Przetargi.pl
Wykonanie prac przygotowawczych do sporządzenia projektu planu urządzenia lasu na lata 2015 - 2024 wraz z bieżącą aktualizacją ewidencji gruntów oraz Leśnej Mapy Numerycznej w zakresie danych ewidencyjnych, wykonanie dokumentacji doprowadzającej do zgodności wpisów w EGiB z KW dla gruntów w zarządzie PGL LP Nadleśnictwa Lutowiska. NZ-2710-06/12

Lasy Państwowe Nadleśnictwo Lutowiska ogłasza przetarg

  • Adres: 38-713 Lutowiska, Lutowiska 4
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 013 4610168 w. 43 , fax. 013 4610168
  • Data zamieszczenia: 2012-05-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Lasy Państwowe Nadleśnictwo Lutowiska
    Lutowiska 4 4
    38-713 Lutowiska, woj. podkarpackie
    tel. 013 4610168 w. 43, fax. 013 4610168
    REGON: 37001452100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krosno.lasy.gov.pl/web/lutowiska;tel:134610168,fax:134610388,e-mail:lutowiska@krosno.lasy.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe - Nadleśnictwo Lutowiska

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie prac przygotowawczych do sporządzenia projektu planu urządzenia lasu na lata 2015 - 2024 wraz z bieżącą aktualizacją ewidencji gruntów oraz Leśnej Mapy Numerycznej w zakresie danych ewidencyjnych, wykonanie dokumentacji doprowadzającej do zgodności wpisów w EGiB z KW dla gruntów w zarządzie PGL LP Nadleśnictwa Lutowiska. NZ-2710-06/12
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest: Wykonanie prac przygotowawczych do sporządzenia projektu planu urządzenia lasu na lata 2015 - 2024 wraz z bieżącą aktualizacją ewidencji gruntów oraz Leśnej Mapy Numerycznej w zakresie danych ewidencyjnych, wykonanie dokumentacji doprowadzającej do zgodności wpisów w EGiB z KW dla gruntów w zarządzie PGL LP Nadleśnictwa Lutowiska. 2. Zakres opracowania: Aktualizacja Leśnej Mapy Numerycznej (LMN) w zakresie warstw punktów i obiektów podstawowych oraz danych ewidencyjnych do bazy Systemu Informatycznego Lasów Państwowych (SILP), aktualizacja ewidencji gruntów i budynków (EGiB) o zmiany wynikające z wykonanej aktualizacji LMN, pozyskanie danych źródłowych do aktualizacji LMN i EGiB z zakresu prac terenowych obejmujących oznakowanie granic zewnętrznych gruntów PGL w trybie określonym obowiązującymi przepisami (rozgraniczenie lub wznowienie). W/w zakres prac obejmuje: 1. Pozyskiwanie materiałów geodezyjnych z zasobu PODGiK obejmujących: zaktualizowane numeryczne bazy działek i użytków obiektów po modernizacji ewidencji gruntów i budynków, zaktualizowane wypisy z rejestru gruntów, dane geodezyjne z jednostkowych operatów z pomiaru i ustalenia granic oraz aktualizacji użytków - do aktualizacji bazy geometrycznej LMN oraz bazy SILP. 2. Prowadzenie nadzoru merytorycznego wykonawcy projektu PUL w trakcie realizowanych prac geodezyjno-kartograficznych dla gruntów PGL oraz modernizacji EGiB. 3. Aktualizację bazy geometrycznej LMN w zakresie danych EGiB do projektu PUL na podstawie pozyskanych danych z zasobów ODGiK (w zakresie punktów granicznych wraz z atrybutami, granic działek i granic użytków) oraz sporządzenie i bieżąca aktualizacja zestawienia powierzchni gruntów Nadleśnictwa do projektu PUL. 4. Aktualizację EGiB w zakresie użytków - prace kameralne. 5. Aktualizację EGiB w zakresie użytków - prace terenowe i kameralne. 6. Opracowania do celów prawnych - mapa uzupełniająca, obejmujące zmianę granic działek wewnątrz kompleksów leśnych PGL (przesunięte linie oddziałowe) - prace terenowe. 7. Opracowania do celów prawnych: mapa uzupełniająca, podziały nieruchomości - obejmujące zmiany granic działek wewnątrz kompleksów leśnych PGL pomiędzy gruntami Nadleśnictwa i wodami państwowymi - prace terenowe i kameralne. 8. Opracowanie do celów prawnych; mapa uzupełniająca i wykaz zmian gruntowych dla nieruchomości wewnątrz kompleksów leśnych PGL pomiędzy gruntami Nadleśnictwa a drogami publicznymi (zmiana konfiguracji działek z protokólarnym ustaleniem granic) - prace terenowe i kameralne. 9. Aktualizację ksiąg wieczystych gruntów Nadleśnictwa w zakresie rozbieżności z danymi EGiB oraz zmian wynikających z wykonywania niniejszych prac przygotowawczych do PUL. 10. Pozyskanie danych źródłowych do aktualizacji LMN w zakresie EGiB i EGiB w zakresie granic zewnętrznych, obejmujących oznakowanie granic gruntów PGL w trybie obowiązujących przepisów (rozgraniczenie lub wznowienie) dla działek ewidencyjnych wymienionych w tabeli ramowych wytycznych do wykonania prac stanowiących załącznik nr 1 do SIWZ. 11. Sporządzenie zestawienia zmian w stanie posiadania Nadleśnictwa za okres 2005 - 2014. Opracowanie w/w materiałów należy wykonać w oparciu o : - Zarządzenie Nr 67 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 17.07.2001r. w sprawie ewidencji lasów, gruntów i innych nieruchomości w Lasach Państwowych, - Zarządzenie Nr 55 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 21 listopada 2011 r. w sprawie Instrukcji urządzania lasu (ZU-7019-72/2011) - Ustawa Prawo geodezyjnego i kartograficzne dnia 17 maja 1989r. (Dz. U. z 2010r., nr 193 poz. 1287 z późn. zm.). - Inne obowiązujące geodezyjne akty prawne oraz instrukcje techniczne wykonywania prac geodezyjnych. Ramowe wytyczne wykonania prac przygotowawczych do sporządzenia projektu planu urządzenia lasu na lata 2015 - 2024 wraz z bieżącą aktualizacją ewidencji gruntów oraz Leśnej Mapy Numerycznej w zakresie danych ewidencyjnych, wykonania dokumentacji doprowadzającej do zgodności wpisów w EGiB z KW dla gruntów w zarządzie PGL LP Nadleśnictwa Lutowiska zawiera załącznik nr 1 do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 772310008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: VIII. Wymagania dotyczące wadium. 1 . Oferta musi być zabezpieczona wadium w następującej wysokości: - wadium o wartości: 10 000 zł. 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść na rachunek bankowy Zamawiającego: BGŻ O/SANOK 26 2030 0045 1110 0000 0153 5050 z dopiskiem na blankiecie przelewu, jakiego postępowania dotyczy. 4. Wadium wnoszone w formie niepieniężnej należy złożyć w formie oryginału w kasie Zamawiającego w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach 7.00 - 15.00, nie później niż w terminie określonym w pkt VIII.6, przy czym Zamawiający dopuszcza złożenie w/w dokumentów za pomocą przesyłki pocztowej lub kurierskiej lub złożenie wraz z ofertą. 5. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą. 6. Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert. tj. do dnia 11.06.2012r, do godz. 14.00 7. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. 8. Wykonawca, który nie wniesie wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 9. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego, 10. Zamawiający niezwłocznie zwraca wadium na wniosek Wykonawcy który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, 11. Wadium Wykonawcy zostanie zatrzymane wraz z odsetkami w przypadku, gdy Wykonawca: - Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie, - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, - nie wniósł należytego zabezpieczenia umowy, - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy 1. Zamawiający będzie żądać od Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 3% ceny ofertowej brutto. 2. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy może być wniesione w następujących formach: - pieniężnej, należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: BGŻ O/SANOK 26 2030 0045 1110 0000 0153 5050 - poręczeniach bankowych - gwarancjach bankowych - gwarancjach ubezpieczeniowych - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust 5 pkt. 2 Ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości 3. Kwota zabezpieczenia należytego wykonania umowy służy zabezpieczeniu wszelkich roszczeń Zamawiającego z tytułu niewykonania lub niewłaściwego wykonania przez Wykonawcę obowiązków wynikających z umowy oraz z gwarancji i rękojmi. W szczególności, jeżeli Wykonawca nie wypełni swoich obowiązków wynikających z należytego wykonania Umowy, a obowiązki te wykona zastępczo Zamawiający, przeznaczy na ten cel kwotę zabezpieczenia. Zamawiający może przeznaczyć kwotę zabezpieczenia na poczet kosztów związanych z usunięciem wad fizycznych wykonanych przez Wykonawcę. 4. Zamawiający dokona zwrotu zabezpieczenia należytego wykonania umowy w następujący sposób:- 70% wartości zabezpieczenia zostanie zwrócone w terminie 30 dni od daty odbioru kompletnej dokumentacji, a 30 % zabezpieczenia zwrócone zostanie w ciągu 15 dni po upływie okresu rękojmi. 5. Wykonawca jest zobowiązany wnieść zabezpieczenie należytego wykonania umowy najpóźniej do dnia podpisania umowy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_krosno/nadl_lutowiska/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach