Muzeum Wsi Lubelskiej ogłasza przetarg
- Adres: 20-824 Lublin, Al. Warszawska 96
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 0-81 533-85-13 , fax. 0-81 533-30-51
- Data zamieszczenia: 2009-07-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Muzeum Wsi Lubelskiej
Al. Warszawska 96 96
20-824 Lublin, woj. lubelskie
tel. 0-81 533-85-13, fax. 0-81 533-30-51
REGON: 00027717300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.skansen.lublin.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Samorządowa instytucja kultury
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie prac remontowo - budowlanych w obiektach o konstrukcji drewnianej w Muzeum Wsi Lubelskiej w Lublinie Al. Warszawska 96 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac remontowo - budowlanych w obiektach o konstrukcji drewnianej polegających na naprawie konstrukcji dachowych i wymianie pokryć słomianych na terenie Muzeum Wsi Lubelskiej al. Warszawska 96 w następujących obiektach: chałupa i wozownia w zagrodzie z Teodorówki, chałupa z Tarnogóry, stodoła w okólniku dużym z Urzędowa, Pokrycia dachowe powinny być wykonane ze słomy żytniej prostej skoszonej w czasie dojrzewania lub wymłóconej i wyrobionej w gotowy wyrób tzw. głowacze i strzeszaki, zaimpregnowanej środkami ogniochronnymi. Kalenice powinny być wykończone geosiatką i uszczelnione cementem z piaskiem , wymienione elementy konstrukcji zaimpregnowane środkami grzybobójczymi i owadobójczymi. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452612107
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy: a) spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 uPzp; b) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 uPzp; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty. Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego z warunków Niespełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy PZP, należy złożyć następujące dokumenty: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej,wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2)aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 3)aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4)aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5)oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i niepodleganiu wykluczeniu zgodnie z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 PZP
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Doświadczenie
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.skansen.lublin.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną