Przetargi.pl
Wykonanie prac remontowo-budowlanych pomieszczeń biurowych i łazienek w budynku „A” CIOP-PIB w Warszawie

Centralny Instytut Ochrony Pracy - Państwowy Instytut Badawczy ogłasza przetarg

  • Adres: 00701 Warszawa, ul. Czerniakowska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 613 46 19, 623 36 98 , fax. 22 623 36 93
  • Data zamieszczenia: 2017-12-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centralny Instytut Ochrony Pracy - Państwowy Instytut Badawczy
    ul. Czerniakowska 16
    00701 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 613 46 19, 623 36 98, fax. 22 623 36 93
    REGON: 1804600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ciop.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Państwowy Instytut Badawczy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie prac remontowo-budowlanych pomieszczeń biurowych i łazienek w budynku „A” CIOP-PIB w Warszawie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac remontowo-budowlanych pomieszczeń biurowych i łazienek w budynku „A” Centralnego Instytutu Ochrony Pracy – Państwowego Instytutu Badawczego, przy ul. Czerniakowskiej 16 w Warszawie. Zamówienie składa się z dwóch Części: 1) Część 1 zamówienia - remont pomieszczeń biurowych i pomieszczeń socjalnych o nr: 01, 02, 10, 214, 215, 519a, 519b, 527, 528, 612, 616, wymiana drzwi w pom. 216; 2) Część 2 zamówienia - kompleksowy remont łazienek i pomieszczeń przyległych w budynku CIOP-PIB. W ramach remontu pomieszczeń biurowych i pomieszczeń socjalnych zostanie wyremontowane 8 pokoi biurowych, 2 pokoje socjalne oraz 1 magazyn. Dodatkowo w ramach powyższego remontu zostaną wymienione dwie pary drzwi w pomieszczeniu szkoleniowym nr 216. W ramach kompleksowego remontu łazienek i pomieszczeń przyległych zostanie wyremontowane: 7 toalet damskich, 8 toalet męskich, 2 toalety dla osób niepełnosprawnych, 1 łazienka damska, 1 łazienka męska, szatnia wraz z łazienką dla pracowników technicznych, pomieszczenie porządkowe dla personelu sprzątającego oraz 4 pomieszczenia magazynowe. W ramach prac remontowych przewiduje się prace demontażowe lub wyburzeniowe, takie jak: skucie istniejących szlicht cementowych i wykończenia posadzek, skucie glazury, demontaż drzwi drewnianych i aluminiowych, demontaż lub wyburzenie ścianek działowych wykonanych z płyt g-k, wykonanie otworów w ścianach działowych, demontaż sufitów podwieszonych, demontaż istniejących urządzeń sanitarnych (w tym: zlewy, umywalki, miski ustępowe) wraz z armaturą, demontaż osprzętu elektrycznego oraz niedemolacyjny demontaż istniejących opraw oświetleniowych typu LED. W ramach prac remontowych przewiduje się następujące prace budowlano – instalacyjne: wykonanie szlicht betonowych, wylanie warstwy z masy samopoziomującej, wykonanie ścianek działowych z płyt włókno-gipsowych na ruszcie stalowym, osadzenie nowych drzwi aluminiowych i drewnianych, rozprowadzenie instalacji wodno – kanalizacyjnej do urządzeń sanitarnych (gałązki od pionów), montaż urządzeń sanitarnych (zlewu, umywalek, w tym montowanych na blatach z konglomeratu krystalicznego, misek ustępowych, pisuarów, bidetów dwufunkcyjnych, natrysków, kranów ze złączką, kratek podłogowych) wraz z armaturą, rozprowadzenie instalacji elektrycznych gniazd wtykowych, oświetlenia ogólnego, rozprowadzenie instalacji niskoprądowych, naprawa tynków, wykonanie gładzi gipsowej, ułożenie gresu na ścianach i podłogach, ułożenie wykładziny pcw lub wykładziny dywanowej wraz z listwami przyściennymi, malowanie ścian i sufitów, montaż zdemontowanych opraw oświetleniowych, montaż nowych sufitów podwieszanych. Powierzchnia użytkowa pomieszczeń biurowych i pomieszczeń socjalnych Lp. Nr pom. Nazwa pomieszczenia Pow. użytkowa 1. 01 Pokój socjalny 13,87 m2 2. 02 Pokój socjalny 8,20 m2 3. 10 Magazyn 7,95 m2 4. 214 Pokój biurowy 16,96 m2 5. 215 Pokój biurowy 16,90 m2 6. 519a Pokój biurowy 10,20 m2 7. 519b Pokój biurowy 21,29 m2 8. 527 Pokój biurowy 16,36 m2 9. 528 Pokój biurowy 16,91 m2 10. 612 Pokój biurowy 19,07 m2 11. 616 Pokój biurowy 16,50 m2 RAZEM 164,21 m2 Powierzchnia użytkowa łazienek i pomieszczeń przyległych Lp. Nr pom. Nazwa pomieszczenia Pow. użytkowa 1. 017a Łazienka personelu technicznego 3,50 m2 2. 017b Szatnia personelu technicznego 6,80 m2 3. 029 Pomieszczenie porządkowe 4,06 m2 4. 030 WC męskie 11,37 m2 5. 9 WC dla osób niepełnosprawnych 5,62 m2 6. 12 WC damskie 14,98 m2 7. 38 WC męskie 15,60 m2 8. 124 WC damskie 14,98 m2 9. 138 WC męskie 10,28 m2 10. 139 Magazyn 5,00 m2 11. 221 WC damskie 14,98 m2 12. 231 WC męskie 15,60 m2 13. 323 WC damskie 14,98 m2 14. 338 WC dla osób niepełnosprawnych 6,31 m2 15. 339 WC męskie 9,12 m2 16. 421 WC damskie 14,98 m2 17. 433 WC męskie 10,28 m2 18. 434 Magazyn 5,00 m2 19. 520 WC damskie 14,98 m2 20. 532 WC męskie 10,28 m2 21. 533 Magazyn 5,00 m2 22. 620 WC damskie 14,98 m2 23. 633 WC męskie 10,28 m2 24. 634 Magazyn 5,00 m2 25. 704 Łazienka męska 3,16 m2 26. 705 Łazienka damska 4,18 m2 RAZEM 251,30 m2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią: 1) Projekt budowlano – wykonawczy architektury remontu pomieszczeń biurowych – Załącznik nr 1 do SIWZ; 2) Projekt budowlano – wykonawczy instalacji elektrycznych pomieszczeń biurowych – Załącznik nr 2 do SIWZ; 3) Projekt budowlano – wykonawczy architektury remontu łazienek – Załącznik nr 3 do SIWZ; 4) Projekt budowlano – wykonawczy instalacji elektrycznych łazienek – Załącznik nr 4 do SIWZ; 5) Przedmiary robót budowlanych remontu pomieszczeń biurowych – Załącznik nr 5 do SIWZ; 6) Przedmiary robót budowlanych wymiany drzwi w sali szkoleniowej – Załącznik nr 6 do SIWZ; 7) Przedmiary robót instalacji elektrycznych remontu pomieszczeń biurowych – Załącznik nr 7 do SIWZ; 8) Przedmiary robót budowlanych remontu łazienek – Załącznik nr 8 do SIWZ; 9) Przedmiary robót budowlanych remontu łazienek (7 piętro)– Załącznik nr 9 do SIWZ; 10) Przedmiary robót instalacji elektrycznych remontu łazienek – Załącznik nr 10 do SIWZ; 11) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych – Załącznik nr 11 do SIWZ; 12) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót elektrycznych – Załącznik nr 12 do SIWZ; Zamawiający proponuje dokonanie wizji lokalnej przed przystąpieniem do przygotowania oferty (nie jest to warunek uczestnictwa w tym postępowaniu), w uzgodnionym terminie z Panią Anną Przybyszewską, tel. (22) 623 37 21 lub z Panem Markiem Słodkowskim - Z-cą Kierownika Działu Zaopatrzeniowo-Gospodarczego, tel. (22) 623 46 18 lub 601 954 107. W przypadku jakichkolwiek rozbieżności pomiędzy opisem przedmiotu zamówienia w niniejszej SIWZ, a stanem faktycznym, Wykonawca winien zgłosić ten fakt Zamawiającemu przed terminem składania ofert. Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę gwarancji na okres minimum 60 miesięcy na wykonanie prac remontowo-budowlanych. Na zainstalowaną armaturę łazienkową obowiązuje gwarancja producenta. Wykonawca zobowiązany jest stosować wyłącznie materiały nowe, dopuszczone do obrotu w Polsce, zgodnie z odpowiednimi przepisami i normami. W szczególności materiały te powinny spełniać wymogi wynikające z przepisów ustawy - Prawo budowlane. Dla każdego z materiałów użytych przy realizacji robót Wykonawca jest zobowiązany posiadać odpowiednie certyfikaty, atesty, aprobaty, zaświadczenia, oświadczenia o zgodności produktu z Polskimi Normami, karty gwarancyjne i inne dokumenty potwierdzające ich jakość. Przekazanie Zamawiającemu tych dokumentów nastąpi w trakcie procedury końcowego odbioru wykonania zamówienia. Uwaga: Zamawiający informuje, że wszędzie tam, gdzie Wykonawca w projekcie pomocniczo wskaże pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) wyrobów budowlanych i urządzeń lub wskaże normy, aprobaty, specyfikacje techniczne lub inne dokumenty, Zamawiający dopuszcza oferowanie na etapie realizacji wyrobów budowlanych, urządzeń lub rozwiązań „równoważnych” pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych do opisanych. Powyższe ma miejsce pod warunkiem, że te wyroby budowlane, urządzenia i rozwiązania „równoważne” zagwarantują realizację robót zgodnie ze specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych, projektami budowlanymi i przedmiarami, jak również zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w niniejszej SIWZ. W przypadku zaoferowania rozwiązania równoważnego, opisywanego przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że spełnia ono wymagania określone przez Zamawiającego. 1. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę (przez cały okres obowiązywania umowy) osobę posiadającą odpowiednie kwalifikacje i odpowiedzialną za właściwą realizację robót remontowo-budowlanych w branży budowlanej, której wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r. poz. 1666). 2. W trakcie realizacji zamówienia, w każdym przypadku powzięcia wiadomości o braku respektowania zatrudnienia na umowę o pracę, Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia, jeżeli miejscem świadczenia jest siedziba Zamawiającego. 3. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) oświadczenie Wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności:  dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie,  datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób,  rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub podwykonawcy; b) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie Wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez adresów i nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: imię i nazwisko pracownika, data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; c) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez Wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; d) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. 4. Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej w wysokości określonej we Wzorze umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności. 5. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: Dla Części 1 zamówienia – 4.000 zł Dla Części 2 zamówienia – 18.000 zł, przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wniesione w: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 3. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku PEKAO S.A., Oddział w Warszawie, ul. Jasna 1, nr rachunku 95 1240 6247 1111 0000 4975 9963, z dopiskiem na przelewie: „Wadium w postępowaniu EZ/ZP-17/2017 na wykonanie prac remontowo-budowlanych pomieszczeń biurowych i łazienek w budynku „A” CIOP-PIB w Warszawie – Część - …. zamówienia”. 4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w ust. 3, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 5. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: 1) pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; 2) innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie, a jego kopia w ofercie. 6. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 7. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 8. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach