Przetargi.pl
Wykonanie prac projektowych oraz realizacja robót remontowych infrastruktury - zabu-dowy urządzeń sterowania ruchem na przejazdach kolejowych w km 1,282, 10,202 oraz 10,341 linii kolejowej nr 326 Wrocław Zakrzów - Trzebnica. CPV 71320000-7, 45234115-5

Dolnośląska Służba Dróg i Kolei we Wrocławiu ogłasza przetarg

  • Adres: 50-425 Wrocław, ul. Krakowska 28
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 39 17 103, 39 17 104 , fax. 071 3917105
  • Data zamieszczenia: 2009-12-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dolnośląska Służba Dróg i Kolei we Wrocławiu
    ul. Krakowska 28 28
    50-425 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 071 39 17 103, 39 17 104, fax. 071 3917105
    REGON: 00125517900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dsdik.wroc.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka budżetowa jednostki samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie prac projektowych oraz realizacja robót remontowych infrastruktury - zabu-dowy urządzeń sterowania ruchem na przejazdach kolejowych w km 1,282, 10,202 oraz 10,341 linii kolejowej nr 326 Wrocław Zakrzów - Trzebnica. CPV 71320000-7, 45234115-5
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonanie prac projektowych oraz realizacja robót remontowych infrastruktury - zabu-dowy urządzeń sterowania ruchem na przejazdach kolejowych w km 1,282, 10,202 oraz 10,341 linii kolejowej nr 326 Wrocław Zakrzów - Trzebnica. CPV 71320000-7, 45234115-5 Szczegółowy zakres robót jest określony w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i w Programie funkcjonalno-użytkowym
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452341155
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 4 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 40.000,00 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy składają ważną i odpowiednią ofertę oraz: 1.1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, 1.2. Posiadają wiedzę i doświadczenie, 1.3. dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia 1.4. spełniamy warunki dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej, a ponadto spełniają niżej wymienione warunki: 1.5. wykonali w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie min 1 zadanie na liniach kolejowych lub węzłach kolejowych budowę i lub przebudowę i lub remont - zabudowy urządzeń sterowania ruchem dla minimum 2 szt przejazdów. 1.6. wykonali w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie min. 1 projekt budowlany i wykonawczy budowy i lub przebudowy, i lub remontu na liniach kolejowych lub węzłach kolejowych- zabudowy urządzeń sterowania ruchem dla minimum 2 szt przejazdów. 1.7. dysponują lub będą dysponować osobą i lub osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz posiada-jącymi kwalifikacje niezbędne do wykonania zamówienia, tj.: a) min. 1 projektantem z uprawnieniami do projektowania bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie montażu urządzeń, sieci i instalacji elektrycznych i elektroenergetycznych, oraz przynależnością do właściwej Izby Samorządu Zawodowego; b) min 1 pracownikiem z uprawnieniami do wykonywania samodzielnych funkcji kierownika budowy i mogącym się wykazać decyzjami o stwierdzeniu przygotowania zawodowego w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i energoelektrycznych oraz przynależnością do właściwej Izby Samorządu Zawodowego; 1.8. są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min. 1.500.000,00 zł. 1.9. Zgodnie z art. 26 ust. 2 załączą dokumenty wymienione w 1 ust. 1 pkt. 2, 3, ust. 2 pkt. 1, 2, 5 i lub 5a, 6, ust. 3 pkt 3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. W sprawie rodzajów dokumentów po-twierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. Nr 87 z dnia 24 maja 2006 r., poz. 605 z późn. zm.), 1.10. oświadczą, że spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 PZP 2. Sprawdzenie ww warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wg zasady spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy wg załącznika nr 2 do SIWZ. 2. Zgodnie z art. 26 ust. 1 załączą dokumenty wymienione w 1 ust. 1 pkt. 2, 3, ust. 2 pkt. 1, 2,5 i lub 5a, 6 , ust. 3 pkt 3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. W sprawie rodzajów dokumentów po-twierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. Nr 87 z dnia 24 maja 2006 r., poz. 605 z póżn. zm.): a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospo-darczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, c) Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubez-pieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdro-wotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji - wystawione nie wcześniej niż 3 miesią-ce przed upływem terminu składania ofert, d) Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykony-waniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności; wg załącznika nr 4 do SIWZ e) Pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował; f) Dokumenty potwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. g) Wykaz wykonanych robót budowlanych i dokumentacji projektowej - wg załącznika Nr 5 do SIWZ. j) polisa lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dsdik.wroc.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną