Przetargi.pl
Wykonanie prac remontowo-budowlanych w otoczeniu szpitala przy ul. Oleśnickiej w Namysłowie - budowa drogi dojazdowej do windy szpitalnej

Powiat Namysłowski reprezentowany przez Zarząd Powiatu ogłasza przetarg

  • Adres: 46-100 Namysłów, Pl. Wolności 12A
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. (077) 410 36 95 , fax. 077 4103922
  • Data zamieszczenia: 2009-10-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Namysłowski reprezentowany przez Zarząd Powiatu
    Pl. Wolności 12A 12A
    46-100 Namysłów, woj. opolskie
    tel. (077) 410 36 95, fax. 077 4103922
    REGON: 53142196300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.namyslow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie prac remontowo-budowlanych w otoczeniu szpitala przy ul. Oleśnickiej w Namysłowie - budowa drogi dojazdowej do windy szpitalnej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac remontowo-budowlanych w otoczeniu szpitala przy ul. Oleśnickiej w Namysłowie polegających na budowie drogi dojazdowej do windy szpitalnej zgodnie dokumentacją projektową oraz decyzją budowlaną AB-7351-26/22/2009 r. z dnia 02.06.2009 r. Zakres prac obejmuje: Budowę drogi wewnętrznej wraz z przebudową części istniejącego utwardzenia placu przy prosektorium oraz przebudowę chodników na terenie kompleksu szpitala w Namysłowie z przebudową zjazdu z drogi powiatowej nr 1102 O - rozebranie istniejących nawierzchni z kostki, trylinki i betonowych, wykonanie koryta, zagęszczenie podłoża i wykonanie nowych nawierzchni z kostki brukowej. UWAGA! Obiekty objęte przedmiotem zamówienia są zabytkowe. Ponadto przedmiotem realizacji jest: - Przygotowanie placu budowy, - Wykonanie dokumentacji powykonawczej. Na wykonane roboty budowlane wymagane jest udzielenie gwarancji: - Roboty budowlane - min. 36 miesięcy, Roboty należy wykonać zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane, projektami budowlanymi, pozwoleniami na budowę, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, sztuką budowlaną, wszelkimi niezbędnymi przepisami, obowiązującymi Polskimi Normami oraz zasadami współczesnej wiedzy technicznej zapewniając bezpieczne i higieniczne warunki pracy. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Główny przedmiot: 45.21.23.50-4 ( Budynki o szczególnej wartości historycznej lub architektonicznej); Przedmioty dodatkowe: 45.10.00.00-8 (Przygotowanie terenu pod budowę); 45.11.00.00-1 (Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne); 45.11.12.00-0 (Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne); 45.11.20.00-5 Roboty w zakresie usuwania gleby 45.23.32.00-1 (Roboty w zakresie różnych nawierzchni). Składający oferty wykonawcy zobowiązani są do zapoznania z istotnymi przepisami prawa, aktami i regulacjami obowiązującymi w Polsce, które w jakikolwiek sposób mogą wpływać lub odnosić się do działań podejmowanych w związku z przetargiem i w następstwie podpisania umowy. Wykonawca jest zobowiązany do podjęcia wszelkich działań (np. wizyta miejsca realizacji robót, zapoznanie się z: projektami budowlanymi, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót , weryfikacją przedmiarów robót oraz innymi działaniami) w celu oszacowania na własną odpowiedzialność kosztów i ryzyka oraz uzyskania wszelkich danych, jakie mogą być niezbędne w przygotowaniu oferty i podpisania Umowy. Wykonawcy będą odpowiedzialni za staranne zaznajomienie się ze SIWZ, w tym również z dokumentacją projektową, przedmiarami robót, pozwoleniem budowlanym oraz ogólnymi specyfikacjami technicznymi (w załączeniu), wszelkimi zmianami do SIWZ sporządzonymi w okresie przetargowym, oraz za uzyskanie wiarygodnych informacji dotyczących poszczególnych warunków i obowiązków, które mogą w jakikolwiek sposób oddziaływać na sumę czy istotę oferty lub na wykonanie robót. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych. Miejsce realizacji zamówienia: Teren szpitala w Namysłowie, ul. Oleśnicka.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452123504
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 5.000,00 PLN
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2007 r. nr 223 poz. 1655 z późn. zmianami), posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponujący osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawiają pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, którzy złożą ofertę obejmującą całość zamówienia i nie modyfikujący przedmiotu zamówienia określonego przez zamawiającego w SIWZ, którzy zaakceptują termin płatności do 21 dni od daty otrzymania faktury przez Zamawiającego, którzy podpiszą umowę zgodną z SIWZ, a także zgodną z ofertą przetargową, którzy podadzą kwotę wynagrodzenia ryczałtowego, którzy przygotują ofertę zgodnie z formularzami, stanowiącymi załączniki do niniejszej SIWZ i zgodnie z wymaganiami SIWZ, którzy udzielą odpowiedzi na wszystkie pytania postawione w formularzu oferty i w załącznikach do oferty, którzy sporządzą ofertę w języku polskim, którzy złożą ofertę w formie pisemnej, którzy złożą ofertę podpisaną przez osobę lub osoby wskazane w dokumencie upoważniającym do występowania w obrocie prawnym lub posiadające pełnomocnictwo, którzy złożą ofertę dostarczoną w opakowaniu uniemożliwiającym odczytanie jego zawartości bez uszkodzenia tego opakowania i opatrzoną informacjami zawartymi w SIWZ, którzy złożą ofertę odpowiadającą treści SIWZ, którzy pozostaną związani ofertą przez okres 30 dni od daty upływu terminu składania ofert, którzy wniosą wadium, którzy zagwarantują min. 36 miesięczny okres gwarancji.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. wypełniony formularz oferty; 2. oświadczenie o spełnianiu warunków wynikających z art. 22 ust. 1 ustawy; 3. aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4. wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane należycie; 5. wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, UWAGA: W przypadku Kierowników robót należy dołączyć dokumenty potwierdzające posiadanie kwalifikacji (kserokopie uprawnień do kierowania robotami budowlanymi w zakresie architektonicznym i konstrukcyjno-budowlanym oraz w zakresie drogowym, a także kserokopie aktualnych zaświadczeń o przynależności do OIIB); 6. pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. 5, wskazał osoby, którymi będzie dysponował * 7. dowód wniesienia wadium, 8. kosztorys ofertowy; 9. pełnomocnictwo - w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, posiadające zakres i podpisane przez osoby reprezentujące wykonawcę*. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń wraz z ofertą. Sposób dokonywania oceny spełnienia warunków wymaganych od wykonawców oparty będzie na zasadzie (spełnia - nie spełnia).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.namyslow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach