Przetargi.pl
Wykonanie prac remontowo-budowlanych w dwóch pomieszczeniach Budynku Zaplecza Turystyki Wodnej w Ośrodku Szkolenia i Wychowania OHP w Człuchowie.

Ochotnicze Hufce Pracy - Pomorska Wojewódzka Komenda ogłasza przetarg

  • Adres: 80-237 Gdańsk, ul. J. Uphagena 27
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 58 3017916 , fax. 58 3017916
  • Data zamieszczenia: 2012-08-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Ochotnicze Hufce Pracy - Pomorska Wojewódzka Komenda
    ul. J. Uphagena 27 27
    80-237 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. 58 3017916, fax. 58 3017916
    REGON: 00103674400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.pomorska.ohp.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: instytuja rynku pracy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie prac remontowo-budowlanych w dwóch pomieszczeniach Budynku Zaplecza Turystyki Wodnej w Ośrodku Szkolenia i Wychowania OHP w Człuchowie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia wykonanie prac remontowo-budowlanych w dwóch pomieszczeniach Budynku Zaplecza Turystyki Wodnej w Ośrodku Szkolenia i Wychowania OHP w Człuchowie przy ul. Kusocińskiego 4. 2. Szczegółowe określenie zakresu przedmiotu zamówienia oraz warunki wykonania i realizacji zamówienia zawarte są w: A. załączniku nr 4 - Kosztorys ofertowy, B. załączniku nr 5 - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych C. części II SIWZ - wzór umowy. 3. Miejsce prowadzenia prac,robót - Budynek Ośrodka Szkolenia i Wychowania (OSiW) OHP w Człuchowie przy ul. Kusocińskiego 4. OSiW jest jednostką terenową Pomorskiej Wojewódzkiej Komendy Ochotniczych Hufców Pracy. 4. W celu szczegółowego zapoznania się ze specyfiką zamówienia zaleca się dokonanie wizji miejsca wykonywania zamówienia 5. Zamawiający umożliwi dokonanie wizji, jeśli zostanie wcześniej poinformowany o terminie wizji, a sama wizja nastąpi w dniu roboczym oraz w godzinach pracy Zamawiającego. W przypadku nie dokonania wizji lokalnej mimo wyraźnej sugestii zamawiającego wszelkie roszczenia wykonawców uzasadniane nieznajomością obszaru/przedmiotu zamówienia błędną interpretacją zakresu nie będą uznawane. 6. Przed podpisaniem umowy Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć wypełniony kosztorys ofertowy dotyczący realizacji przedmiotu zamówienia z uwzględnieniem przedmiotu zamówienia. Kosztorys ofertowy został dołączony do SWIZ - załącznik nr 4. Jeżeli Wykonawca nie dostarczy powyższego dokumentu - wypełnionego kosztorysu ofertowego, Zamawiający potraktuje to jako uchylanie się Wykonawcy od podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie. Jednocześnie działając na podstawie art. 94 ust. 3 ustawy Pzp. Zamawiający dokona wyboru oferty najkorzystniejszej z pośród pozostałych ofert bez przeprowadzenia ich ponownego badania i oceny, chyba że zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania, o których mowa w art. 93 ust. 1 ustawy Pzp. 7. Zamawiający informuje, że Wynagrodzenie za wykonanie przedmiotu zamówienia jest wynagrodzeniem ryczałtowym, i zostanie określone na podstawie złożonej oferty. W związku z tym wynagrodzenie musi zawierać wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia. 8. Realizacja przedmiotu umowy polega na wykonaniu robót szczegółowo określonych kosztorysie ofertowym, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz w zakresie określonym w ofercie Wykonawcy, wykonanej zgodnie z zasadami określonymi w ustawie Prawo budowlane (Dz. U. 2010 nr 243, poz. 1163 z późniejszymi zmianami), opracowanej na podstawie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz kosztorysu ofertowego. 9. W przypadku konieczności wykonania robót dodatkowych w sytuacjach określonych art. 67 ust.1 pkt 5 Prawo Zamówień Publicznych, zawarta zostanie odrębna umowa. Dla ustalenia wartości robót dodatkowych, o których mowa powyżej zastosowanie będą miały ceny z kosztorysu ofertowego wykonawcy lub przy braku właściwej w nim analogii ceny wykonawcy po negocjacjach i zatwierdzeniu przez zamawiającego. 10. Cena przedstawiona przez Wykonawcę jest ceną ryczałtową i nie ulega zmianie w okresie obowiązywania umowy. 11. Zamawiający informuje, że na potrzeby prowadzonych robót budowlanych udostępni nieodpłatnie punkt poboru energii elektrycznej i wody dla celów budowlanych i socjalnych. 12. Zamawiający informuje o konieczności zapoznania się przez Wykonawców z: A. załącznikiem nr 4 - Kosztorysem ofertowym, B. załącznikiem nr 5 - Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, C. częścią II SIWZ - wzorem umowy. SPECYFIKACJA TECHNICZA WYKONANIA I ODBIORU ROBÓT BUDOWLANYCH Przedmiotem niniejszej specyfikacji są wymagania dotyczące wykonania i odbioru robót remontowo-budowlanych polegających na wymianie posadzki, drzwi, zabezpieczeniu instalacji c.o. i otworów okiennych w pomieszczeniach Budynku Zaplecza Turystyki Wodnej w Ośrodku Szkolenia i Wychowania OHP w Człuchowie, przy ul. Kusocińskiego 4.. ZAKRES ROBÓT OBEJMUJE: 1.Prace rozbiórkowe Demontaż drzwi dwuskrzydłowych z wykuciem ościeżnic Skucie cokolików z płytek klinkierowych 2. Prace ogólno-budowlane Przymurowanie ścianki grub.1c z cegły pełnej w celu zmniejszenia otworu drzwiowego oraz jej ocieplenie styropianem grub.5 cm z wykonaniem tynku cienkowarstwowego mineralnego o fakturze podobnej do istniejącej. Tym samym tynkiem należy uzupełnić uszkodzone miejsca na ścianach. Zamontowanie drzwi jednoskrzydłowych aluminiowych pełnych o wymiarach w świetle ościeżnicy 1,0x2,4 m z przekładką termiczną w celu ograniczenia straty ciepła w pomieszczeniu. Wykonanie i zamontowanie dwóch oknach wewnętrznych osłon o wymiarach 1,6x1,6m z siatki stalowej o oczkach 5x5cm w ramce z kątownika 20x20mm.Osłony należy pomalować dwukrotnie farbą olejną w kolorze ścian. Malowanie dwukrotne sufitów i ścian farbą emulsyjną w kolorze uzgodnionym z użytkownikiem. Malowanie należy przeprowadzić z rusztowania typu Warszawa na kółkach jezdnych. Na styku ściany i posadzki należy wykonać fasety z zaprawy cementowej o promieniu 5cm w celu wywinięcia wykładziny PCW na ściany. Ułożenie wykładziny sportowej z PCW posiadającej atest i certyfikat do zastosowania w salach gimnastycznych i sportowych. Podłoże należy oczyścić i zagruntować preparatem gruntującym typu Atlas. Wykładzinę należy wywinąć na ściany na wysokość 15cm. Zamontowanie drabinki sportowej podwójnej o wymiarach 180x300cm na kotwy stalowe do ściany i posadzki. Zabezpieczenie ściany z oknami typową siatką polipropylenową na piłkochwyty o oczkach 10x10cm zgodnie z instrukcją montażu producenta. Zabezpieczenie rur c.o. siatką j.w. lecz o oczkach 4 x 4cm. 3. Materiały Materiały stosowane do realizacji zamówienia muszą posiadać certyfikaty i atesty o dopuszczeniu do stosowania w obiektach użyteczności publicznej. Przed wbudowaniem materiałów inspektor nadzoru dokona sprawdzenia ich zgodności z warunkami określonymi w specyfikacji technicznej i kosztorysie inwestorskim. Odpady wytworzone podczas robót i materiały z demontażu wykonawca zagospodaruje zgodnie z zasadami określonymi w ustawie o odpadach ( Dz.U.2001.62.628 ze zm.) 4. Wykonawca robót jest odpowiedzialny za jakość ich wykonania oraz zgodność z obmiarem i specyfikacją. 5. Bezpieczeństwo i higiena pracy Wykonawca jest odpowiedzialny za przestrzeganie przepisów BHP przez pracowników oraz zabezpieczy ich odpowiednią odzież i sprzęt ochronny. 6. Ochrona przeciwpożarowa Wykonawca będzie przestrzegać przepisów ochrony przeciwpożarowej. Materiały łatwopalne będą składowane w sposób zgodny z przepisami i zabezpieczone przed dostępem osób trzecich. Wykonawca będzie odpowiedzialny za wszelkie straty spowodowane pożarem wywołanym jako rezultat realizacji robót albo przez podległy personel. 7. Odbiór robót Gotowość robót do odbioru zgłasza wykonawca. Odbioru dokona komisja w obecności inspektora nadzoru. Komisja odbierająca roboty dokona ich oceny jakościowej na podstawie wyników badań, pomiarów i oceny wizualnej oraz zgodności z kosztorysem ofertowym i specyfikacją. Podstawowym dokumentem dokonania odbioru jest protokół odbioru robót wg wzoru ustalonego przez zamawiającego. 8. Podstawa płatności Podstawą płatności jest cena ryczałtowa skalkulowana przez wykonawcę w kosztorysie ofertowym. Inspektor nadzoru sprawdzi zgodność obmiarów ze stanem faktycznym wykonanych robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452100002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od żądania wadium w niniejszym postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.pomorskie.eu/pl/bip/ohp http://www.pomorska.ohp.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach