Gmina Puszcza Mariańska ogłasza przetarg
- Adres: 96-330 Puszcza Mariańska, Stanisława Papczyńskiego
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. +48(46)8318151 , fax. +48(46)8318118
- Data zamieszczenia: 2018-05-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Puszcza Mariańska
Stanisława Papczyńskiego 1
96-330 Puszcza Mariańska, woj. mazowieckie
tel. +48(46)8318151, fax. +48(46)8318118
REGON: 750148390 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.puszcza-marianska.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie prac remontowo-budowlanych na dachu budynku Urzędu Gminy w Puszczy Mariańskiej przy ul. Stanisława Papczyńskiego 1 i na dachu budynku Hali Sportowej w Puszczy Mariańskiej przy ul. Króla Jana Sobieskiego 61 - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac remontowo-budowlanych na dachu budynku Urzędu Gminy w Puszczy Mariańskiej przy ul. Stanisława Papczyńskiego 1 i na dachu budynku Hali Sporto- wej w Puszczy Mariańskiej przy ul. Króla Jana Sobieskiego 61, polegających na wymianie pokrycia dachowego wraz z obróbkami blacharskimi oraz wymianie elementów instalacji odgromowej. Opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w przedmiarze robót, stanowiącym załączniki nr 7a i 7b do SIWZ oraz w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót, stanowiących załączniki nr 8a i 8b do SIWZ. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie następujących prac budowlanych : a) w budynku Urzędu Gminy w Puszczy Mariańskiej: - rozbiórka pokrycia dachowego z blachy trapezowej ocynkowanej wraz z ołaceniem dachu, - rozbiórka obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych z blachy ocynkowanej, - wykonanie ołacenia dachu i membrany dachowej z folii, - wykonanie nowego pokrycia dachowego z blach powlekanych: dachówkopodobnej i trapezowej, - wykonanie nowych obróbek blacharskich z blachy powlekanej, - wykonanie nowych rynien i rur spustowych z tworzywa sztucznego, - wymiana elementów instalacji odgromowej, - wykonaniem badań i pomiarów instalacji odgromowej. b) w budynku Hali Sportowej w Puszczy Mariańskiej: - rozbiórka pokrycia dachowego z blachy trapezowej ocynkowanej, - rozbiórka obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych z blachy ocynkowanej, - wykonanie nowego pokrycia dachowego z blachy powlekanej trapezowej, - wykonanie nowych obróbek blacharskich z blachy powlekanej, - wykonanie nowych rynien i rur spustowych z tworzywa sztucznego, - wymiana elementów instalacji odgromowej, - wykonaniem badań i pomiarów instalacji odgromowej Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określają: przedmiary robót - stanowiące załączniki nr 7a i 7b do SIWZ oraz Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót, stanowiące załączniki nr 8a i 8b do SIWZ. A. CZĘŚĆ I: Wykonanie prac remontowo - budowlanych na dachu budynku Urzędu Gminy w Puszczy Mariańskiej przy ul. Stanisława Papczyńskiego 1. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa przedmiar robót - stanowiący załącznik nr 7a do SIWZ oraz Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót – stanowiące załącznik nr: 8a do SIWZ. B. CZĘŚĆ II: Wykonanie prac remontowo - budowlanych na dachu budynku Hali Sportowej w Puszczy Mariańskiej przy ul. Króla Jana Sobieskiego 61. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa przedmiar robót - stanowiący załącznik nr 7b do SIWZ oraz Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót – stanowiące załącznik nr: 8b do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45260000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) nie podlegają wykluczeniu b) spełniają warunki udziału w postępowaniu, określone w ogłoszeniu o zamówieniu oraz niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej: a) oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej - sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ.; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Każdy Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu powyższe oświadczenie. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku, kiedy ofertę składają Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (konsorcjum/spółka cywilna), muszą spełniać następujące warunki: a) Oferta winna być podpisana przez ustanowionego pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. b) Stosowne pełnomocnictwo/upoważnienie wymaga podpisu prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z Wykonawców występujących wspólnie i należy je załączyć do oferty. Pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. c) Oferta winna zawierać oświadczenie, o którym mowa w pkt. 7.1 ppkt. b) dla każdego z Wykonawców osobno. d) Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. 7.6 Postanowienia dotyczące składanych w niniejszym postępowaniu dokumentów i oświadczeń: a) Oświadczenia Wykonawcy, podmiotów udostępniających zasoby, Podwykonawców składane są w oryginale, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania podmiotów. b) Za oryginał uważa się oświadczenia lub dokument złożony w formie pisemnej lub w formie elektronicznej podpisane odpowiednio własnoręcznym podpisem albo kwalifikowanym podpisem elektronicznym. c) Dokumenty inne niż oświadczenia składane są w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania. d) Potwierdzenia za zgodność dokonuje Wykonawca, podmiot udostępniający zasoby albo Wykonawca Wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego, albo Podwykonawca – odpowiedni w zakresie do dokumentów, które każdego z nich dotyczą. e) Potwierdzenie za zgodność z oryginałem następuje w formie pisemnej lub w formie elektronicznej podpisane odpowiednio własnoręcznym podpisem albo kwalifiko-wanym podpisem elektronicznym. f) Oferta oraz wymagane załączniki, składane dokumenty oraz oświadczenia podpisane przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy wymagają załączenia właściwego pełnomocnictwa lub umocowania prawnego. Pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. g) Dokumenty sporządzone w języku obcym składane są wraz z tłumaczeniem na język polski. h) Zamawiający może żądać oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu innego niż oświadczenie, wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 7.7 Postanowienia dotyczące dokumentów dot. podmiotów udostępniających zasoby: a) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku wobec nich podstaw do wykluczenia oraz spełniania w zakresie, w jakim powołuje się na zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informację o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w pkt. 7.1. i składa wraz z ofertą dokumenty o których mowa w pkt. 5.6. b) Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu, polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, w celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował tymi zasobami w stopniu niezbędnym do należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, do oferty należy dołączyć dokumenty dotyczące: - zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, - sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu przez Wykonawcę, przy wykonywaniu niniejszego zamówienia, - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - czy inne podmioty, na których zdolności powołuje się Wykonawca w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizują roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 7.8 Postanowienia w sprawie dokumentów zastrzeżonych: a) wszystkie dokumenty złożone w prowadzonym postępowaniu są jawne z wyjątkiem informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa, zastrzeżonych przez składają-cego ofertę, w terminie nie późniejszym niż wyznaczony termin składania ofert, b) Wykonawca powinien w sposób nie budzący wątpliwości zastrzec, że dokumenty te nie mogą być udostępnione, oraz wykazać, że zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa, c) wymienione powyżej dokumenty Wykonawca zobowiązany jest wydzielić w wybrany przez siebie sposób, zapewniający zachowanie tajemnicy przedsiębiorstwa. Tak wydzielonych informacji Zamawiający nie będzie ujawniał, d) udostępnienie złożonych ofert możliwe będzie na pisemny wniosek zainteresowanego, po dokonaniu przez Zamawiającego analizy, czy oferta ta nie zawiera dokumentów zastrzeżonych, niepodlegających udostępnieniu, e) Wykonawca nie może zastrzec informacji i dokumentów, których jawność wynika z innych aktów prawnych, w tym m. in. z zapisu art. 86 ust 4 ustawy Prawo zamówień publicznych, f) zgodnie z art. 11. ust. 4 ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji poprzez tajemnicę przedsiębiorstwa rozumie się nieujawnione do wiadomości publicznej informacje techniczne, technologiczne, organizacyjne przedsiębiorstwa lub inne informacje posiadające wartość gospodarczą co do których przedsiębiorca podjął niezbędne działania w celu zachowania ich poufności.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont i renowacja zabytkowego obiektu Dworku pełniącego funkcję Domu Kultury w Gminie Żabia Wola
Dodano: 2024-07-23 - Remont dachu na budynku Zespołu Szkół Gastronomicznych przy ul. Poznańskiej 6/8 w Warszawie – I etap (numer postępowania UD-IX-ZP-27-2024)
Dodano: 2024-07-22 - Remont budynku Urzędu Skarbowego oraz budynku magazynowego przy ul. 1 Maja 49a w Żyrardowie
Dodano: 2024-04-09 - „Wykonanie etapu II robót budowlanych zadania: Kompleksowa przebudowa dachu CePeK przy ul. Podskarbińskiej 2”
Dodano: 2023-10-11 - Wykonanie robót remontowych dachu części płaskiej budynku bis Gmachu Starego Technologicznego Politechniki Warszawskiej w Warszawie przy ul. Narbutta 86
Dodano: 2023-09-22 - "Modernizacja świetlicy wiejskiej w Głuchówku" - II postępowanie na Część nr 1 - Roboty rozbiórkowe dachu, wykonanie więźby dachowej z pokryciem dachu, docieplenie ścian, remont schodów zewnętrznych.
Dodano: 2023-09-21 - Remont dachu budynku Zespołu Szkół nr 23 przy ul. Górnośląskiej 31 w Warszawie – I etap (numer postępowania UD-IX-ZP-32-2023)
Dodano: 2023-08-25 - Modernizacja świetlicy wiejskiej w Głuchówku
Dodano: 2023-07-27 - Przebudowa dachu budynku Państwowej Straży Pożarnej w Radomiu przy ul. Romualda Traugutta 57.
Dodano: 2023-07-21 - Przebudowa dachu budynku Państwowej Straży Pożarnej w Radomiu przy ul. Romualda Traugutta 57.
Dodano: 2023-07-05