prac nie może przekroczyć 30.08.2012 r Przedmiot zamówienia szczegółowo określa przedmiar robót Pakiet IV, Wykaz pomieszczeń - Wykładziny -stanowiący załącznik nr 4 Pawilony są obiektami czynnymi , nie wyłączonymi z użytkowania i mieszczą się w obiekcie szpitalnym w Łodzi przy ul. Aleksandrowskiej 159. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z: 1. Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia, 2. przepisami Prawa budowlanego, 3. przepisami bhp i p.poż., 5. ewentualną wizją lokalną Pawilonów 6. uwarunkowaniami istniejącej infrastruktury technicznej. Na każde z Pakietów Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji nie krótszej niż 24 m-ce na wykonane roboty. Odbiór robót będzie dokonany na podstawie końcowego protokołu odbioru. Termin ukończenia robót jest rozumiany jako termin bezusterkowego protokołu odbioru wykonanych robót. Ww. prace wykonywane będą w czynnych Pawilonach szpitalnych t.j.: PAKIET II- Pawilonie X Spec. Psych. ZOZ w Łodzi, ul. Aleksandrowska 159 PAKIET III - Pawilonie IV Spec. Psych. ZOZ w Łodzi, ul. Aleksandrowska 159 PAKIET IV - Pawilonach/ Oddziałach V,VIII,IX, Spec. Psych. ZOZ w Łodzi, ul. Aleksandrowska 159 Oraz w nieczynnym - Pawilonie III Spec. Psych. ZOZ w Łodzi, ul. Aleksandrowska 159-PAKIET I UWAGA! Zamawiający zaleca dokonania wizji lokalnej w.w Pawilonów gdzie mają być wykonywane prace, oraz uzyskanie na własną odpowiedzialność i ryzyko wszelkich istotnych informacji, które mogą być konieczne do przygotowania oferty. Termin wizji lokalnej należy uzgodnić z pracownikami uprawnionymi do kontaktowania się z wykonawcami. Wizja lokalna winna być przeprowadzona przed terminem złożenia oferty .Osobą do kontaktu w sprawie wizji lokalnej jest p. Maciej Bartczak tel. 607-656-216 lub P. Andrzej Kortykowski tel;512-246-983 Wykonawca w trakcie realizacji zamówienia ma obowiązek uwzględniania wszystkich uwarunkowań istniejącej infrastruktury technicznej oraz obowiązujących przepisów ustawy Prawo budowlane. Wymagany termin realizacji zamówienia PAKIET I :zakres robót należy wykonać .w terminie do 20.05.2012 r PAKIET II: termin końcowego odbioru prac nie może przekroczyć 20.07.2012 r PAKIET III: termin końcowego odbioru prac nie może przekroczyć 20.07.2012 r PAKIET IV: termin końcowego odbioru prac nie może przekroczyć 30.08.2012 r
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454400008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie wymaga się wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.psychiatria-lodz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną