Przetargi.pl
Wykonanie prac remontowo - budowlanych obiektów stanowiących własność gminy Ustka

Wójt Gminy Ustka ogłasza przetarg

  • Adres: 76270 Ustka, ul. Dunina
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 059 814 42 57
  • Data zamieszczenia: 2017-12-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wójt Gminy Ustka
    ul. Dunina 24
    76270 Ustka, woj. pomorskie
    tel. 059 814 42 57
    REGON: 77050924000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.ustka.ug.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie prac remontowo - budowlanych obiektów stanowiących własność gminy Ustka
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1.Przedmiotem zamówienia jest: „Wykonanie prac remontowo - budowlanych obiektów stanowiących własność gminy Ustka”. 3.2. Zamawiający podzielił niniejsze zamówienie na następujące trzy części: Część I: „Termomodernizacja świetlicy wiejskiej w miejscowości Machowino, Gmina Ustka ” Część II: „Termomodernizacja świetlicy wiejskiej w miejscowości Wytowno, Gmina Ustka” Część III: „Wymiana połaci dachowej obiektu szkoły podstawowej w miejscowości Zaleskie, Gmina Ustka”. 3.3. Opis przedmiotu zamówienia: 3.3.1. Część I: „Termomodernizacja świetlicy wiejskiej w miejscowości Machowino, Gmina Ustka ” 1. Remont pokrycia dachu - rozebranie rynien, rur spustowych i obróbek blacharskich, - rozebranie pokrycia dachu z płyt „onduline” wraz z ołaceniem, - przemurowanie kominów z cegły klinkierowej pełnej, - impregnacja grzybobójcza więźby dachowej, - wykonanie izolacji z folii dachowej zbrojonej, - montaż nowych łat oraz kontrłat, - wykonanie obróbek blacharskich z blachy stalowej powlekanej, - montaż rynien i rur spustowych z blachy powlekanej, - montaż pokrycia dachu z blachodachówki, - naprawa daszku nad wejściem z papy termozgrzewalnej, - wykonanie wyjścia przez połać dachową pod instalację fotowoltaiczną. 2. Docieplenie elewacji - wymiana parapetów zewnętrznych na parapety z blachy powlekanej, - przygotowanie podłoża ścian pod docieplenie, zeskrobanie i zmycie starej farby, naprawa tynków, gruntowanie podłoża emulsją gruntującą, - ocieplenie ścian płytami styropianowymi gr. 10cm oraz ościeży płytami styropianowymi gr. 2cm, z przyklejeniem siatki oraz ochroną narożników wypukłych kątownikiem, - wykonanie podkładowej masy tynkarskiej oraz cienkowarstwowej wyprawy elewacyjnej. 3. Wymiana stolarki okiennej - wymiana trzech okien drewnianych na okna PCV wraz z parapetami wewnętrznymi 4. Cokół budynku, opaska, podest - ocieplenie ścian fundamentowych płytami styropianowymi gr. 5cm z przyklejeniem siatki oraz zamocowaniem za pomocą kołków, - wykonanie dwuwarstwowej izolacji bitumicznej, - licowanie ścian cokołu płytkami gresowymi, - wykonanie opaski wokół budynku z płytek chodnikowych 50x50cm w obrzeżu betonowym 30x8cm, - wymiana okładziny podestu z płytek gresowych, montaż wycieraczek do obuwia. 5. Roboty pozostałe - wywóz i utylizacja gruzu. 3.3.2. Część II: „Termomodernizacja świetlicy wiejskiej w miejscowości Wytowno, Gmina Ustka” 1. Remont pokrycia dachu - rozebranie rynien, rur spustowych i obróbek blacharskich,blachy - rozebranie pokrycia dachu z blachy wraz z ołaceniem, - impregnacja grzybobójcza więźby dachowej, - wykonanie izolacji z folii dachowej zbrojonej, - montaż nowych łat oraz kontrłat, - wykonanie obróbek blacharskich z blachy stalowej powlekanej, - montaż rynien i rur spustowych z blachy powlekanej, - montaż pokrycia dachu z blachodachówki, - wykonanie wyjścia przez połać dachową pod instalację fotowoltaiczną. 2. Docieplenie elewacji - wymiana parapetów zewnętrznych na parapety z blachy powlekanej, - przygotowanie podłoża ścian pod docieplenie, zeskrobanie i zmycie starej farby, naprawa tynków, gruntowanie podłoża emulsją gruntującą, - ocieplenie ścian płytami styropianowymi gr. 10cm oraz ościeży płytami styropianowymi gr. 2cm, z przyklejeniem siatki oraz ochroną narożników wypukłych kątownikiem, - wykonanie podkładowej masy tynkarskiej oraz cienkowarstwowej wyprawy elewacyjnej. 3. Wymiana stolarki okiennej - wymiana dwóch okien drewnianych na okna PCV wraz z parapetami wewnętrznymi 4. Cokół budynku, opaska, podest - ocieplenie ścian fundamentowych płytami styropianowymi gr. 5cm z przyklejeniem siatki oraz zamocowaniem za pomocą kołków, - wykonanie dwuwarstwowej izolacji bitumicznej, - licowanie ścian cokołu płytkami gresowymi, - wykonanie opaski wokół budynku z płytek chodnikowych 50x50cm. 5. Roboty pozostałe - wywóz i utylizacja gruzu. 3.3.3. Część III: „Wymiana połaci dachowej obiektu szkoły podstawowej w miejscowości Zaleskie, Gmina Ustka”. 1. Ogólne warunki: Wymiana ok. 570 m² pokrycia dachowego obiektu szkoły podstawowej zlokalizowanej na dz. nr 251 w miejscowości Zaleskie, Gmina Ustka. Miejscem robót budowlanych jest dach wielospadowy o konstrukcji więźby dachowej drewnianej, pokryty dachówką ceramiczną. 2.Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie następujących prac remontowo – likwidacyjnych : a) demontaż instalacji odgromowej; b) demontaż istniejącego pokrycia dachowego – dachówka; c) demontaż istniejących łat dachowych; d) demontaż istniejących opierzeń i obróbek blacharskich; e) demontaż instalacji odprowadzającej wody opadowe w obrębie dachów (rynny i rury spustowe); f) przygotowanie połaci do montażu instalacji fotowoltaicznej; g) wywóz i utylizację gruzu. 3. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie nowego pokrycia dachowego z dachówki marsylka w kolorze naturalnym czerwonym, poprzez wykonanie następujących robót remontowych: a) wymianę pokrycia ceramicznego – z kryciem dachówką ceramiczną wraz z wymianą łacenia (łaty – 75x22mm, łaty 45x50mm); b) wykonanie krycia wstępnego w dachach ceramicznych – z folii paroprzepuszczalnej; c) wykonanie impregnacji elementów drewnianych; d) wymiana opierzeń i obróbek blacharskich; e) częściowa wymiana systemu rynien i rur spustowych; f) wymiana instalacji odgromowej; g) wykonanie wyjścia instalacji przez połać dachową pod instalację fotowoltaiczną; h) wykonanie konstrukcji nośnej dla stolarki okiennej wraz z jej osadzeniem. 3.4. W ramach wykonania przedmiotu umowy należy także uwzględnić (dot. części I, II, III): 1) wykonanie wszelkich niezbędnych prac związanych z przygotowaniem oraz zagospodarowaniem obiektu i terenów przyległych, a w szczególności: zabezpieczenie terenu budowy zgodnie z obowiązującymi przepisami, ustawienie zaplecza socjalnego i biurowego, wykonanie zasilania energetycznego, doprowadzenie i rozprowadzenie wody wraz z odprowadzaniem ścieków, oraz wykonanie niezbędnych zabezpieczeń i oznaczeń prowadzonych robót, 2) wykonanie niezbędnych inwentaryzacji, badań i zabezpieczeń dla terenów przyległych do terenu budowy, w celu wykluczenia możliwości dochodzenia roszczeń przez ich właścicieli od Zamawiającego, 3) wykonanie wszelkich niezbędnych robót przygotowawczych związanych z realizacją przedmiotu zamówienia, a w szczególności: wykonanie niezbędnych przekładek, przebudów lub rozbiórek instalacji oraz wykonanie wszelkich prac potrzebnych do prawidłowego funkcjonowania budowy, 4) ochronę terenu budowy oraz wszelkiego mienia na nim się znajdującego od momentu przejęcia terenu budowy do momentu końcowego odbioru przedmiotu umowy i przekazania jej Zamawiającemu, 5) wykonanie robót budowlano-montażowych zgodnie z umową, dokumentacją techniczną i złożoną ofertą, 6) koordynację, zabezpieczenie oraz nadzorowanie robót, prowadzonych przez siebie i swoich podwykonawców, w tym także koordynację w zakresie bezkolizyjnej realizacji robót i dostaw oraz zapewnienie niezbędnego miejsca w zapleczu budowy oraz dostępu do mediów, 7) wykonanie wszystkich elementów będących przedmiotem umowy, tak aby uzyskały one zakładane w dokumentacji technicznej i obowiązujących przepisach parametry i funkcje oraz aby uzyskały odpowiednie pozwolenie na użytkowanie przedmiotu umowy, 8) wykonanie wszelkich niezbędnych pomiarów i prób, mających na celu sprawdzenie zgodności wykonanych elementów robót z dokumentacją techniczną oraz wymaganiami odpowiednich przepisów i norm, a także zapewnienie wszelkich niezbędnych protokołów do odbioru robót, 9) przygotowanie kompletu certyfikatów, deklaracji zgodności wraz ze specyfikacjami technicznymi i aktualnymi aprobatami technicznymi, kartami gwarancyjnymi, instrukcjami obsługi itp. dla materiałów i urządzeń użytych w trakcie realizacji przedmiotu umowy, 10) likwidację zaplecza oraz uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu robót i ich odbiorze przez Zamawiającego, 11) inne niewymienione powyżej roboty lub czynności niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy, odbioru.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45261210-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunków;
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wraz z ofertą powinny być złożone: 1. Formularz Oferty przygotowany zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ, oraz oświadczenia i dokumenty wyszczególnione w punkcie 8 SIWZ. 2. Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii; 3.Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne Dz. U. z 2017 poz. 570), a wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty. 4. Zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w pkt 7.4 SIWZ (jeżeli dotyczy). 5. Oświadczenia Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu – zgodnie z pkt 8.11 SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach